Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Mokra wykładzina podłogi

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
68 odpowiedzi w tym temacie

#16 Radio

Radio
  • Forumowicz
  • 186 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:52, 07.02.2015

 

Dzięki wielkie za wskazówki, faktycznie rdza przeżarła część nadkola dokładnie w tym samym miejscu co u Czarnoty (nie będę wrzucał fotek bo mam identyczne zdjęcie  ;). Tak jak piszecie, nie widać tego przez "zabezpieczenie antykorozyjne". U mnie po lekkim naciśnięciu palec wpadł do środka kabiny.

Radio, dlaczego twierdzisz że nie wystarczy zakleić tego od strony nadkola? Nie będzie się trzymało?

 

 

Robiąc to tylko od strony nadkola zabezpieczasz tylko jedną z dróg, przez którą woda może się dostać do środka. Trzeba jeszcze usunąć ile się da rudek od góry za kielichem i dobrze to uszczelnić np. masą uszczelniająca na pędzel. W środku to takie wykończenie bardziej. Bez roboty z góry będzie sie lało, tym bardziej jeśli rozgrzebiesz (dosłownie) dól - jakoś znajdzie się przejście.

 

Czarnota co to za zielony środek użyty na zdjęciu - wygląda ciekawie. Jak wypełniłeś ubytek, masą czy żywicą, bo coś nie wierzę, że spawałeś blachę ;) Wygląda dobrze na zdjęciu. Od góry uszczelniałeś bo możesz się zdziwić później.


  • 0

#17 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 23:06, 07.02.2015

Tak widzę, że gadamy w dwóch tematach na jeden temat :).

Zobaczymy czy daje się gadac stojąc w rozkroku pomiędzy tematami.

Robota z mojego ostatniego zdjęcia wyglądała tak:

  1. odkrycie, że coś nie tak z zabezpieczeniem

  2. dokładna walka z rudą ze wstrząsem psychicznym rozległości i utraty kilkanastu cm2 blachy,

  3. wstawka z włókna szklanego i niestety żywicy poliestrowej

  4. na żywicę celem wygładzenia szpachla z włoknem szklanym i szlif

  5. pędzlem warstwa podkładu antykorozyjnego z przetwarzaniem rdzy

  6. sprayem warstwa podkładu z napisem "również wypełnia i ma właściwości antykorozyjne - generalnie nie musi być

  7. warstwa Gravit-620 na pędzel firmy Novol i delikatny szlif po "wyschnięciu"

  8. warstwa baranka do zabezpieczeń - spray - Novol

  9. właściwy podkład pod bazę

10.baza i dosyć grubo klar.

 

Od góry zaczałem walkę dzisiaj, opis w tym drugim temacie, uff


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#18 Olas

Olas
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • Skąd:Iława
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:08, 14.02.2015

Witam Panowie.

Dołączę się do tematu gdyż też mam taki problem.Tzn. mokro pod nogami kierowcy oraz pasażera za.

Cały czas obarczałem za to podszybie lub ścianę grodziową.Jednak dziś zabrałem się za ten temacik i rozebrałem tyle no ile byłem w stanie.

Okazało się że woda leje mi się tylnymi drzwiami u dołu.Rozebrałem tapicerkę i winowajcą jest ta folia (wyciszająca :diabelgrin: ,uszczelniająca)

Jej stan fatalny.Poodklejana oraz podziurawiona.Podczas polewanie wodą woda zbiera się na tym plastiku pod drzwiami i wpływa do wewnątrz auta. Ewidentnie trzeba ją wymienić.Co można użyć do jej podmianki ? Folia budowlana , coś innego ?aha i jakim silikonem podkleić ?

Pozdrawiam 


  • 0

e937a04bf1a15.jpg


#19 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 21:23, 14.02.2015

Jak możesz pierwej zapodaj dokładne zdjęcia tych miejsc/miejsca


Użytkownik Czarnota edytował ten post 21:24, 14.02.2015

  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#20 Olas

Olas
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • Skąd:Iława
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:30, 15.02.2015

Oto zdjęcia.

Załączone pliki


  • 0

e937a04bf1a15.jpg


#21 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 09:59, 16.02.2015

Po doprowadzeniu folii do porządku - uszczelnienie miejsc naderwanych - woda powinna wypływać dołem drzwi przez dwa otwory zaznaczone poniżej:

 

29cc3fb860542e45med.jpg

 

 

Te otwory muszą byc absolutnie drożne

---------------------------------------------------------------------------------------

 

Do podklejania folii w środku drzwi polecam poniższe - bardzo mocna, estetyczna, nie parcieje

7add46f6a0667751med.jpg


Użytkownik Czarnota edytował ten post 11:14, 16.02.2015

  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#22 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:09, 16.02.2015

Nie wydaje mi sie ze ta folia odpowiada za to ona jest bardziej od kurzu. W civicu w ogóle  jej nie miałem i nic nie leciało.Zobacz czy uszczelki wokół szyby są ok.


  • 0

#23 Olas

Olas
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • Skąd:Iława
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:39, 16.02.2015

Dzięki Panowie za wasze sugestie.

Jutro zacznę działać i w pierwszej kolejności sprawdzę te otwory tak jak mówisz Czarnota.
Jak nie będzie potrzeby to zostawię starą folię nie będę podklejał nowej.

Póki co niech się suszy na słońcu :)


  • 0

e937a04bf1a15.jpg


#24 krswlr

krswlr
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2
  • Wersja:i
  • KM:189
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:23, 22.11.2015

Muszę przyznać, że mam podobne objawy. Na początku zdziwiłem się, że szyby w samochodzie każdego dnia zaczęły parować jak w saunie.

 

Dopiero po jakimś czasie zauważyłem, że miejscu na nogi dla pasażera za fotelem kierowcy, zebrała się kałuża wody. Sprawdzałem okna i drzwi, ale wszystko wydaje się być szczelne. Niestety wykładzina od strony kierowcy również jest morka.

1. Ile może wynosić koszt uszczelnienia usterki? Nie mam absolutnie żadnej możliwości wykonania naprawy samemu.

2. Czy da się to sprawdzić bez demontarzu wykładziny?

3. Czy może to powodować osiadanie się wilgoci na elektronice auta (od jakiegoś czasu lubi mi się zapalić "engine check")?


  • 0

#25 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 20:40, 26.11.2015

W dziale polecane warsztaty masz parę adresów sprawdzonych przez forumowiczów na terenie W-wy i okolic.

Engine Check na 99% nie jest od mokrej wykładziny - ja mam sucho i też się czasami zapala


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#26 adrionGT

adrionGT
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:27, 09.12.2015

Witam, mam dokładnie to samo, woda pod nogami kierowcy. Obwiniałem nieszczelną szybę ale po przeczytaniu tego tematu u mnie winne też mogą być spawy na grodzi za przednimi kielichami, patrząc z góry widać na nich rdzę szczególnie od strony kierowcy gdzie jest już prześwit do środka, od pasażera się jeszcze nie rozeszło. I tu mam pytanie co z tymi spawami zrobić? Oddać do blacharza żeby to pospawał czy samemu zabezpieczyć i zalepić jakąś masą uszczelniającą?  

CZRNOTA,  którym temacie opisałeś jak walczysz z rudą od góry?


Użytkownik adrionGT edytował ten post 08:43, 09.12.2015

  • 0

#27 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 103
Wzorowa

Napisano 09:35, 09.12.2015

To zależy co chcesz, czy na lata dobrze , czy na sezon dobrze? 

Zaklejanie to półśrodki

żeby to zrobić to mussisz sporo porozbierać niestety


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#28 adrionGT

adrionGT
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:41, 09.12.2015

Widzę ze tam trudny dostęp. Trzeba to zakleić od strony komory silnika z góry a ciasno tam strasznie.
  • 0

#29 Olas

Olas
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • Skąd:Iława
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:08, 09.12.2015

To można pistoletem pod ciśnieniem i jeszcze nałożyć dodatkowo jakąś przedłużkę np rurka gumowa i wtedy będzie trochę łatwiej.


  • 0

e937a04bf1a15.jpg


#30 adrionGT

adrionGT
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:49, 10.12.2015

Coś w tym stylu myślałem, muszę to na razie jakoś doraźnie zrobić żeby woda nie leciała do środka.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq