XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Który płyn hamulcowy ?
#16
Napisano 17:12, 03.07.2010
Do zobaczenia na trasie.
#17
Napisano 17:14, 03.07.2010
[ Dodano: 2010-07-03, 18:20 ]
Dobra już wiem. Zawsze widząc DOT 5.1 myślałem że to DOT 5 i myślałem, że to po prostu wyższa klasa odporności na temp. a to jakiś zupełnie inny płyn używany głównie na rynku amerykańskim. To się człowiek może ciekawych rzeczy dowiedzieć....
#18
Napisano 17:20, 03.07.2010
http://en.wikipedia.org/wiki/DOT_5.1
DOT 5 jest na bazie silikonu i dlatego nie można go stosować w naszych autach. Czemu? Nie wiem. Widocznie producent stwierdził, że silikon będzie źle wpływał na uszczelki, elementy gumowe lub inne sprawy. Często można spotkać ostrzeżenia na urządzeniach, że nie wolno stosować lubrykantów z dodatkiem silikonu.
[ Dodano: 2010-07-03, 18:27 ]
edycja:
http://en.wikipedia.org/wiki/DOT_5
Unlike polyethylene glycol based fluids, it is hydrophobic. Its chief advantage over other forms of brake fluid is that silicone exhibits a more stable viscosity index in extreme temperatures. It is widely used in the antique automobile arena as well as it does not damage paint.
Using DOT 5 in a DOT 3 or DOT 4 system without proper flushing will cause damage to the seals and cause brake failure. DOT 5 brake fluid is not compatible with anti-lock brake systems.
W przeciwieństwie do płynów opartych na Poli(tleneku etylenu), jest hydrofobowy. Główną zaletą nad innymi płynami hamulcowymi jest to, że silikon ma stałą lepkość w wyższych temperaturach. Często stosowany w zabytkowych autach, gdyż nie uszkadza lakieru
Używanie DOT5 w miejsce DOT 3 lub DOT 4, bez prawidłowego płukania spowoduje uszkodzenie uszczelek oraz awarię hamulców. DOT 5 nie może być używany w autach z ABS
Do zobaczenia na trasie.
#20
Napisano 14:54, 07.07.2010
A czy ty zauważyłeś że już wiem. o tym wyżej napisałema cz Ty wiesz ze DOT 5.1 i DOT 5 to dwa rozne plyny?? i onich wyzej bylo napisane