Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Klocki , tarcze VIII gen.

VIII klocki tarcze

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
306 odpowiedzi w tym temacie

#301 j1987k

j1987k
  • Klubowicz
  • 16 postów
  • Skąd:Gdańsk/Berlin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:16, 12.12.2018

Większe tarcze i klocki czyli zacisk i jarzmo do wymiany.

Wiadomo, ale jarzmo pasuje na fabryczne otwory? Ogolnie ciezko znalezc taki zestaw, na allegro jest aktualnie tylko jeden za 1k zeta

Wysłane z mojego WAS-LX1A przy użyciu Tapatalka
  • 0

#302 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2446 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 25
Super

Napisano 20:18, 12.12.2018

Wszystko pasuje. Pozostaje później tylko model felg min. 17"
  • 0

#303 Uzumymw

Uzumymw
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:R20
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:57, 12.12.2018

A pompa hamulcowa różni się między wersjami ?


  • 0

#304 Seth

Seth
  • Administrator
  • 6627 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 49
Super

Napisano 12:41, 13.12.2018

Nie
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#305 PKO

PKO
  • Klubowicz
  • 292 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:215 KM 440 NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:24, 14.12.2018

Ma ktoś tarcze Rotingera u siebie założone? jakieś opinie? Są dość chwalone na forach (głównie bmw i vw)

Planuje zestaw Rotinger + EBC Green -  zestaw ma wytrzymywać dość szybką jazdę autostradową. Jakieś opinie, przemyślenia?

Tarcze OEM + EBC Green inaczej nie ma co kombinować :)  to jest sprawdzone -

czasem jeszcze te nawiercane Zimermany polecają. Z nimi wyjdzie trochę taniej niż OEM tarcza.


  • 0

#306 Uniek

Uniek
  • Klubowicz
  • 175 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:2.2
  • Wersja:VIII gen Executive
  • KM:202 KM 409 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: -4
Neutralna

Napisano 15:41, 15.12.2018

To dziwne. Ja zalozylem tarcze ZIMMERMANN + klocki galfer sport na tyl jakis rok temu i przejechalem +/- 20-25 tys km i wszystko w porzadku.

 

Teraz bede zakladac ZIMMERNANN SPORT nawiercane + klocki galfer sport na przod. Jestem ciekawy jaka bedzie roznica i odczucia.
Po przejechaniu jakiegos dystansu zdam relacje.

 

 

Przejechane jakies 1,5 k km od zmiany tarcz na nawiercane ZIMMERNANN + klocki galfer sport  i wszystko super. Nic nie piszczy. Hamuje bardzo dobrze.


Użytkownik Uniek edytował ten post 15:42, 15.12.2018

  • 0

#307 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 864 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:49, 15.12.2018

Przejechane jakies 1,5 k km od zmiany tarcz na nawiercane ZIMMERNANN + klocki galfer sport  i wszystko super. Nic nie piszczy. Hamuje bardzo dobrze.

 

Miałem klocki wcześniej Galfer Sport a teraz EBC Green.

 

Pierwsze hamowanie gdy klocki nie rozgrzane to Galfer Sport hamuje bardzo słabo w porównaniu do EBC Green .

EBC Green hamuje dobrze od pierwszego hamowania - nie potrzebują nagrzania, klocki Galfer Sport potrzebują rozgrzania.

Natomiast jak hamulce już się zagrzeją to Galfer Sport hamuje dobrze a nawet bardzo dobrze.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, klocki, tarcze

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq