nie sadze zeby blotniki sie roznily
znalazlem takie foty jak to wygladalo u mnie niestety slabo to widac bo nie robilem zdjec zeby zobaczyc ile kolo wystaje
http://s757.photobuc...310450.jpg.html
http://s757.photobuc...308150.jpg.html
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 14:44, 08.01.2015
nie sadze zeby blotniki sie roznily
znalazlem takie foty jak to wygladalo u mnie niestety slabo to widac bo nie robilem zdjec zeby zobaczyc ile kolo wystaje
http://s757.photobuc...310450.jpg.html
http://s757.photobuc...308150.jpg.html
Napisano 12:08, 09.01.2015
nie sadze zeby blotniki sie roznily
znalazlem takie foty jak to wygladalo u mnie niestety slabo to widac bo nie robilem zdjec zeby zobaczyc ile kolo wystaje
http://s757.photobuc...310450.jpg.html
Dzieki za odpowiedz i fotki. Wyglada ten setup bardzo zacnie. Chyba po prostu zamówię 2 szt ET40, jesli na przodzie bedą wystawać to pójda na tył. Kolejne dwie zamówię wówczas ET50.
Tylko nie wiem jak to sie ma potem do geometrii samochodu jesli przód i tył maja inne ET przy tej samej szerokości felgi i modelu...
B.
Była: Prelude IV BB3, Jest: Ako VIII CU1, Będzie: NSX ;p
Napisano 12:49, 09.01.2015
Użytkownik Wlodar edytował ten post 12:52, 09.01.2015
Napisano 14:08, 09.01.2015
Przy moich przebiegach rzedu 300-400 km miesiecznie to prędzej opony sparcieją niż sie zużyją i będą wymagały rotacji
Była: Prelude IV BB3, Jest: Ako VIII CU1, Będzie: NSX ;p
Napisano 18:32, 09.01.2015
to bierz .... zacznij tak jak piszesz ....ET40
Napisano 15:14, 13.01.2015
to bierz .... zacznij tak jak piszesz ....ET40
Zamówione ET40 dzisiaj.
Rogal na japie po tym jak zobaczyłem dziś ten artykuł:
http://www.topgear.c...troit-2015-1-12
Była: Prelude IV BB3, Jest: Ako VIII CU1, Będzie: NSX ;p
Napisano 23:14, 26.01.2015
Jeśli ktos w przyszłości by szukał podobnego tematu:
przy seryjnym zawiasie w CU1 wysunięcie z przodu wiecej niż 20mm na zewnątrz BĘDZIE wystawało.
dzis wlasnie przymierzyłem 18'' x 8J ET40 (czyli wysunięcie 21mm w porównaniu ze stockowym 7,5J ET55) z oponą 225/45/R18 z rantem - jest praktycznie równiutko z błotnikiem. Przy takiej oponie jest już minimalny stretch, przy szerszej, jak zalecana 235 "wystawanie" za błotnik mogloby być już dość niewyględne moim zdaniem.
Temat odhaczam jako rozwiązany i dziekuje wszystkim którzy tutaj doradzali
BBS1.jpg 144,87 KB 29 Ilość pobrań
BBS1a.jpg 163,21 KB 27 Ilość pobrań
BBS2.JPG 88,38 KB 26 Ilość pobrań
Była: Prelude IV BB3, Jest: Ako VIII CU1, Będzie: NSX ;p
Napisano 14:17, 20.08.2015
Co sądzicie o felgach firmy Tomasson - 8.5J - ET40 na przód, na tył tak samo + dystans?
Opony 225/45/18.
Napisano 16:36, 20.08.2015
Co sądzicie o felgach firmy Tomasson - 8.5J - ET40 na przód, na tył tak samo + dystans?
Opony 225/45/18.
Jak ja szukałem swego czasu to doszedłem do konkluzji, że przy ET40 to felga maksymalnie 8 cali aby z przodu nie wystawało. Przy feldze 8.5 musisz znaleźć coś z większym ET.
CU2 by rhaegar: http://www.accordklu...zarna-diablica/
Napisano 16:55, 20.08.2015
Dokładnie jak pisze rhaegar. Do tego większość TNx ma ramiona wystające na zewn. więc nawet przy większym ET może wystawać.
Napisano 20:23, 15.02.2019
Użytkownik Bartek ACCORD VIII 2012 edytował ten post 20:31, 15.02.2019
Napisano 20:59, 15.02.2019
Pozdrawiam
- Artur
Napisano 21:10, 15.02.2019
Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"
"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"
Napisano 09:27, 16.02.2019
Napisano 19:05, 07.01.2020
A jak się to ma do dopuszczalnego rozstawu kół, 1585mm x 0,02=31,7mm czyli po 15,85mm na stronę. Bo według kalkulatora przy stock 7,5 et55 krawędzie mojej felgi wysunął się na zewnątrz po 15mm, ale w porównaniu z moimi stock 6,5J et 50 wew. krawędź nowej felgi wejdzie 3mm w nadkole a zewnętrzna 23mm w stronę błotnika. Więc przekracza czy nie przekracza 1% odchyłki?
Z tym et to jest skomplikowana sytuacja. Z jednej strony to ilość miejsca w nadkolu - od zewnątrz jest go sporo .... Z drugiej strony to kwestia zmiany et i wpływu tego zabiegu na prowadzenie. Niektórzy piszą "zakładaj felgi z et 40 jest równo z błotnikiem". Inni znowu piszą że zmiana et to zmiana geometrii zwrotnic, kątów zataczania i tym samym kwestii prowadzenia. I wszystko to jest prawdą, niestety. Nie wolno przesadzić z tym et i niewolno zbytnio " wypchnąć" felg na zewnątrz bo .... będzie kicha. Auto zacznie się źle prowadzić. Wiem, bo sam tego doświadczyłem, zakładając koła z et=40. Może warto się pochylić nad tematem i spróbować odpowiedzieć na pytanie. Gdzie jest granica zmiany fabrycznego ET? O ile można zmienić et bez znaczącego wpływu na prowadzenie auta ? Ja już wiem, że et=40 to jest za mało, a właściwie za dużo - to zbyt duża zmiana w zachowaniu auta, przynajmniej dla mnie. Honda Accord nie może prowadzić się jak taczka z krzywym i blaszanym kołem. A jakie są doświadczenia innych .. (?)
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , wczoraj, 18:04 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych