Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Montaż Gazu "zakład Alma Autogaz Wrocław"

VI Accord

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
40 odpowiedzi w tym temacie

#1 mathiuzz

mathiuzz
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • SkÄ…d:wrocÅ‚aw
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:58, 12.01.2015

Będę myślał o montażu gazu w swojej hondzie .O dziwo maja terminy na bieżąco ,czyżby coraz mniejsza klientela?

 

 

Dzwoniłem dzisiaj i pytałem o komponenty jakie by zastosowali do mojej Hondy 1.8i 136km 2000rok prod.

 

 

elektronika : stag /lpg tech
reduktor ac150
wtryski : barracuda/hana

 

 

 

I pytanko do tego ,bo jutro będę regulował zawory . Jest sens regulować zawory jeżeli np za tydzień będę zakładał gaz? nie będę musiał jeszcze raz regulować pod gaz?


Użytkownik mathiuzz edytował ten post 11:59, 12.01.2015

  • 0

#2 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • SkÄ…d:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 08:58, 13.01.2015

Będę myślał o montażu gazu w swojej hondzie .O dziwo maja terminy na bieżąco ,czyżby coraz mniejsza klientela?

 

 

Dzwoniłem dzisiaj i pytałem o komponenty jakie by zastosowali do mojej Hondy 1.8i 136km 2000rok prod.

 

 

elektronika : stag /lpg tech
reduktor ac150
wtryski : barracuda/hana

 

 

 

I pytanko do tego ,bo jutro będę regulował zawory . Jest sens regulować zawory jeżeli np za tydzień będę zakładał gaz? nie będę musiał jeszcze raz regulować pod gaz?

Zestaw jak najbardziej ok,zapytaj czy zdejmą kolektor ssący do nawiercania. Co do regulacji zaworów to jak najbardziej wyreguluj teraz a po montażu LPG już nie jest konieczne tylko po jakimś tam przebiegu o tej regulacji.


  • 0

#3 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 10:16, 13.01.2015

Informacja z montażu K20 u kumpla:

 

zdejmowali, nawiercali i zakładali kolektor z powrotem

udało się za 2900 zrobić

wlew w klapce, wtryski pochowane pod listwą, przewody i reszta tak fajnie poprowadzona że laik nawet nie zauważy że gaz w aucie jest

udało się włożyć zbiornik 51L


  • 0

#4 CiviT

CiviT
  • Forumowicz
  • 349 postów
  • SkÄ…d:slask
  • Silnik:2.3
  • Wersja:es
  • KM:154+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:09, 13.01.2015

Pamiętaj żeby wystroili gaz podczas jazdy a nie tylko na postoju.


  • 0

#5 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • SkÄ…d:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 16:52, 13.01.2015

Informacja z montażu K20 u kumpla:

 

zdejmowali, nawiercali i zakładali kolektor z powrotem

udało się za 2900 zrobić

wlew w klapce, wtryski pochowane pod listwą, przewody i reszta tak fajnie poprowadzona że laik nawet nie zauważy że gaz w aucie jest

udało się włożyć zbiornik 51L

A to była VII czy VI


  • 0

#6 mathiuzz

mathiuzz
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • SkÄ…d:wrocÅ‚aw
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:56, 13.01.2015

rozmawiałem Z Pawłem Rzaca , podał mi 2 setupy
elektronika LPG-tech
wrtyski keihen albo barracudy
reduktor albo Ac albo kaemetur( niewiem jak siÄ™ PiszÄ™)
  • 0

#7 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • SkÄ…d:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 17:01, 13.01.2015

rozmawiałem Z Pawłem Rzaca , podał mi 2 setupy
elektronika LPG-tech
wrtyski keihen albo barracudy
reduktor albo Ac albo kaemetur( niewiem jak siÄ™ PiszÄ™)

Zestaw OK. Po montażu pochwal się fotkami. Kup od razu czujnik spalania stukowego bo zdejmując kolektor ssący do wiercenia na pewno go uszkodzi.


  • 0

#8 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 21:53, 13.01.2015

A to była VII czy VI

VII


  • 0

#9 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • SkÄ…d:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 08:28, 14.01.2015

VII

No nie porównuj VII z VI w VII zdjąć kolektor to max 20 minut a w VI trzeba się naj,,,,ć aby go wydłubać.


  • 0

#10 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 08:34, 14.01.2015

Masz rację - jakoś mi się ubzdurała VII a nie VI.


  • 0

#11 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • SkÄ…d:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 11:47, 14.01.2015

Masz rację - jakoś mi się ubzdurała VII a nie VI.

No a tu jest różnica potężna,w VI generacji masz kolektor przy ścianie grodziowej i wierz mi że nie tak fajnie się go wyciąga. Kup od razu uszczelki pod kolektor w ASO i wręcz monterowi przy dostarczaniu auta na montaż :szok2:


  • 0

#12 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • SkÄ…d:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 12:32, 20.01.2015

Mam proÅ›bÄ™ jeÅ›li piszecie np tech  stag itd to podawajcie jaki to typ :)  bo ogólnie wiÄ™kszość osób na tym forum ma hondÄ™ i jak sami zauważyliÅ›cie czy kolektor w VI czy VII jest różnica  tak samo jest z producentami  sterowników lpg ja bym poleciÅ‚ LPG-TECH 324 zamiast LPG-TECH 314 .. wÅ‚Ä…czyć korekcjÄ™ map w standardzie lpgtch i nie trzeba żadnej mapy dobierać ustawiÄ… itd przy odpowiednio dobranych wtryskach i ciÅ›nieniu parownika , nawet nie trzeba  stroić  w trasie. I prawdopodobieÅ„stwo pojawienia siÄ™ kontrolki check engin  niemal graniczy z cudem ...


  • 0

#13 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • SkÄ…d:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 09:01, 24.01.2015

Zestaw OK. Po montażu pochwal się fotkami. Kup od razu czujnik spalania stukowego bo zdejmując kolektor ssący do wiercenia na pewno go uszkodzi.

Uszkodzony czujnik spalania stukowego wywali błąd? Czy pozostaje tylko ucho?


  • 0

#14 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • SkÄ…d:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 11:03, 24.01.2015

Uszkodzony czujnik spalania stukowego wywali błąd? Czy pozostaje tylko ucho?

Wywali błąd,wiem bo to już nie raz przerabiałem.


  • 0

#15 senseitbk

senseitbk
  • Klubowicz
  • 172 postów
  • SkÄ…d:Rabka-Zdrój/Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:56, 24.01.2015

PozwolÄ™ siÄ™ podpiąć pod temat - czy jeÅ›li na gazie chodzi mi na trzy gary, wtryski siÄ™ tÅ‚ukÄ… (keihen), a po chwili miga check i dostajÄ™ bÅ‚Ä…d z niego P1399, opisywany w internecie jako za maÅ‚e szczeliny zaworów; to czy po zrobieniu regulacji zaworów może siÄ™ udać że caÅ‚ość zaskoczy jak powinna? 

Auto (VI 1.8) kupiłem niedawno, nie robiłem jeszcze regulacji a nie mam też jak w tygodniu pojechać do specjalisty na przegląd instalacji (Prins).


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Accord

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq