Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Pobór prądu 0,25A w spoczynku - co jest podpięte pod bezpiecznik nr6?

VII bezpiecznik pobór prądu VII gen

Najlepsza odpowiedź uniu , 22:43, 28.12.2014

zdejmij daszek z środkowymi nawiewami i odłącz kostke od modułu Bluetooth

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
41 odpowiedzi w tym temacie

#31 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 14:01, 04.02.2017

Hej :)

I DALEJ NIE WIEM CO MAM ROBIĆ...

Koledzy napisze brutalnie - wystarczy pomysleć...
Macie sporo bezpieczników wewnątrz auta trzeba je po kolei wyjmować i sprawdzać pobór prądu...
Ponieważ jednej osobie byłoby ciężko chodzić 'w te i we wte' proponuję wziąć dłuższe kable i podłączyć miernik tak, żeby mieć go cały czas przed oczami (czyli w nogach kierowcy).
Jeśli już znajdziecie 'felerny obwód' zerkacie w schematy elektryczne i patrzycie jakie obwody są zabezpieczane danym bezpiecznikiem...
Pół godzinki roboty i macie bardzo mocno zawężoną liczbę potencjalnych sprawców poboru.
Ponieważ prace mają być przeprowadzane w aucie, które jest potencjalnie zamknięte i chronione, trzeba pomyśleć również o nie wzbudzaniu alarmu (czyli zabezpieczenie czujników wewnątrz auta, czujników drzwi itd.).
Przyznaję, biorąc pod uwagę obecną pogodę, że bez, najlepiej ogrzewanego, garażu jest to mało komfortowa praca, ale do zrobienia.
Przypominam jednocześnie, że system w aucie jest usypiany dopiero po kilkunastu minutach (niektórzy podają nawet pół godziny).

Pozdrawiam
Tomek
  • 0

#32 WiFi

WiFi
  • Forumowicz
  • 124 postów
  • Skąd:Legnica
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:16, 04.02.2017

Hej :)Koledzy napisze brutalnie - wystarczy pomysleć...
Macie sporo bezpieczników wewnątrz auta trzeba je po kolei wyjmować i sprawdzać pobór prądu...
Ponieważ jednej osobie byłoby ciężko chodzić 'w te i we wte' proponuję wziąć dłuższe kable i podłączyć miernik tak, żeby mieć go cały czas przed oczami (czyli w nogach kierowcy).
Jeśli już znajdziecie 'felerny obwód' zerkacie w schematy elektryczne i patrzycie jakie obwody są zabezpieczane danym bezpiecznikiem...
Pół godzinki roboty i macie bardzo mocno zawężoną liczbę potencjalnych sprawców poboru.
Ponieważ prace mają być przeprowadzane w aucie, które jest potencjalnie zamknięte i chronione, trzeba pomyśleć również o nie wzbudzaniu alarmu (czyli zabezpieczenie czujników wewnątrz auta, czujników drzwi itd.).
Przyznaję, biorąc pod uwagę obecną pogodę, że bez, najlepiej ogrzewanego, garażu jest to mało komfortowa praca, ale do zrobienia.
Przypominam jednocześnie, że system w aucie jest usypiany dopiero po kilkunastu minutach (niektórzy podają nawet pół godziny).

Pozdrawiam
Tomek

wszystkie bezpieczniki sprawdziłem dalej pobór jest po jednym bezpieczniku spada tylko co jest pod maska i jest tam kluczyk narysowany i od elektrycznych szyb 100A(w jednym) i dalej nic nie znalazłem ,już nie wiem nawet moduł szyb elektrycznych wyciągałem i dalej nic jest cały czas pobór tylko jak ten bezpiecznik wyciągne 


  • 0

#33 cyfron

cyfron
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:43, 30.07.2017

Hej,

a czy w Accordzie 2006 Exe BEZ funkcji Bluetooth (brak przycisków na kierownicy) i bez NAVI jest moduł BT pod nawiewami i czy w ogóle jest?

Jak koledzy pisali wcześniej to on odpowiada za duży pobór prądu.

Zmierzyłem wczoraj po uśpieniu elektroniki i wyszło mi ok.80 - 100mA. Po wyjęciu bezpiecznika nr.6 w kabinie spadło do ok 10-20mA.


  • 0

#34 romanzary

romanzary
  • Klubowicz
  • 11 postów
  • Skąd:Żary
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:18, 21.11.2018

Witam koledzy! Też męczyłem się z poborem prądu już chciałem wymienić akumulator ale trafiłem na ten wątek i winowajca się znalazł to moduł BT po odłączeniu pobór w normie. Teraz pozostaje naładować akumulator. Z tego co wiem informacja dla "cyfrona" kolega tez miał taki problem i nie miał nawigacji a tez wersja Executive 2007r i tez miał moduł BT po odpięciu wróciło mu wszystko do normy.


  • 0

#35 rafal86

rafal86
  • Forumowicz
  • 150 postów
  • Skąd:DOA
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+ reflash
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9 Mugen
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:56, 23.11.2018

też mnie dopadł problem z modułem, odpiąłem go w ciemno jako głównego podejrzanego i teraz pobór na postoju wynosi 0,01A


  • 0

Civic EG3--> Civic EK3--> Prelude H22A--> Civic EP2 -->Accord CL9


http://www.accordklu...lack-mugen-k24/


#36 Fjr 1300

Fjr 1300
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Ozarow mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:50, 29.12.2020

Hej,

Chciałem podziękować za ten temat. Auto to Accord 2007.  Od poł roku bujałem się z ubytkami na akumulatorze w czasie dłuższego postoju. U mnie pobór był od 0,30 do 0,50 A i tak pływał . Po 4 dniach już nie chciał kręcić. Po odpięciu modułu Bluetooth , który znajdował się pod nawiewami centralnymi , jak ręka odjął na stabilne 0,12 A . 


  • 0

#37 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 10:20, 29.12.2020

Cieszę się że problem rozwiązany i dziękuję za poświęcenie chwili na poczytanie forum:)
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#38 johnybboy

johnybboy
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Mysłowice
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:JHMCL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:46, 21.11.2022

Witam,

cieszę się, że jest Was dużo na tym forum z różnymi przypadkami awarii bo dzięki Wam znacznie szybciej udaje się rozwiązać problemy, które dotykają Accordziny. Od kilku dni miałem problem ze "złodziejem prądu". Dzięki za ten temat bo dzieki niemu już jest po problemie. Pozdrawiam wszystkich!


  • 0

#39 Beryl

Beryl
  • Forumowicz
  • 438 postów
  • Skąd:SLU
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive +
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 15:49, 23.11.2022

Koledzy miałem kiedyś problem z modułem BT. Po wygrzaniu w piekarniku zaczął działać. 

Obecnie znowu coś mi rozładowuje aku. 

Jest możliwe, że sprawny technicznie BT pobiera więcej prądu niż powinien ? 


  • 0

#40 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 16:22, 23.11.2022

Możliwe że tak, bo wygrzanie to raczej chwilowa naprawa.

Johnybboy dzięki za pozytywny komentarz dla wszystkich tutaj. Również pozdrawiam.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#41 KFAJP

KFAJP
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Selby/ZLotoryja
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:38, 29.12.2023

Czy ktoś ma szczegóły naprawy BT? Jest coś na rynku.na podmiankę, lub ktoś reperuje?
Czytałem ten wątek przeszukując opcje "złodzieja prądu". Mam inny problem, ale tu nie będę go opisywać. Mam swoją Hondzinę od 2011, jako 3 latka kupionego i jakoś nie łączyłem.wtedy jeszcze z telefonem. Obecnie przy takich mandatach to przydatna opcja. Możliwe że ten moduł BT tak szybko pada? Wiem że kilka razy próbowałem.łączyć z telefonem, ale od samego początku nigdy mi się nie udało, i uznałem że mam bidną wersję.
  • 0
Posiadacz Hondy od 28/04/12

#42 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 12:17, 31.12.2023

Cześć,

Podobno reflow chipów BGA pomaga, można pójść o krok dalej i wymienić kulki na nowe (reballing).

Pozdrawiam.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, bezpiecznik, pobór prądu, VII gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq