Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Klocki , tarcze VIII gen.

VIII klocki tarcze

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
765 odpowiedzi w tym temacie

#136 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:43, 30.07.2017

Powiedzcie proszę szczególnie tutaj pytanie do tych co jeździli czy jest duża różnica między hamulcami type s a normalnym acc?
  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#137 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 18:00, 30.07.2017

Na co dzien jezdze swoim typeS i taty wersja executive z tarczami 300mm. Ogolnie VIIIgen. ma dobre hamulce, ale o typeS mozna powiedziec, ze sa bardzo dobre. Roznica jest odczuwalna, ale nie ma jakies wielkiej przepasci. Wedlug mnie Accord VIIIgen. z tarczami na przodzie 320mm, jest pierwszym Accordem ktory fabrycznie hamuje i daje rade na trasie...


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#138 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:19, 30.07.2017

Czyli zmieniam na 320 a to nie jest trudne. Klocki pewnie Ebc green i normalne gładkie tarcze? Jeszcze na tej stronie jest ciekawy zestaw ale drogi:
http://k-system.pro/...ia-accord-viii/


  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#139 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 07:01, 12.09.2017

Właśnie zamówiłem tarcze gładkie Zimmerman i klocki EBC green stuff, cały komplet przód i tył. Po przeczytaniu powyższych negatywnych opinii o zimmermanach zastanawiam się czy to dobry wybór...


Użytkownik Wojto edytował ten post 07:01, 12.09.2017

  • 0

#140 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 07:35, 12.09.2017

Właśnie zamówiłem tarcze gładkie Zimmerman i klocki EBC green stuff, cały komplet przód i tył. Po przeczytaniu powyższych negatywnych opinii o zimmermanach zastanawiam się czy to dobry wybór...

Dobry wybor, w poprzednim Accordzie jezdzilem na zestawie przod Zimmermann sport i BlackDiamond FR a na tyle Zimmermann i EBC Green i po przejechaniu 20tys.km moge tylko pozytywnie wypowiedziec sie na temat tarcz Zimmermann. Teraz w VIIIgen. zalozylem Zimmermann i EBC Green, przejechalem juz ponad 6 tys.km i wszystko jest wporzadku ;)


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#141 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 07:40, 12.09.2017

ja też dodam od siebie, w CU2 mam na przodzie zamontowane gładkie zimmermany, zakładał je poprzedni właścicel, autem już zrobiłem 20tkm i nic z nimi się nie dzieje...

 

w CL7 miałem na przodzie Zimmermanny Sportz i klocki Black Diamond FR - na tarczach zrobiłem 90tkm, klocki wytrzymały ponad 60tkm i wszystko bez problemu...

 

jednymi słowy

 

POLECAM


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#142 Etranger

Etranger
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Saint-Yrieix-la-Perche
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:33, 12.09.2017

Front - Zimmermann Sport & Black Diamond 

Tył - Zimmermann & EBC Green Stuff

 

Zestaw zakupiony w forumowym sklepie (istnieje rabat): http://www.brakeparts.pl

 

Po przejechaniu 6k km, zauważyłem jedynie sporadyczne piski podczas hamowaniu przy wysokiej wilgotności potwietrza.

 

Zestaw potrzebował czasu, aby się ułożyć.

 

Po 6k km, nie mam zastrzeżeń. Spełnił wszystkie moje oczekiwania.


Użytkownik Etranger edytował ten post 08:34, 12.09.2017

  • 0
Vous vous servez là d'une parole sans le sens m'est resté jusqu'à ce jour inconnu.

#143 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 11:04, 12.09.2017

Hamulce kupuje w brakeparts. Tył już leży w garażu, jak pojadę po przód to zapytam o rabat dla forum.. Dzięki


  • 0

#144 Tyberiusz

Tyberiusz
  • Forumowicz
  • 383 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:55, 13.09.2017

Ja również na Zimmermana nie narzekam, zrobionych już kilka tysięcy kilometrów i odpukac, bezproblemowo.
  • 0

#145 pbiel1

pbiel1
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:04, 13.09.2017

Witam.

A ja jeżdżę na tarczach Zimmermann Standard + Galfer Sport przód i tył.

klocki rewelacja, tarcze już trochę słabe - doradzał bym coś lepszego.

Przód np. zwichrował się mimo iż nie było żadnych kałuż itp itd. Nie jest to za bardzo odczuwalne przy delikatnej spokojnej jeździe,

ale przy ostrych hamowaniach z dużych prędkości 190-180 - katastrofa !!!!

Następne na pewno nie będą Zimmermann Standard.

Pozdrawiam.


  • 0

#146 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:14, 13.09.2017

Witam.

A ja jeżdżę na tarczach Zimmermann Standard + Galfer Sport przód i tył.

klocki rewelacja, tarcze już trochę słabe - doradzał bym coś lepszego.

Przód np. zwichrował się mimo iż nie było żadnych kałuż itp itd. Nie jest to za bardzo odczuwalne przy delikatnej spokojnej jeździe,

ale przy ostrych hamowaniach z dużych prędkości 190-180 - katastrofa !!!!

Następne na pewno nie będą Zimmermann Standard.

Pozdrawiam.

 

 

Klocki w lewym i prawy kole zużywają Ci się równomiernie ?


  • 0

#147 pbiel1

pbiel1
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:26, 13.09.2017

Tak,  przy wymianie zrobiłem przy okazji przegląd zacisków, czyszczenie smarowanie tłoka i prowadnic, tak że zbierają równo wszystko wraca jak potrzeba równo bierze.

Tylko wkurza mnie to bicie, które jest odczuwalne właśnie po rozgrzaniu hamulców na dużych prędkościach. Jak zauważyłem to pierwsze hamowani na zimnych racze nie bije ale jak już dostaną temperatury to jakaś masakra. A te OEM-y u Ciebie jak się sprawują i czy jeździsz dynamicznie?


  • 0

#148 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:32, 13.09.2017

Tak,  przy wymianie zrobiłem przy okazji przegląd zacisków, czyszczenie smarowanie tłoka i prowadnic, tak że zbierają równo wszystko wraca jak potrzeba równo bierze.

Tylko wkurza mnie to bicie, które jest odczuwalne właśnie po rozgrzaniu hamulców na dużych prędkościach. Jak zauważyłem to pierwsze hamowani na zimnych racze nie bije ale jak już dostaną temperatury to jakaś masakra. A te OEM-y u Ciebie jak się sprawują i czy jeździsz dynamicznie?

 

Nowe Zimmermany pogięły mi się po 4 tys km i objawy jak u Ciebie ( po rozgrzaniu bicie )

Nowe  Honda OEM pogięły mi się po 500 km mimo że jeździłem dużo wolniej i ostrożniej na Zimmermanach.

 

Teraz jeżdżę na starych moich tarczach Honda OEM które mają już około 100 tys km przelotu i nie mam bicia przy hamowaniu :)


  • 0

#149 pbiel1

pbiel1
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:45, 13.09.2017

To jakie nowe kupisz jak te zajedziesz? Ja stare kurde wywaliłem na złom, a podmieniłbym z ciekawości żeby sprawdzić chociaż ne wiem jakiej firmy były.


Nowe Zimmermany pogięły mi się po 4 tys km i objawy jak u Ciebie ( po rozgrzaniu bicie )

Nowe  Honda OEM pogięły mi się po 500 km mimo że jeździłem dużo wolniej i ostrożniej na Zimmermanach.

 

Teraz jeżdżę na starych moich tarczach Honda OEM które mają już około 100 tys km przelotu i nie mam bicia przy hamowaniu :)

To jakie nowe kupisz jak te zajedziesz? Ja stare kurcze wywaliłem na złom. Podmieniłbym z ciekawości, żeby sprawdzić, chociaż ne wiem jakiej firmy były.


  • 0

#150 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:09, 13.09.2017

To jakie nowe kupisz jak te zajedziesz? Ja stare kurde wywaliłem na złom, a podmieniłbym z ciekawości żeby sprawdzić chociaż ne wiem jakiej firmy były.

 

Przetoczę oryginalne HONDA OEM i założę ( mam na myśli te nowe bo stare OEM już za cienkie na toczenie )


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 21:14, 13.09.2017

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, klocki, tarcze

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq