Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Konwersja 282 na 300 przy piaście z CG8

VI CG8 konwersja 282 300

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:17, 09.01.2015

Cześć. Z racji tego że moje tarcze są krzywe i powoli się kończą to myślę nad zmianą a przy okazji wymiany chciałbym zrobić konwersję na tarcze 300 i zacisk dwutłoczkowy przy piaście z CG8. Nie chce robić pełnego swapa gdyż zależy mi na obecnym rozstawie szpilek. Dlatego moje pytanie do was co o tym sądzicie?
  • 0

#2 Kolczyk

Kolczyk
  • Forumowicz
  • 114 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Type S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:04, 09.01.2015

Jeszcze chyba nikt nie wpadł na taki pomysł . A jak wpadł to chyba szybko zrezygnował bo nie kojarzę nikogo z taka przeróbka. Jeśli się myle to naprostujta mnie :) Pewnie nie powiem nic nowego w temacie ale jesli tego nie zrobiłes to zmierz bicie piast tym bardziej ze nie chcesz sie z nimi rozstac  :cwaniak:


Użytkownik Kolczyk edytował ten post 22:06, 09.01.2015

  • 0

Kołcz -------> Accord VI 99r.   http://www.accordklu...wa-jedna-fotka/


#3 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 02:06, 10.01.2015

Chłopaki w civicach tak robią i chyba tam będę musiał szukać info...eh
  • 0

#4 Kolczyk

Kolczyk
  • Forumowicz
  • 114 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Type S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:34, 10.01.2015

Do civiców wrzucają BIG BRAKE czy jakoś tak :), z tym ze do civica jeśli chodzi o tuningowe graty to jest tego multum, zas do naszego acco juz tyle towaru nie ma.  W sumie cos mi sie tu kiedyś na forum obiło. Ktoś chciał tylni hebel własnie większy dać, ale nie wiem jak się zakończył ten pomysł ;/


  • 0

Kołcz -------> Accord VI 99r.   http://www.accordklu...wa-jedna-fotka/


#5 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 11:46, 10.01.2015

no ale w czym problem zeby dac większy? srednica piasty jest za mała ?


  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#6 Kolczyk

Kolczyk
  • Forumowicz
  • 114 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Type S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:33, 10.01.2015

Pytanie czy idzie dostać tarcze o średnicy 300mm montowane na 4 śruby + do tego żeby reszta parametrów pasowała, jakieś osadzenia itd.

A może zamiast wprowadzać  tzw. rzeźbę to lepiej kupić jakieś więcej niż dobre tarcze i klocki i tyle.

 

Np. 

 

tarcze: http://allegro.pl/zi...4937245697.html albo

http://allegro.pl/ta...4913738907.html

 

klocki: http://allegro.pl/eb...4920292287.html  albo

http://allegro.pl/eb...4928290841.html

 

A gdybyś zdecydował się kupić u tego sprzedawcy to jeszcze dostał byś jakiś rabat ponieważ kolega pawpor jest partnerem HAKP :)


Użytkownik Kolczyk edytował ten post 13:55, 10.01.2015

  • 0

Kołcz -------> Accord VI 99r.   http://www.accordklu...wa-jedna-fotka/


#7 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 14:21, 10.01.2015

Ludzie robią takie rzeczy też w preludach, wszystko do zrobienia... Konwersja na 5 szpilek, nawiercanie tarcz na inny rozstaw, ale wszystko wymaga mniejszej lub większej rzeźby...
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#8 LukasN

LukasN
  • Forumowicz
  • 228 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:h22
  • Wersja:ferio
  • KM:~200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:eh9
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 18:36, 10.01.2015

Ja mam 300mm w civicu na 4x100. Kupujesz tarcze, oddajesz do nawiercenia i tarcze z głowy. Następne są zaciski, może pasuja idealnie, a może są troche przesunięte względem tarczy i jarzmo będzie trzeć o tarczę. Trzeba kupić i sprawdzić.


  • 0

#9 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:51, 10.01.2015

Łukasz opowiedz dokładniej o tych twoich tarczach. Słyszałem ze podobno od MG chłopaki wrzucają i jarzmo trzeba trochę przytreć aby było git. Wszystko można tylko trzeba odrobiny chęci
  • 0

#10 LukasN

LukasN
  • Forumowicz
  • 228 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:h22
  • Wersja:ferio
  • KM:~200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:eh9
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 23:01, 10.01.2015

Jarzmo przycierasz jak montujesz 300 mm na zwrotnicy z vti czyt. seryjnej 262. Te od MG to kupujesz tarcze jak chcesz mieć 4x100 282mm bez wiercenia, ktoś pamiętam wykombinował 4x100 od jakiegoś scenika 300m ale to nie zgłębiałem mocniej tematu. 

Można wszystko ale ja się nauczyłem, że fury którą jeżdżę na codzień nie tuninguje mechanicznie bo znowu polecę z h22 :D Żeby dało się 15" wsadzić na 300mm to chyba pierwsza rzecz którą bym zdłubał to hamulce. 


  • 0

#11 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 00:13, 11.01.2015

No rozumiem a co dokładnie rozumiesz przez rozwiercanie tarcz? Masz na myśli rozwiercenie seryjnych otworów na większą średnicę?
  • 0

#12 LukasN

LukasN
  • Forumowicz
  • 228 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:h22
  • Wersja:ferio
  • KM:~200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:eh9
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 00:35, 11.01.2015

"Nawiercenie" nowego rozstawu szpilek czyli 4x100 lub 114 w zależności w co się pakuje. Przyjrzyj się na tej mojej fotce jak to wygląda:

bwu0.jpg

Tam w oddali jest tarcza z ep3 z nawierconym rozstawem 4x100 i oryginalny 5x114.


  • 0

#13 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 07:16, 11.01.2015

A widzisz:-) dzięki za pomoc :-) zapytam Cie jeszcze co założyłeś na tą tarcze? Jarzmo z EK4 czy np MB6 lub preli VTI? A i zmieniałeś pompę? Jak Ci się zestaw sprawuje? :-)
  • 0

#14 LukasN

LukasN
  • Forumowicz
  • 228 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:h22
  • Wersja:ferio
  • KM:~200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:eh9
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 09:47, 11.01.2015

Pompa jest z itr'a, bo ma najlepsze serwo, a jarzma i zaciski pochodza z ep3. Jarzma z 282mm nie wejda na 300 tarcze.
  • 0

#15 karel17

karel17
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Mikstat
  • Silnik:F18
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:40, 11.01.2015

Do ep3 pakuja nawet zaciski brembo z alfy czyli 4 tloczki i ponad 300 mm. Wszystko idzie zrobić jeśli da sie adapter upchnac jakiś. Problem jest z tarcza pod ten rozstaw ale myślę ze użytkownicy mb6 czyli Civic angielek maja jakiś sposób. Moim zdaniem lepiej zrobić tali przeszczep niż później wymieniać piasty i łożyska dodatkowo.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, CG8 konwersja, 282, 300

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq