Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Problem z katalizatorem - błąd nr. P0420/ DTC 67

VII katalizator

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
129 odpowiedzi w tym temacie

#121 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 08:43, 09.09.2020

Połączyłem tematy z istniejącym.

 

O błędzie 41 znajdziesz tutaj:

http://www.accordklu...a-p0135-kod-41/

 

 

DTC 22:

 

https://www.google.c...iw=1920&bih=937

 

Także proszę korzystać z wyszukiwarki, pisać w istniejących tematach,  a pytania o polecane warsztaty znajdziesz w dziale regionalnym. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#122 accobar

accobar
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:30, 02.10.2020

Witam.

Wywala mi błąd P0420- Uwalony kat.
Zakładałem tulejkę i też był.

Tulejki nie zawsze działają na błąd P0420 i tu lepiej już założyć emulator drugiej sondy lambda. Chyba że zmienisz katalizator na sprawny to wtedy nic więcej nie musisz robić bo błąd powinien zniknąć.


  • 0

#123 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 640 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:155 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 22
Super

Napisano 15:48, 04.10.2020

,,Tulejki nie zawsze działają na błąd P0420,,
Ale trzeba też potestować różne średnice otworu w tulejce.

Użytkownik iwan edytował ten post 18:06, 11.10.2020

  • 0

#124 morek71

morek71
  • Forumowicz
  • 77 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 23:07, 08.12.2020

Wywalilo mi rowniez taki blad przy zalaniu lipnego paliwa. Nie moge go skasowac w acco VIII przy uzyciu elma 327 i np torque.

Czym kasujecie takiego checka?
  • 0

#125 niemcu

niemcu
  • Moderator
  • 484 postów
  • Skąd:Myślenice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 11:52, 09.12.2020

Wywalilo mi rowniez taki blad przy zalaniu lipnego paliwa. Nie moge go skasowac w acco VIII przy uzyciu elma 327 i np torque.

Czym kasujecie takiego checka?

Czytałeś ten temat? http://www.accordklu...-diagnostyczne/


  • 0

#126 morek71

morek71
  • Forumowicz
  • 77 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 09:26, 10.12.2020

Czytałeś ten temat? http://www.accordklu...-diagnostyczne/

nie czytalem i dzieki!


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#127 Heromin

Heromin
  • Klubowicz
  • 762 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:01, 30.04.2022

Ostatnio od początku tego roku, wywaliło mi 3 razy błąd p 0420, raz zimą i teraz niedawno dwa razy pod rząd w odstępie 30-40 kilometrów.
Z racji tego, że moje kombi VII ma już przebieg ponad 330 tys kilometrów (w tym 130 tys kilometrów na LPG), to spodziewam się, że jest to ewentualny problem kończącego się katalizatora, chociaż, może też nie do końca ze względu na to, że tym autem robię najczęściej długie trasy i nie ma raczej mowy, żeby katalizator był niedrożny.
Po wyskoczeniu pierwszy raz błędu zimą przy przebiegu około 327 tys kilometrów i zresetowaniu go odłączeniem klemy, był spokój do teraz właśnie i ostatnio dwa razy pod rząd znowu ten błąd właśnie wyskoczył. Błędy te zawsze pojawiły się przy niedużych obrotach silnika.
Sprawdzałem, kiedy ostatnio wymieniałem filtr powietrza i okazało się, że ostatnia jego wymiana miała miejsce przy 305 tysiącach km. więc, być może to było problemem.
Teraz, po jego wymianie przy aktualnym ponad 330 tys km przebiegu i zrobieniu trasy 700 kilometrów, na razie nic się nie zaświeciło i auto trochę mniej pali.
Z mocą i spalaniem nigdy nie było i nie ma problemów.
W razie czego, zostanie jeszcze kontrola ustawienia instalacji LPG, bo już dawno też nie była sprawdzana. Zawory zawsze są też kontrolowane na bieżąco.
Na obecną chwilę pozostaje jeździć i obserwować, czy błąd wyskoczy czy nie.

Użytkownik Heromin edytował ten post 14:07, 06.03.2023

  • 0

#128 Bart

Bart
  • Forumowicz
  • 250 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:44, 06.10.2022

Wiadomo, że tulejka tylko maskuje problem. U mnie przy przebiegu 200.000 km również wyskoczył błąd P0420, który oszukałem miedzianą tulejką kątową. Błąd zniknął i od 50.000 km jeżdżąc na tulejce i zasilaniu LPG się nie pojawił ponownie. Czytając jednak o coraz częściej spotykaną sytuacją padającej UPG w silnikach k24 która być może spowodowana jest zapchanym katalizatorem, a w konsekwencji podwyższona temperatura pracy silnika nachodzi mnie kilka wątpliwości:
1. Czy błąd P0420 oznacza niesprawność katalizatora rozumianej jako jego zapchanie?
2. Czy jazda na LPG może spowodować w przypadku opisanym powyżej awarię UPG?
3. Czy wywalać OEM katalizator i wstawiać coś innego?

Użytkownik Bart edytował ten post 22:00, 06.10.2022

  • 0

#129 MariosGR

MariosGR
  • Klubowicz
  • 12 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:32, 28.01.2023

Witam, chciałbym się odnieść do tematu i również zasięgnąć porady. W moim Accordzie również pojawia się co jakiś czas błąd P420 i kiedy go wykasuję to za jakiś czas znowu jest to samo. 

Przebiegu mam 286tyś i myślę nad wymianą katalizatora na katalizator sportowy. Widziałem że firma Magnaflow produkuje takie katalizatory ale nie wiem czy jest on lepszy niż zamienniki z różnych firm oraz czy przy montażu takiego katalizatora czy nie zmieni się dźwięk wydechu. Zależy mi na tym żeby zachować w miarę cichy seryjny wydech. 


  • 0

#130 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 09:23, 29.01.2023

jesli wyskakuje co jakis czas to zastosuj tulejke emulator i bledu nie bedzie, a sprawnosc katalizatora jest nadal bardzo duza i nie warto go wymieniac.


  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, katalizator

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq