Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Honda Accord 2,4 benz w automacie - czy warto kupić

VII accord 2.4 benzyna automat

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 michaello

michaello
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:02, 04.01.2015

Witam serdecznie wszystkich Forumowiczów,

Zastanawiam się nad zakupem Hondy Accord 2,4benz w automacie. Jest to model z 2003r VII generacji.

Dodam jedynie, że nigdy nie miałem do tej pory auta z automatyczną skrzynią biegów ani nie użytkowałem tej marki samochodu.

Bardzo podobają mi się Hondy Accord jednak nie znam tego auta zbyt dobrze ani nie mam znajomych, którzy posiadają ten model także nie mam pojęcia na co mogę zwracać uwagę przed kupnem. 

Prosiłbym o informację o ewentualnych wadach tego auta oraz na co powinienem zwrócić szczególną UWAGĘ przed kupnem auta.

Sprzedający mówił, że występuje lekka korozja na rancie przedniej maski ale czytałem, że jest to bolączka wersji przed liftem. Czy accord mają dobre blachy? czy myślicie, że korozja będzie postępowała dalej? Co myślicie o wielowahaczowym zawieszeniu w tym modelu? Czy drogi jest koszt wymiany oraz czy często się lubi psuć?

 

Z góry bardzo dziękuję wszystkim osobom, które zechcą się ze mną podzielić swoimi opiniami.


  • 0

#2 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1572 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 12:17, 04.01.2015

zacznij od tej lektury, dużo się dowiesz http://www.accordklu...i-gen-poradnik/

zawieszenie ogólnie jest trwałym podzespołem VII gen, na przedniej osi zużywają się w zasadzie jedynie sworznie - z reguły dolne (koszt w zależności od tego co/jakiego producenta chcesz montować, około 60, 70 zł/szt za produkt firmy CTR - dobry zamiennik na którym wielu z nas jeździ), końcówki drążków kier.(ceny podobne), ewentualnie łączniki stabilizatorów, na tylnej osi jak obserwuję forum raczej niewielu kolegów cokolwiek robiło, sam mam auto z przebiegiem prawie 200 k - tył "pamięta Japonię"

rdzę trzeba zawsze jak najszybciej "wygonić", honda niestety nigdy nie robiła zbytnio odpornych blach na korozję, fakt że w przypadku modeli accord od VI gen (czyli od 1998 roku) nie ma z tym póki co tragedii, nie mniej jednak trzeba tego pilnować


Użytkownik rafisz edytował ten post 12:34, 04.01.2015

  • 0

#3 michaello

michaello
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:54, 04.01.2015

bardzo dziękuję za przesłany link. artykuł jest bardzo pomocny i z pewnością zwrócę szczególną uwagę na punkty określone w artykule. W opisie aukcji sprzedający napisał, że jego accord posiada system ESP, natomiast w artykule przeczytalem o wylaczniku systemu kontroli trakcji VSA. Czy w hondzie był taki system? 


  • 0

#4 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1572 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 13:04, 04.01.2015

to to samo, honda system ESP nazywa po swojemu, w hondzie to VSA ;)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, accord, 2.4, benzyna, automat

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq