XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Montaż Gazu "zakład Alma Autogaz Wrocław"
#16
Napisano 23:45, 24.01.2015
#17
Napisano 12:58, 25.01.2015
Kolego napisz proszę jak robiłeś diagnostykę bo w VI genie kody po spinaczu powinny być 2cyfrowe.Pozwolę się podpiąć pod temat - czy jeśli na gazie chodzi mi na trzy gary, wtryski się tłuką (keihen), a po chwili miga check i dostaję błąd z niego P1399, opisywany w internecie jako za małe szczeliny zaworów; to czy po zrobieniu regulacji zaworów może się udać że całość zaskoczy jak powinna?
Auto (VI 1.8) kupiłem niedawno, nie robiłem jeszcze regulacji a nie mam też jak w tygodniu pojechać do specjalisty na przegląd instalacji (Prins).
#18
Napisano 13:13, 25.01.2015
Mam polifta więc wpiąłem się w obd II elmem i jak mrugała kontrolka to zassałem błędy programem ScanXL.
#19
Napisano 13:25, 25.01.2015
#20
Napisano 00:26, 27.01.2015
Wątpie żeby mi się wyświetliło dokładnie, jeśli check mruga, a nie świeci się (i to w dodatku po chwili na gazie) - wyłączenie i włączenie zapłonu usuwa ten błąd.
A torque mi się nie przyda z dwóch powodów:
1. nie używam androida (zdecydowanie nie pałam do niego sympatią)
2. mam elm'a na kablu.
Spróbuję w tym tygodniu podjechać gdzieś na regulację zaworów (kokotów, może cairo jak robią takie rzeczy, albo jakiś inny mechanik ze szczelinomierzem) i wyjdzie czy to to, czy nie
#21
Napisano 07:16, 27.01.2015
zawsze zostaje Ci spinacz.
#22
Napisano 18:25, 11.02.2015
spinacz pokazuje kody jeśli są jakieś zapisane w pamięci, jeśli dobrze kombinuje, więc były by w historii po podpięciu elma.
Zanim zacznę dłubać więcej, to zacznę od sprawdzenia kompresji, bo przy regulacji zaworów wyszło, że
a) mam wypalone dwa-trzy gniazda zaworowe
b) mała kompresja na jednym z cylindrów
#23
Napisano 20:12, 11.02.2015
Pozwolę się podpiąć pod temat - czy jeśli na gazie chodzi mi na trzy gary, wtryski się tłuką (keihen), a po chwili miga check i dostaję błąd z niego P1399, opisywany w internecie jako za małe szczeliny zaworów; to czy po zrobieniu regulacji zaworów może się udać że całość zaskoczy jak powinna?
Auto (VI 1.8) kupiłem niedawno, nie robiłem jeszcze regulacji a nie mam też jak w tygodniu pojechać do specjalisty na przegląd instalacji (Prins).
Wtryskiwacze powiedziały Pa Pa,skoro na PB chodzi ok a po przełączeniu na LPG nie równo pracuje to tylko i wyłącznie wina stoi po stronie LPG , któryś wtryskiwacz padł na 1000000%
#24
Napisano 16:24, 23.02.2015
Ok termin umówiony na 27.02.2015 w Alma Autogaz Wrocław ul.Grabiszyńska
elektronika : lpg tech 204
reduktor ac 150
wtryski : hana zielone / albo jakieÅ› stagowskie
2800zł
NawiercajÄ… i reguluja podczas jazdy
#25
Napisano 17:15, 23.02.2015
jeżeli nawiercają kolektor w czasie jazdy to nakręć film, zdobędziesz milion odsłon na youtube
#27
Napisano 23:22, 24.02.2015
nie gódź się na to
proponował oba ale preferował Hany
#29
Napisano 16:41, 28.02.2015
#30
Napisano 22:12, 28.02.2015
Reduktor mógłby być troszkę niżej ale wygląda ok.
Faro założone w całości? Czy tylko między zaworem a reduktorem?
Gdzie wsadzili kompa? Jest zamocowany czy luźno lata?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Accord
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
WnÄ™trze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych