Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Klocki , tarcze VIII gen.

VIII klocki tarcze

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
765 odpowiedzi w tym temacie

#226 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 09:57, 27.07.2018

Czyli najlepiej wymieniać na takie same klocki...


  • 0

#227 Egonix

Egonix
  • Forumowicz
  • 46 postów
  • Skąd:WLKP
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:38, 27.07.2018

Tak na logikę to z ceramicznymi mogło być jeszcze gorzej jeśli założymy, że są bardziej twarde. Miałem nadzieję, że po kilku tyś km się dotrą. Zrobiłem jakieś 4k km i nadal czuję niedosyt stąd podejrzenie o zamianę w pudełku jak u kolegi powyżej. Ja już się pewnie tego nie dowiem bo pudełko zostało u mechanika a innych nadruków na klocku brak.

Użytkownik Egonix edytował ten post 10:45, 27.07.2018

  • 0

#228 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:03, 27.07.2018

W jaki sposób taki pomiar bicia ma być udokumentowany, aby się zabezpieczyć na wypadek reklamacji? Wystarczy, że dowolny warsztat, który będzie mi montował tarcze napisze oświadczenie z podaniem wartości?

 

Myślę że tak.


  • 0

#229 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:33, 27.07.2018

Czyli najlepiej wymieniać na takie same klocki...

Przy wymianie na te same klocki także wypada wyrównać tarcze ;)


  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#230 wariat

wariat
  • Klubowicz
  • 174 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + (Navi+ACC+LKAS) manual
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 13:17, 27.07.2018

No i po temacie ;) Czkam jeszcze tylko na tylne klocki też Honda.

 

vDG4lgOl.jpg


  • 0

#231 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:13, 29.07.2018

No i po temacie ;) Czkam jeszcze tylko na tylne klocki też Honda.

vDG4lgOl.jpg


Klocki mogłeś brać Galfer ja jestem po wymienię przodu full OEM na Galfer i tarcze OEM, jest lepiej szczególnie na autostradzie.
  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#232 wariat

wariat
  • Klubowicz
  • 174 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + (Navi+ACC+LKAS) manual
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 21:05, 29.07.2018

Klocki mogłeś brać Galfer ja jestem po wymienię przodu full OEM na Galfer i tarcze OEM, jest lepiej szczególnie na autostradzie.

Masz "nieco" więcej mocy i momentu, więc u Ciebie może to mieć faktycznie większe znaczenie. Na razie nie mogę się doczekać montażu, bo to moje pierwsze hamulce z napisem GENUINE :)
  • 0

#233 wariat

wariat
  • Klubowicz
  • 174 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + (Navi+ACC+LKAS) manual
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 18:18, 09.08.2018

Jest jakiś patent na wciśnięcie nowego tłoczka hamulcowego przez świeżo wymienione uszczelnienie? Czy zostaje tylko rozszerzenie założonej gumki palcami przez dwie osoby? Pierwsza próba zakończona pęknięciem gumki..
  • 0

#234 pbiel1

pbiel1
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:53, 11.08.2018

Ja zrobiłem to tak:  dopasowałem sobie rurkę odrobinę większej średnicy niż tłoczek i nią rozciągnąć uszczelnienie (ja użyłem małego ścinka - pierścienia z rury od instalacji odkurzacza centralnego). Guma musi być idealnie wciśnięta w ten rowek w zacisku, wkładasz tą rurkę w gumę, przez rurkę tłoczek, wyciągasz rurkę i po zawodach. Operacja trwa krótko i dla jednej osoby. Powodzenia.


  • 1

#235 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 22:03, 11.08.2018

Jest jeszcze sposób z wdmuchiwaniem powietrza do zacisku, tak aby guma naskoczyła na tłoczek


  • 0

#236 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:52, 17.08.2018

Informacyjnie dla tych co myślą o tarczach na przód OEM plus klocki Galfer -> zestaw jest super czuć duża różnic szczególnie podczas hamownaia z dużych prędkości klocek hamuje bardzo mocno i nie traci na sile w miare ogrzewania ba nawet łapie mocniej. Zdecydowanie warto :) 


  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#237 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:41, 17.08.2018

Informacyjnie dla tych co myślą o tarczach na przód OEM plus klocki Galfer -> zestaw jest super czuć duża różnic szczególnie podczas hamownaia z dużych prędkości klocek hamuje bardzo mocno i nie traci na sile w miare ogrzewania ba nawet łapie mocniej. Zdecydowanie warto :)

 

Też mam taki zestaw i mam podobne zdanie -  to jest chyba najlepszy zestaw do VIII gen.

To jedyne klocki które nie stukają ( poza klockami Honda OEM oczywiście ).

Nie wiem jak klocki Black Diamond Fast Road bo zamiast nich w pudełku były EBC Black które bardzo mocno stukały tak samo jak EBC Green. Klocki EBC stukają w VIII gen jak oszalałe w porównaniu do VII gen. Lepiej dołożyć 100zł i kupić klocki Galfer a EBC omijać w VIII gen szerokim łukiem.


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 21:43, 17.08.2018

  • 1

#238 wariat

wariat
  • Klubowicz
  • 174 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + (Navi+ACC+LKAS) manual
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 11:16, 19.08.2018

Słuchajcie, wywaliłem tyle forsy na tarcze i klocki OEM i hamulce piszczą jeszcze bardziej niż przedtem. Przy delikatnym naciskaniu pedału w końcowej fazie hamowania. Brak sił. Czy komuś oryginalne hamulce też piszczą?
  • 0

#239 Godar

Godar
  • Forumowicz
  • 543 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 11:38, 19.08.2018

Może to tylko kwestia czasu . Popiszczą , popiszczą i przestaną ? Ile już przejechałeś na nich ?


  • 0
Jak się nie ma co się lubi , to się lubi co się ma ...

#240 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 12:37, 19.08.2018

Mi przez parę tyg w jazzie piszczaly oem, ale się ułożyło i jest już ok
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, klocki, tarcze

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq