Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Wymiana napinacza paska wielorowkowego, rolki.

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
98 odpowiedzi w tym temacie

#1 pyton

pyton
  • Nowy
  • 3 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:41, 02.01.2015

Witam. Mam pytanko czy to jest normalne ze owy napinacz paska wielorowkowego wibruje caly czas, dodam ze wymieniłem go jakies 2 tyg temu razem z kolem pasowym a na dodatek jest jakis dziwny dzwiek. Mam Accord 2.2 cdti 2005 rok. mechanik ktory to wszystko robil mowi ze to normalne ze napinacz tak skacze bo wtedy pracuje ale chciałbym się upewnic czy tak jest. Prosze o jakies odpowiedzi jak to wyglada u was
  • 0

#2 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 08:56, 02.01.2015

Hej :-)

A co to znaczy wibruje (i w jakiej płaszczyźnie)?

Ja mam co prawda benzynę, ale u mnie jedyne co robi napinacz, to kręci się jego kółko (i pewnie napina, bo pasek nie spada ;-) ) - jeśli pracuje w jakiejś płaszczyźnie (teoretycznie powinien w pionowej) to w sposób dla mnie niezauważalny 'gołym' okiem...

Być może coś nie tak z kołem pasowym...

 

Pozdrawiam

Tomek

 

P.S. proszę uzupełnij profil, bo to sporo pomaga (pierwsze miejsce gdzie ktoś odpowiadający spogląda...)


  • 0

#3 pyton

pyton
  • Nowy
  • 3 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:04, 02.01.2015

Hej. Jestem nowy na forum wiec dopiero ogarniam co i jak:) a co do Hani to rolka od napinacza tak jakby podskakiwala gora dol, sama tylko rolka pasek jest ok a kolo pasowe właśnie wymienil bo sie rozlecialo ale przy okazji powiedział ze trzeba napinacz wymienić i teraz sie zastanawiam czy czegos nie spartolil. A moze to powodowac lozysko alternatora?
  • 0

#4 pawko

pawko
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:mazowieckie
  • Silnik:D4D
  • Wersja:4x4
  • KM:1
  • Paliwo:ON
  • Rok:0000
  • Nadwozie:suv
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:41, 04.01.2015

Może pada łożysko w rolce napinacza...można je wymienić bez problemu. Nowe łożysko firmy NSK takie samo jak oryginał kosztowało mnie 18 zł.( w sklepie z łożyskami )


  • 0

#5 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 12:04, 06.01.2015

Potwierdzam, u mnie łożysko napinacza paska wielorowkowego również było w fatalnym stanie ale na szczęście dla naszych kieszeni można wymienić na prasie samo łożysko, założyliśmy standardowe SKF 6303-2RS.


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#6 pyton

pyton
  • Nowy
  • 3 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:59, 06.01.2015

Witam i dzięki za odp. Napinacz jest caly nowy razem z kolem pasowym. Mieszkam w uk i wybrałem się ostatnio do 2 innych mechanikow zapytać czy to jest ok i mowili ze tak ma być ze napinacz jest automatyczny, czyli sam sie reguluje i u mnie tak po prostu pracuje. Wydawalo mi sie to dziwne
  • 0

#7 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 13:06, 06.01.2015

Hej :-)
Na wszelki wypadek możesz nagrać filmik i pokazać jak to wygląda...

Pozdrawiam
Tomek

wysłane z fona
  • 0

#8 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:28, 05.05.2015

A czy ktoś wie jakie jest łożysko w rolce napinacza w silniku K20A6 ? (mam na myśli nr katalogowy np SKF)


  • 0

#9 crazytomi9

crazytomi9
  • Forumowicz
  • 166 postów
  • Skąd:Łopuszno/Kielce
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport 30th Edition
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:38, 07.05.2015

Z tego co mi wiadomo to fabrycznie jest Koyo 6203


  • 0

Więcej info o moim aucie?  :) Click here  :czytaj: 


#10 Kande4r

Kande4r
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Lubuskie
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:57, 28.08.2016

Witam nie wiem jak założyć pasek klinowy w mojej Hondzie. Honda Accord 2.4 2005r. Ściągnąć się udało ale włożyć nie mogę. Napinacz ciężko chodzi nie wiem jak go cofnąć czy trzeba coś odkręcać. Jeżeli był już podobny temat to prosił bym o odnośnik. Ja niestety nic nie znalazłem. Prosił bym o szybką pomoc.

Pozdrawiam.


  • 0

#11 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 19:59, 28.08.2016

Jak masz problem z napinaczem, to zwieksz sobie siłę a kluczu poprzez przedłużkę w postaci np.rury, pasek idealnie zakłada się przy użyciu np.pogrzewacza..

Ps.napewno kupiles dobry pasek?? Chodzi mi o długość??
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#12 Kande4r

Kande4r
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Lubuskie
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:10, 28.08.2016

Pasek dobry, taka sama długość jak stary. Napinacz cofałem rurką, cofnął się do końca ale paska nie mogę włożyć na koło do pompy wspomagania, próbowałem kluczem cofnąć napinacz ale zwykłym nie dałem rady a kluczem nasadowym nie mam miejsca żeby go włożyć,jest tam poduszka od silnika bodajże. Jak odpycham rurką to nie mam jak włożyć paska na rolkę napinacza.


  • 0

#13 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 20:23, 28.08.2016

Odkreć poduszkę, są tam cztery śruby na 16 lub 17stke, odejdziesz sobie kluczem nasadowym..będziesz miał lepszy chwyt..odchylenie o końca napinacz i nie ma wuja, pasek musi wejść, luknij czy Ci się gdzieś nie podwinał..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#14 Kande4r

Kande4r
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Lubuskie
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:34, 28.08.2016

Myślałem o tym ale żeby włożyć pasek muszę ściągać poduszkę, wydało mi sie to bez sensu. Myślałem że może jakoś inaczej sie to robi, jakiś inny sposób macie na to. No cóż jutro będę jeszcze próbował. Jak ktoś ma inny sposób proszę o info.


  • 0

#15 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 20:45, 28.08.2016

Zdjęcie poduszki to 5minut, cztery śruby i odkręcenie masy😉
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq