Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Klocki , tarcze VIII gen.

VIII klocki tarcze

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
765 odpowiedzi w tym temacie

#241 wariat

wariat
  • Klubowicz
  • 174 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + (Navi+ACC+LKAS) manual
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 13:25, 19.08.2018

Ok, zawiało nadzieją :) Przejechałem w zasadzie tylko trasę Niemcy i z powrotem jakieś 1600km łącznie. Dam im jeszcze trochę czasu w takim razie qfwa.

Edit: Przejechałem jednak już 2.500km.. Ile mogą się układać?

Użytkownik wariat edytował ten post 18:14, 19.08.2018

  • 0

#242 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 14:52, 19.08.2018

A miałem Cię zapytać jak nowe hamulce...☺ Poza piszczeniem wszystko ok? Jak nie przestaną piszczeć to ściągnij klocki, przeczyść co trzeba i złóż na plastitube.
  • 0

#243 wariat

wariat
  • Klubowicz
  • 174 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + (Navi+ACC+LKAS) manual
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 15:38, 19.08.2018

A miałem Cię zapytać jak nowe hamulce...☺ Poza piszczeniem wszystko ok? Jak nie przestaną piszczeć to ściągnij klocki, przeczyść co trzeba i złóż na plastitube.

Poza piszczeniem bardzo ok. Hamulec jest czuły i mam wrażenie jakby zwiększył się zakres/skok pedału (jeśli tak można to nazwać). Muszę jeszcze popróbować ostrych hamowań z większej szybkości, bo jakoś zapomniałem o tym :) Z kiepskich rzeczy wydaje mi się też, że pylą bardziej niż poprzednie, ale jest to takie zapylenie, które schodzi z felgi bez problemu i liczę na to, że też za jakiś czas ustąpi.
  • 0

#244 ubek

ubek
  • Forumowicz
  • 415 postów
  • Skąd:Łańcut & UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:kto to wie..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 20:07, 23.08.2018

Robię swapa na 320mm, zaciski już mam teraz przyszła pora na tarcze klocki, rozglądałem się za za jakimiś lepszymi tarczami, co jest na rynku obecnie dostępne ?

*EBC pomoc głośne są piszczą przy hamowaniu
*Black Diamond
*Zimmerman sport wiercone raczej nie chce takiego rozwiązania więc one raczej odpadają

Pomijam Taroxa i DBA bo to już zdecydowany overkill cenowy i przesada do tego czego potrzebuję.

Co jeszcze jest dostępne ?

Zastanawiam się czy nie iść w tarcze OEM gdzie można je mieć za przystępne pieniądze 6stow około plus np klocek Black Diamond przód tył.

Użytkownik ubek edytował ten post 20:08, 23.08.2018

  • 0

#245 piasek101

piasek101
  • Forumowicz
  • 784 postów
  • Skąd:piaski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestile
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 39
Super

Napisano 20:25, 23.08.2018

Często piszczy styk między tłoczkiem a klockiem  lub  między  blaszką (jeśli jest na klocku) a klockiem  albo tu i tu.

 

Jeśli  tak  jest  to  delikatne natłuszczenie załatwia sprawę.


  • 0

#246 wariat

wariat
  • Klubowicz
  • 174 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + (Navi+ACC+LKAS) manual
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 06:33, 24.08.2018

Ubek, Ty masz VII? Jeśli tak, to jest wątek do VIII :)
  • 0

#247 ubek

ubek
  • Forumowicz
  • 415 postów
  • Skąd:Łańcut & UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:kto to wie..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 09:47, 24.08.2018

Tak jak napisałem swapuje zaciski dwutloczkowe pod tarcze 320mm z 8gen.

Odpuszczam chyba jednak super duper tarcze EBC i BD.

Idę w tarcze OEM tym bardziej że komplet kosztuje 125£ czyli 600zl.
W tej cenie nic lepszego nie znajdę, nie sądzę że kosztujący podobnie zimmer sport będzie lepszy niż OEM.

Czy do klocki Black Diamond maja jakieś podkładki antywibracyjne w zestawie?


Na początek spróbuję BD a potem może Galfer.

Ps. Tarcze EBC turbo groove piszczą taka ich charakterystyka, seria ultimax jest cichsza.
  • 0

#248 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:49, 24.08.2018

OEM plus Galfer nie da się lepiej ;) 


  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#249 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 10:16, 24.08.2018

Niezłe ceny w UK, 600zł za kpl 2szt OEM tarcz 320mm to mniej więcej połowa ceny w PL.


  • 0

#250 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:17, 24.08.2018

bez przesady w polsce 2 tarcze oem to okolo 8xx zł jakos tak


  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#251 Nieutek

Nieutek
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S VIII
  • KM:204
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:13, 25.08.2018

Bardzo dobrą tarczą jest ATE. Prowadzę warsztat samochodowy od 5lat, głównie zajmuje się VAGiem, przetestowałem już wiele marek układów hamulcowych. Oto moje spostrzeżenia.
- ATE jakość OEM nigdy nie było reklamacji, pokryte farbą więc nie korodują. Klocki dość miękkie szybko się zużywają, ale świetnie hamują. Jest też wersja ATE CERAMIC które również bardzo dobrze hamują, nie pylą, i dłużej wytrzymują, tylko że są dwa razy droższe od zwykłych.
- ZIMMERMAN (ponoć produkowane przez ATE) również pokryte farbą, jeszcze dwa lata temu bym polecił, teraz odradzam, miałem kilka reklamacji.
- BOSCH lubią piszczeć
- TRW w sumie ok tylko klocki mają dość twarde i czasem lubią piszczeć.
Jeśli miałbym polecić zakładał bym ATE, tylko o ile do mojej Hondy (przód 320)są dostępne tarcze, to klocków na przód ATE nie produkuje. Obecnie mam założone z przodu Juridy white (ceramiczne) i jestem z nich zadowolony. Zresztą Jurid produkował klocki dla Hondy na OEM. W razie pytań służę pomocą.
PS tarcze ATE w rozmiarze 320 kosztują około 220zł sztuka.
https://e-katalog.in...scr_dItems.html

Użytkownik Nieutek edytował ten post 22:33, 25.08.2018

  • 0

#252 ubek

ubek
  • Forumowicz
  • 415 postów
  • Skąd:Łańcut & UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:kto to wie..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 23:19, 25.08.2018

Musisz mieć dobre zniżki bo mi się pokazuje 315zl szt.
  • 0

#253 Nieutek

Nieutek
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S VIII
  • KM:204
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 07:35, 26.08.2018

IC jest moim podstawowym dostawcą, więc muszę mieć dobre zniżki. Cena w internecie jest ceną detal, ja od niej mam rabat w zależności od grupy części od 20 do 45%. W sumie jakby co komu trzeba niech pisze.
  • 1

#254 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 09:16, 26.08.2018

Kupiłem ATE 320 poniżej 200 zł za sztukę ze zniżką dla forum...
  • 0

#255 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:40, 29.08.2018

Bardzo dobrą tarczą jest ATE. Prowadzę warsztat samochodowy od 5lat, głównie zajmuje się VAGiem, przetestowałem już wiele marek układów hamulcowych. Oto moje spostrzeżenia.
- ATE jakość OEM nigdy nie było reklamacji, pokryte farbą więc nie korodują. Klocki dość miękkie szybko się zużywają, ale świetnie hamują. Jest też wersja ATE CERAMIC które również bardzo dobrze hamują, nie pylą, i dłużej wytrzymują, tylko że są dwa razy droższe od zwykłych.
- ZIMMERMAN (ponoć produkowane przez ATE) również pokryte farbą, jeszcze dwa lata temu bym polecił, teraz odradzam, miałem kilka reklamacji.
 

Ja słyszałem, że jest zupełnie odwrotnie. To Zimmerman produkuje tarcze i ATE wkłada je do swoich pudełek. Ile w tym prawdy? Nie wiem. Ale pewnie sprzedający te tarcze może mają taki informacje.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, klocki, tarcze

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq