Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

k24a3 accord & CRV swap

all_gen k24a3 swap

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kryspin

Kryspin
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:2,4
  • Wersja:dubeltówka
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:z klapą
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:37, 04.01.2015

Czy ktoś ma wiedzę na temat tego czy silnik k24a3 podejdzie do hondy crv II zamiast silnika k20A4 ..?

 

Nie chodzi mi o strefę elektroniki bo to, to poogarniam ale pod względem mechanicznym.

 

Chodzi mi głównie o mocowania silnika, kolektory, osprzęt itd co trzeba przerobić popodmieniać

 

Zamysł jest taki że mam CRV z padniętym motorem 2,0 i najprościej by było zakupić motor k20a4 ale..... niajprościej nie znaczy lepiej

 

myślę że crv z motorem k24a3 by mogło stać się przyjemnym autem

 

niby motory bliźniacze ale... no właśnie jest jakieś ale?

 

Coś ktoś podpowie jak wygląda temat od strony mechanicznej albo może kogoś kto ogarnia hondy?


  • 0

#2 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:35, 04.01.2015

zdaje sie ze takowe byly robione na USA, na potwierdzenie dwie sztuki u nas w kraju..

http://olx.pl/oferta...188eb5;promoted

http://olx.pl/oferta...html#0135b4d372


  • 0

#3 Damianos1200

Damianos1200
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:Siedlce
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:47, 04.01.2015

@lakatus kolega mówił o crv II, a nie III. Były wersje II na stany z silnikiem 2.4 ale miały 160 koni myślę, że takie auto z silnikiem k24a3 byłoby bardzo przyjemne bo jednak 150koni w takim aucie nie daje takiej frajdy z jazdy. Moim zdaniem najlepiej byłoby kupić całego swapa i kolejna sprawa skrzynia w crv II w benzynie nie było skrzyni 6 biegowej. Powiem ci, że pomysł dobry ale koszt może się okazać dość spory....


  • 0

#4 Kryspin

Kryspin
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:2,4
  • Wersja:dubeltówka
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:z klapą
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:18, 04.01.2015

Wiem, że tanio nie będzie ale coś za coś.

Wszelakie prace mechaniczne we własnym zakresie, podłączenie kompa itd także nie powinno być problemem.

Generalnie koszta ograniczają się do samych niezbędnych gratów.

 

I tu nie posiadam info co potrzebne oprócz :

silnika (w jakim stopniu ma być z osprzętem) ECU, wiązka

....?

 

CRV i tak już stoi na podjeździe więc albo iść na łatwiznę i pojechać po k20 albo poświęcić trochę czasu i zrobić coś ponad, tym bardziej że auto igła blacharsko i przebieg znikomy

 

Myślę że CRV z k24a3 + kolektor wydechowy dolot i raflash dało by całkiem miły pojazd przy skrzyni, no właśnie....

 

Także zastanawiałem się nad skrzynią, bo  CRV 2,4 nie występował bez manuala z tego co się orientuję. Pozostaje tylko skrzynia 5 tka.

Oczywiście można by się pokusić o przełożenie skrzyni z accorda ale wtedy nastąpi utrata 4x4. Chyba że skrzynia z CRV III generacji od 2,0 bo jest 6 jak się nie mylę.

 

Ma ktoś może zestawienie przełożeń dla CRV II 2,0 i accord 2,4 VII?


  • 0

#5 Damianos1200

Damianos1200
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:Siedlce
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:23, 05.01.2015

silnik ecu wiązka, żeby nie bawić się z immo to napewno stacyjka i kluczki do niej. Jeśli chodzi o osprzęt to z tego co pamiętam to było praktycznie to samo i reszta powinna pasować. Skrzynia no tutaj ci nie podpowiem bo nie mam wiedzy czy dałoby radę zaadoptować z III do II, ale podejrzewam, że pewnie byś musiał zostać przy 5tce. Powiem ci, że projekt jest bardzo ciekawy i służę pomocą :) pamiętam kiedyś temat z jakiegoś forum to ktoś do 2.0 przekładał górę od 2.4 jak znajdę to podrzuce linka tutaj


  • 0

#6 Kryspin

Kryspin
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:2,4
  • Wersja:dubeltówka
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:z klapą
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:51, 05.01.2015

Damianos1200 dzięki za zainteresowanie i pomoc, mam nadzieję że coś wyjdzie z tego projektu.

 

Jak wrócę z urlopu to przyjrzę się silnikom i pocykam fotki  CRV i accorda 2,4 bo mam ten komfort, że zarówno jednym jak i drugim dysponuję.

Co nie zmienia faktu że zawsze dopiero w praniu wychodzi np. różnica w rozstawie szpilek poduszki itd


  • 0

#7 Radas85

Radas85
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Świecie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:133
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1990
  • Nadwozie:CB3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:27, 21.04.2015

I jak założyłeś do CRV ten silnik z Acc 2.4 ?


  • 0

#8 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 15:00, 08.05.2018

I jak założyłeś do CRV ten silnik z Acc 2.4 ?


Temat umarl?
Zaciekawil mnie swap k24a3 zamiast r20a2 w III gen crv


  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, k24a3 swap

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq