XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#256
Napisano 22:00, 30.08.2018
#257
Napisano 12:23, 31.08.2018
Trafiły się tez przewody Goodridge w świetnej cenie ost komplet więc szkoda było nie kupic. https://i.ebayimg.co...f2CT/s-l400.jpg
#258
Napisano 15:29, 01.09.2018
Wysłane z mojego P20 przy użyciu Tapatalka
#259
Napisano 12:37, 12.09.2018
Ktoś zakładał oprócz mnie tarczo-bębny Zimmermann 305 mm do VIII gen ?
#260
Napisano 12:55, 12.09.2018
Ja zakładałem na tył Zimmermana 305mm początekiem tego roku.
#261
Napisano 13:33, 12.09.2018
W poszukiwaniu mocy...
#262
Napisano 13:58, 12.09.2018
Zimmermany 305 na tył + EBC Green zainstalowane w styczniu (pomiary bicia ok), przejechane jak do tej pory ponad 5000 km nie były jakoś specjalnie 'docierane' na początku , w większości jazda w mieście także dość często używane na dohamowania przy światłach - bicia na ten moment nie odczuwam , nie pylą za specjalnie w porównaniu do zestewu OEM na przodzie. Jedynie po zmianie musiał się 'ręczny' trochę dotrzeć bo nie zmieniałem okładzin ręcznego
#263
Napisano 14:25, 12.09.2018
Kupiłem tarczo - bębny Zimmermann 305 mm tutaj:
https://allegro.pl/z...mQ2OTM5ODUzMDc=
Od początku przy montażu był z nimi problem bo po przykręceniu tarczy tymi dwiema śrubkami na śrubokręt krzyżakowy tarczy w zasadzie nie można było obrócić ręką. Po założeniu koła też duży problem z obróceniem koła - bardzo duży opór, ledwo można było obracać dwoma rękami. Po prostu rowek w tarczo-bębnie od wewnątrz był za płytki i ocierało na początku bardzo mocno. Oczywiście wszystko dokładnie oczyściłem. Wydaje mi się że albo złe kupiłem albo to są takie duże tolerancję wykonania tych tarcz Przy jeździe próbnej dźwięk był bardzo głośny, po około 20 km trochę się zmniejszył ale na początku była masakra. Po jakimś czasie rowek w tarczy się trochę wytarł ( wiem to bo zdejmowałem tarczę ponownie ) i ocieranie ustało, jedynie w zakrętach coś jeszcze było słychać a później przestało całkowicie.
Teraz po mocnym rozgrzaniu hamulców znowu ociera mi na zakrętach ( na zimnych nie ) i dodatkowo czuje mrowienie kierownicy przy hamowaniu i nie wiem czy to nie jest właśnie od tylnych tarcz. Na zimnych hamulcach mrowienia na kierownicy nie czuje i ocierania tylnych tarcz też nie ma.
Na starych tarczo - bębnach nie miałem takich jazd że po rozgrzaniu hamulców ocierał mi tarczo-bęben w zakrętach, ale to były oryginalne tarcze HONDA OEM.
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 14:56, 12.09.2018
#265
Napisano 15:08, 12.09.2018
Kupiłem tarczo - bębny Zimmermann 305 mm tutaj:
https://allegro.pl/z...mQ2OTM5ODUzMDc=
Od początku przy montażu był z nimi problem bo po przykręceniu tarczy tymi dwiema śrubkami na śrubokręt krzyżakowy tarczy w zasadzie nie można było obrócić ręką. Po założeniu koła też duży problem z obróceniem koła - bardzo duży opór, ledwo można było obracać dwoma rękami. Po prostu rowek w tarczo-bębnie od wewnątrz był za płytki i ocierało na początku bardzo mocno. Oczywiście wszystko dokładnie oczyściłem. Wydaje mi się że albo złe kupiłem albo to są takie duże tolerancję wykonania tych tarcz Przy jeździe próbnej dźwięk był bardzo głośny, po około 20 km trochę się zmniejszył ale na początku była masakra. Po jakimś czasie rowek w tarczy się trochę wytarł ( wiem to bo zdejmowałem tarczę ponownie ) i ocieranie ustało, jedynie w zakrętach coś jeszcze było słychać a później przestało całkowicie.
Teraz po mocnym rozgrzaniu hamulców znowu ociera mi na zakrętach ( na zimnych nie ) i dodatkowo czuje mrowienie kierownicy przy hamowaniu i nie wiem czy to nie jest właśnie od tylnych tarcz. Na zimnych hamulcach mrowienia na kierownicy nie czuje i ocierania tylnych tarcz też nie ma.
Na starych tarczo - bębnach nie miałem takich jazd że po rozgrzaniu hamulców ocierał mi tarczo-bęben w zakrętach, ale to były oryginalne tarcze HONDA OEM.
Co do montażu to nie wiem bo robił znajomy mechanik ale nie było raczej problemów bo nic nie mówił. Początkiem sierpnia malowałem zaciski i ten sam mechanik mi je ściągnął razem z jarzmami i regenerował, po założeniu nie słyszałem i nie czułem nic niepokojącego poza tym, że przestał się delikatniej grzać prawe koło z przodu czyli to co chciałem usunąć
Natomiast końcem sierpnia po 2 tygodniowym postoju autka na parkingu przy lotnisku teraz coś zaczyna mi ocierać na zakrętach , przy rozgrzanych hamulcach bardziej, ale raczej to przód i chyba ta blacha (osłona tarczy) bo jak ją trochę poruszałem / poodginałem to jest trochę lepiej, ale jeszcze słyszę delikatne pocierania będę musiał w ten weekend ściągnąć koło.
#266
Napisano 16:20, 12.09.2018
Natomiast końcem sierpnia po 2 tygodniowym postoju autka na parkingu przy lotnisku teraz coś zaczyna mi ocierać na zakrętach , przy rozgrzanych hamulcach bardziej, ale raczej to przód i chyba ta blacha (osłona tarczy) bo jak ją trochę poruszałem / poodginałem to jest trochę lepiej, ale jeszcze słyszę delikatne pocierania będę musiał w ten weekend ściągnąć koło.
Jak ociera Ci na zakrętach na rozgrzanych hamulcach to masz na 99.999999 % to samo co ja czyli tarczo- bęben trze o ten element zaznaczony strzałką:
#267
Napisano 16:30, 12.09.2018
Nie wykluczam tego ale po zmianie tarcz z tyłu nigdy tego nie słyszałem a przejeździłem z pół roku dopiero teraz po długim postoju słyszę to obcieranie podczas jazdy tylko i wyłącznie przy skręcie w prawo i to przy większej prędkości np na ślimaku - ale od razu zaznaczam jak ruszam blachą prawy przód to zmienia się charakterystyka tego otarcia także ja raczej podejrzewam przód nie tył , ale muszę kogoś zabrać za pasażera żeby posłuchał i pojeździć w kółko
#268
Napisano 20:07, 12.09.2018
Jak ociera Ci na zakrętach na rozgrzanych hamulcach to masz na 99.999999 % to samo co ja czyli tarczo- bęben trze o ten element zaznaczony strzałką:
U mnie miałem/mam taką przypadłość że tarczo-bęben ociera o obudowę (głównie krawędź tarczy o osłonę) tylko w pozycji nad piastą (czyli w miejscu największych odchyleń podczas obciążenia), i tak się zastanawiam czy to nie wina lekko już zużytej piasty która nie trzymała by swojej tolerancji (231k km) chociaż organoleptycznie nie wykazuje oznak zużycia.
Dodam że tarcza OEM i nie wykazuje oznak skrzywienia
Użytkownik Oggo edytował ten post 20:09, 12.09.2018
#269
Napisano 20:15, 12.09.2018
U mnie miałem/mam taką przypadłość że tarczo-bęben ociera o obudowę (głównie krawędź tarczy o osłonę) tylko w pozycji nad piastą (czyli w miejscu największych odchyleń podczas obciążenia), i tak się zastanawiam czy to nie wina lekko już zużytej piasty która nie trzymała by swojej tolerancji (231k km) chociaż organoleptycznie nie wykazuje oznak zużycia.
Dodam że tarcza OEM i nie wykazuje oznak skrzywienia
I też Ci ociera tylko przy rozgrzanych hamulcach a na zimnych cisza ?
#270
Napisano 16:44, 13.09.2018
U mnie po diagnozie jednak prawy tył hałasuje przy skręcie w prawo, trochę podgiąłem blachę i już praktycznie nic nie słychać (tylko delikatnie przy skręcie 80-90 stopni) ale i tak będzie trzeba to rozebrać i sprawdzić.
U mnie hałasuje praktycznie od samego początku nie ważne zimne czy ciepłe hamulce
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, klocki, tarcze
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Nie działająca szyba kierowcyNapisany przez kapsel98 , 29 mar 2024 VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych