EBC Green na przedniej osi w połączeniu z nawierconymi tarczami (Zimmermann) pyli zdecydowanie mniej niż zestaw oem Honda na osi tylnej.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 08:30, 15.01.2015
#17
Napisano 16:39, 15.01.2015
EBC Green na przedniej osi w połączeniu z nawierconymi tarczami (Zimmermann) pyli zdecydowanie mniej niż zestaw oem Honda na osi tylnej.
Dlugo je masz? Bo czytalem kiedys sporo opini ze zimmermann jak najbardziej ale nie nawiercane bo pekaja.
#18
Napisano 17:57, 15.01.2015
Jestem bardzo zadowolony.
#19
Napisano 21:42, 15.01.2015
Każda tarcza wiercona ma skłonność do pękania. Dzieje się to wtedy gdy:
- dobierzemy zbyt słabą mieszankę cierną klocka do swojego stulu jazdy (wiele jest tematów o pękniętych Zimmermannach w samochodach typu BMW 530D czy A6 3.0 TDi które były stosowane ze standardowymi klockami)
- jeździmy bardzo szybko (często ponad 250km/h) i bardzo agresywnie. Mieliśmy z 2 przypadki pękniętych Zimmermannów. Jeden dotyczył Audi A7 3.0 TDi którym właściciel jeździł 270km/h. W przypadku drugiej tarczy nie potrafię sobie przypomnieć w jakim to było samochodzie.
btw. w biuletynie Porsche (dostawcą tarcz żeliwnych na pierwszy montaż jest Zimmermann) jest napisane, że pęknięcie o długości 1cm jest normalne i nie należy się nim przejmować (są to pęknięcia wierzchnie materiału, nie wpływają na osłabnienie tarczy)
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#20
Napisano 09:50, 17.01.2015
#21
Napisano 22:49, 17.01.2015
Będzie dobrze. Właśnie taką kombinacje miałem brać, ale najpierw zobaczę jak sie sprawuje zestaw emeryta. No i przecież ariel taki ma, co nawet opisuje na tej stronie.
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...Obecnie</a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu.../'>Było</a></p>
<p> </p>
#22
Napisano 03:20, 19.01.2015
Co do siły hamowania to zazwyczaj się pierwszy abs odezwie nim hamulec zagrzeje.
#23
Napisano 19:14, 31.01.2015
Każda tarcza wiercona ma skłonność do pękania. Dzieje się to wtedy gdy:
- dobierzemy zbyt słabą mieszankę cierną klocka do swojego stulu jazdy (wiele jest tematów o pękniętych Zimmermannach w samochodach typu BMW 530D czy A6 3.0 TDi które były stosowane ze standardowymi klockami)
- jeździmy bardzo szybko (często ponad 250km/h) i bardzo agresywnie. Mieliśmy z 2 przypadki pękniętych Zimmermannów. Jeden dotyczył Audi A7 3.0 TDi którym właściciel jeździł 270km/h. W przypadku drugiej tarczy nie potrafię sobie przypomnieć w jakim to było samochodzie.
btw. w biuletynie Porsche (dostawcą tarcz żeliwnych na pierwszy montaż jest Zimmermann) jest napisane, że pęknięcie o długości 1cm jest normalne i nie należy się nim przejmować (są to pęknięcia wierzchnie materiału, nie wpływają na osłabnienie tarczy)
A macie jakies opinie i doswiadczenia z tarczami Black Diamond ktore oferujecie u siebie na stronie?
#24
Napisano 09:21, 02.02.2015
Tak, wiele osób nawet na forum na nich jeździ i nie było jeszcze na nie reklamacji
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#25
Napisano 11:44, 03.02.2015
W zeszlym roku w maju zalozylem oryginlne tarcze i klocki - przód, wczoraj tarcze i klocki na tyl, poki co oryginaly smigaja bez zarzutu , u nas do dostania za £140
#26
Napisano 20:54, 18.02.2015
#27
Napisano 11:59, 19.02.2015
To jest temat o VIII Gen (od 2008r) - trochę inna charakterystyka samochodu niż VII gena
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#28
Napisano 19:39, 25.02.2015
Użytkownik rhomek edytował ten post 19:42, 25.02.2015
#29
Napisano 23:44, 23.03.2015
Panowie, chciałbym podłączyć się pod temat i poprosić o poradę. W moim VIII gen, 2.0 Automat przyszedł czas na wymianę tarcz i klocków. Układ hamulcowy w tym samochodzie faktycznie nie powala, czasami zastanawiam się czy jak bym hamował nogami po asfalcie to nie byłoby lepiej Poszukuje zestawu, który będzie cechował się: lepszą drogą hamowania i nie będzie pylił piszczał etc. Cena nie ma większego znaczenia - co jesteście w stanie polecić? Dodam, że obecnie na oryginalnym zestawie nic nie piszczy i specjalnie nie brudzi ale bardzo łatwo je zagotować
#30
Napisano 23:48, 23.03.2015
Czarne jest piękne !
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, klocki, tarcze
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , wczoraj, 18:04 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 3
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych