Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Klocki , tarcze VIII gen.

VIII klocki tarcze

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
765 odpowiedzi w tym temacie

#16 ariel

ariel
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:30, 15.01.2015

EBC Green na przedniej osi w połączeniu z nawierconymi tarczami (Zimmermann) pyli zdecydowanie mniej niż zestaw oem Honda na osi tylnej. 


  • 0

#17 rhomek

rhomek
  • Forumowicz
  • 100 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:39, 15.01.2015

EBC Green na przedniej osi w połączeniu z nawierconymi tarczami (Zimmermann) pyli zdecydowanie mniej niż zestaw oem Honda na osi tylnej. 

 

Dlugo je masz? Bo czytalem kiedys sporo opini ze zimmermann jak najbardziej ale nie nawiercane bo pekaja.


  • 0

#18 ariel

ariel
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:57, 15.01.2015

Mniej więcej od kwietnia 2014. W tym czasie pokonałem na nich 18 000 km i póki co nic złego się nie dzieje – nie pękają, nie biją.
Jestem bardzo zadowolony.
  • 0

#19 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:42, 15.01.2015

Każda tarcza wiercona ma skłonność do pękania. Dzieje się to wtedy gdy:

- dobierzemy zbyt słabą mieszankę cierną klocka do swojego stulu jazdy (wiele jest tematów o pękniętych Zimmermannach w samochodach typu BMW 530D czy A6 3.0 TDi które były stosowane ze standardowymi klockami)

- jeździmy bardzo szybko (często ponad 250km/h) i bardzo agresywnie. Mieliśmy z 2 przypadki pękniętych Zimmermannów. Jeden dotyczył Audi A7 3.0 TDi którym właściciel jeździł 270km/h. W przypadku drugiej tarczy nie potrafię sobie przypomnieć w jakim to było samochodzie.

 

btw. w biuletynie Porsche (dostawcą tarcz żeliwnych na pierwszy montaż jest Zimmermann) jest napisane, że pęknięcie o długości 1cm jest normalne i nie należy się nim przejmować (są to pęknięcia wierzchnie materiału, nie wpływają na osłabnienie tarczy)


  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#20 Magiczny

Magiczny
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • Skąd:Oława
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive plus Navi
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:viii
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:50, 17.01.2015

A co myślicie o zestawie tarcze ZIMMERMANN SPORT COATZ oraz klocki EBC green
  • 0

#21 Heka

Heka
  • Klubowicz
  • 1709 postów
  • Skąd:3City
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 164
Wzorowa

Napisano 22:49, 17.01.2015

Będzie dobrze. Właśnie taką kombinacje miałem brać, ale najpierw zobaczę jak sie sprawuje zestaw emeryta. No i przecież ariel taki ma, co nawet opisuje na tej stronie. :)


  • 1
<p><span style="color:#f0ffff;">Pan Bóg stworzył człowieka a Japończycy samochód</span> :zoltek:</p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...Obecnie</a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu.../'>Było</a></p>
<p> </p>

#22 hangie

hangie
  • Forumowicz
  • 422 postów
  • Skąd:Londyn
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Lexus GS 450h
  • KM:340
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 03:20, 19.01.2015

Ja u siebie wymieniałem na oryginalne. Jak dla mnie fabryczne hamulce są bardzo dobre nie pylą, nie piszą, nie krzywią się.
Co do siły hamowania to zazwyczaj się pierwszy abs odezwie nim hamulec zagrzeje.
  • 0

#23 rhomek

rhomek
  • Forumowicz
  • 100 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:14, 31.01.2015

Każda tarcza wiercona ma skłonność do pękania. Dzieje się to wtedy gdy:

- dobierzemy zbyt słabą mieszankę cierną klocka do swojego stulu jazdy (wiele jest tematów o pękniętych Zimmermannach w samochodach typu BMW 530D czy A6 3.0 TDi które były stosowane ze standardowymi klockami)

- jeździmy bardzo szybko (często ponad 250km/h) i bardzo agresywnie. Mieliśmy z 2 przypadki pękniętych Zimmermannów. Jeden dotyczył Audi A7 3.0 TDi którym właściciel jeździł 270km/h. W przypadku drugiej tarczy nie potrafię sobie przypomnieć w jakim to było samochodzie.

 

btw. w biuletynie Porsche (dostawcą tarcz żeliwnych na pierwszy montaż jest Zimmermann) jest napisane, że pęknięcie o długości 1cm jest normalne i nie należy się nim przejmować (są to pęknięcia wierzchnie materiału, nie wpływają na osłabnienie tarczy)

 

A macie jakies opinie i doswiadczenia z tarczami Black Diamond ktore oferujecie u siebie na stronie?


  • 0

#24 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:21, 02.02.2015

Tak, wiele osób nawet na forum na nich jeździ i nie było jeszcze na nie reklamacji :)


  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#25 popmich24

popmich24
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Basingstoke, UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:18O KM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:ESTATE
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:44, 03.02.2015

W zeszlym roku w maju zalozylem oryginlne tarcze i klocki - przód, wczoraj tarcze i klocki na tyl, poki co oryginaly smigaja bez zarzutu , u nas do dostania za £140


  • 0

#26 roki3957

roki3957
  • Klubowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:54, 18.02.2015

Jezdzilem na Bosch i było naprawdę dobrze teraz wymieniłem tył tarcze brembo a klocki ferodo (docierają się) :-) jestem zadowolony ;-)
  • 0

#27 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:59, 19.02.2015

To jest temat o VIII Gen (od 2008r) - trochę inna charakterystyka samochodu niż VII gena ;)


  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#28 rhomek

rhomek
  • Forumowicz
  • 100 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:39, 25.02.2015

Zrobilem juz 2 tysiace na nowych ebc greenach z fabrycznymi tarczami z przodu. Pierwszy raz mam takie "lepsze klocki" i musze przyznac ze roznica jest bardzo zauwazalna bo auto hamuje od samego poczatku wciskania pedalu, nie trzeba go dusic do podlogi az wlaczy sie wspomaganie. Reakcja ba pedal duzo szybsza a hamowanie znacznie skuteczniejsze. Choc po jednym czy dwoch hamowaniach z duzych predkosci potrafi zasmierdziec, ale w sumie nie wiem czy to z przednich klockow czy z tylnych... Kosztowaly 350 zl wiec w zasadzie 2 razy wiecej niz zwykle.

Użytkownik rhomek edytował ten post 19:42, 25.02.2015

  • 0

#29 Przemo

Przemo
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:44, 23.03.2015

Panowie, chciałbym podłączyć się pod temat i poprosić o poradę. W moim VIII gen, 2.0 Automat przyszedł czas na wymianę tarcz i klocków. Układ hamulcowy w tym samochodzie faktycznie nie powala, czasami zastanawiam się czy jak bym hamował nogami po asfalcie to nie byłoby lepiej ;) Poszukuje zestawu, który będzie cechował się: lepszą drogą hamowania i nie będzie pylił piszczał etc. Cena nie ma większego znaczenia - co jesteście w stanie polecić? Dodam, że obecnie na oryginalnym zestawie nic nie piszczy i specjalnie nie brudzi ale bardzo łatwo je zagotować :(


  • 0

#30 darioo55

darioo55
  • Forumowicz
  • 732 postów
  • Skąd:łódz-górna
  • Silnik:2.0
  • Wersja:livestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:48, 23.03.2015

To zainwestuj w tarcze i zaciski dwutloczkowe od ATS na przód ;)
  • 0

Czarne jest piękne !!!






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, klocki, tarcze

Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq