Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Klocki , tarcze VIII gen.

VIII klocki tarcze

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
765 odpowiedzi w tym temacie

#166 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:03, 15.09.2017

Ciekawy jestem tej odpowiedzi. Z drugiej strony jak oceniacie klocki ebc green stuff? Nie mam z nimi żadnych doświadczeń i biorąc pod uwagę opis to powinno być tylko lepiej, a czytając niektóre opinie to można mieć obawy. Niektórzy piszą że hamulec słaby, że szybko "puchnie" itp. Teraz mam tarcze oem i klocki jurid white i oprócz tego, ze tarcze biją to samo hamowanie jest ok. Nie zauważyłem nawet minimalnego pogorszenia sprawności hamulców nawet po kilku mocnych hamowaniach, ba mam wrażenie, że jak gorące to jest lepiej. Mam nadzieję, że zimmerman i ebc gs nie będą gorsze... Co sadzicie?

Wszystko zależy do jakich prędkości ma się sprawdzać dany zestaw. Klocki EBC Green Stuff (podobnie jak Black Diamond Fast Road) to klocki do nieco bardziej dynamicznej jazdy niż klocki standardowe.

Klocki standardowe (np. Zimmermann, EBC Black Stuff, ATE, Brembo itp.) w większości samochodów sprawdzają się jedynie do prędkości zbliżonych do przepisowych (140-150km/h).

Klocki EBC Green Stuff czy Black Diamond Fast Road w samochodach klasy Accorda będą się sprawdzać do prędkości 160-170km/h - jeśli zdarzają się nawet sporadycznie wyższe prędkości należy zastosować klocki jeszcze bardziej odporne na przegrzewanie (np. Galfer Sport FDT1055, EBC Yellow Stuff, Hawk Performance HPS).

Trzeba również pamiętać, aby na tylnej osi stosować klocki tej samej klasy - jeśli na przód założymy klocki upgrade'owe do bardziej dynamicznej jazdy, a na tył zastosujemy standardowy klocek, to przy hamowaniu z wyższej prędkości tylne klocki się przegrzeją i cała siła hamowania będzie musiała być wygenerowana przez przednią oś - wtedy niezależnie od tego co założymy z przodu dalej mogą występować problemy.


  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#167 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 09:37, 15.09.2017

A jak te klocki sprawdzają się przy normalnej spokojnej jeździe?
  • 0

#168 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:42, 15.09.2017

A jak te klocki sprawdzają się przy normalnej spokojnej jeździe?

Oczywiście sprawdzają się bardzo dobrze - cały czas mówimy o klockach drogowych, hamujących na zimno i nie wymagających rozgrzewania. Klocki torowe to zupełnie inna historia ;)


Użytkownik pawpor edytował ten post 09:42, 15.09.2017

  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#169 polakm4a1

polakm4a1
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Antwerpia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:21, 18.09.2017

Witam planuje zakup klocków i tarcz autem jeździ kobieta i to spokojna jazda w mieście + autostrady. Zdecydowałem się na Ferodo tarcze +klocki chodzi o tylnią oś. Jaka jest różnica miedzy podanymi przeze mnie tarczami  poza cenową bo nie mogę nigdzie uzyskać informacją no i czy zakup tego trzyma sie kupy. Nie ukrywam że mogę dołożyć do tego interesu na rzecz jakości tarcz. w grę wchodzi zakup z podanej strony po numerze vin ustalili że idą tarcze 282

różnice pomiedzy tym

https://www.autodoc.be/ferodo/33486

a

https://www.autodoc.be/ferodo/7864533

 

+ klocki

https://www.autodoc.be/ferodo/1508439

Prosiłbym o pilną odpowiedz bo piszczy w kole ;//


  • 0

#170 polakm4a1

polakm4a1
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Antwerpia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:02, 19.09.2017

Super w dodatku rozmawiałem z kilkoma serwisami + zagraniczne i nikt nie potrafi mi odpowiedzieć jaka jest różnica to około 20euro w cenie i przy numerze produktu -1. Nie ma to jak handlować czymś o czym się nie ma pojęcia... poratujcie panowie. I
  • 0

#171 pbiel1

pbiel1
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:00, 20.09.2017

napisz do pawpor to po nr vin dobierze ci odpowiedni zestaw


  • 0

#172 BUCZO

BUCZO
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Świdnik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:10, 21.09.2017

jeśli chodzi o firmę Ferodo to moim zdaniem jest taka sobie mam założony na tyle u siebie ich zestaw tarcze klocki

szału nie ma kupiłem je ze względu na cenne jeśli miał bym jeszcze raz wybierać wolałbym dorzuć parę złotych

i zakupić coś lepszego


  • 0

#173 amirm

amirm
  • Forumowicz
  • 9 postów
  • Skąd:W-wa
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:27, 10.10.2017

Witam, 

Nie mogę znaleźć odpowiedniego wpisu. W jaki sposób działa sygnalizacja zużycia klocków hamulcowych VIII genie - kontrolka się świeci czy jakiś dźwięk?


  • 0

#174 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 21:35, 10.10.2017

Czujnik akustyczny, czytaj blszka ociera o tarcze i piszxzy...
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#175 drecher

drecher
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive+Navi+ADAS
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:27, 13.10.2017

Czy ktoś z Was używał lub używa klocki rodem z USA - Power Stop Z16 lub Z23 i może napisać jakąś opinię? Cenowo to mniej więcej to samo co EBC Green. Z23 ciut droższe.


  • 0

#176 Iudex

Iudex
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Włocławek
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:01, 03.11.2017

Niebawem muszę zmienić klocki na obie osie w moim Accordzie (aktualnie mam fabryczne). Przeczytałem wszystkie wątki odnośnie polecanych klocków i ciągle jestem nieco skołowany. Najczęściej chyba polecane są EBC Green, aczkolwiek opinie są różne. Czy lepiej zdecydować się na OEM Hondy, czy też EBC? Jeżdżę dość dynamicznie i sporo po autostradach.  Ewentualnie rozważam także Black Diamond lub Jurid White. Które z nich powinny być najtrwalsze i najmniej pylące? Czy ktoś z użytkowników je porównywał (zwłaszcza w odniesieniu do tych sprzedawanych w ASO)?  Z góry dziękuję za odpowiedź. 


  • 0

#177 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:28, 03.11.2017

Niebawem muszę zmienić klocki na obie osie w moim Accordzie (aktualnie mam fabryczne). Przeczytałem wszystkie wątki odnośnie polecanych klocków i ciągle jestem nieco skołowany. Najczęściej chyba polecane są EBC Green, aczkolwiek opinie są różne. Czy lepiej zdecydować się na OEM Hondy, czy też EBC? Jeżdżę dość dynamicznie i sporo po autostradach.  Ewentualnie rozważam także Black Diamond lub Jurid White. Które z nich powinny być najtrwalsze i najmniej pylące? Czy ktoś z użytkowników je porównywał (zwłaszcza w odniesieniu do tych sprzedawanych w ASO)?  Z góry dziękuję za odpowiedź. 

 

Miałem różne klocki od najtańszych zamienników po EBC Green.  Teraz używam klocka Honda OEM i uważam że to jest najlepszy klocek.

Jak miałeś klocki OEM to nie kombinuj tylko zakładaj OEM ponownie bo lepsze jest wrogiem dobrego.


  • 0

#178 Iudex

Iudex
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Włocławek
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:34, 03.11.2017

Dzięki za radę. Miałem OEM w Civicu (VIII gen 4d) i wytrzymały ponad 80 tyś (tylne, przednie jeszcze więcej). Teraz mam w Accordzie ok. 50 tyś. przejechane i oryginalne się powoli kończą, jednak auto jest sporo cięższe. 


  • 0

#179 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 15:49, 03.11.2017

Black Diamond Fast Road w Accord przy nawiercanych tarczach wytrzymały mi ponad 60tkm..tylko to bylo w cl7..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#180 Tyberiusz

Tyberiusz
  • Forumowicz
  • 383 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:15, 08.11.2017

Co będzie lepszym wyborem na przód:
OEM, czy EBC Yellow Stuff?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, klocki, tarcze

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq