Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Kontrolka ciśnienia oleju

VI

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
39 odpowiedzi w tym temacie

#31 CiviT

CiviT
  • Forumowicz
  • 349 postów
  • SkÄ…d:slask
  • Silnik:2.3
  • Wersja:es
  • KM:154+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 14:40, 01.08.2015

Ja też uważam że akurat tą kontrolkę warto mieć, kiedyś miałem taki przypadek 1/1000000 w civicu że odpalam auto chodzi normalnie i świeci non stop lampka ciśnienia, okazało się że zaworek ciśnienia za pompą sie przyciął i gdyby nie ta lampka to pewnie po paru km silnik by zatarło a tak wymiana i śmigał, tak więc lepiej mieć tą lampkę nie bez powodu akurat ona jest na liczniku w chyba każdym aucie :)


  • 0

#32 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • SkÄ…d:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 16:21, 01.08.2015

CiviT, 2/1000000. U mnie też się zawiesił.
  • 0

#33 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • SkÄ…d:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczajÄ…co
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 16:24, 01.08.2015

Mozna dopasowac podstawke pod filtr oleju i tam zastosowac jakis inny czujnik cisnienia z podobnym zakresem pracy napięcia i wpiac w oryginalna instalację, albo zastosowac go z dodatkowym zegarem wzkazujacym dokladne cisnienie
  • 0

#34 karan90

karan90
  • Forumowicz
  • 149 postów
  • SkÄ…d:KoÅ›cierzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:12, 02.08.2015

Mozna dopasowac podstawke pod filtr oleju i tam zastosowac jakis inny czujnik cisnienia z podobnym zakresem pracy napięcia i wpiac w oryginalna instalację, albo zastosowac go z dodatkowym zegarem wzkazujacym dokladne cisnienie

Co masz na myśli dokładnie mówiąc podstawce,jak ona wygląda czy można ją kupić,zrobić i na jakiej zasadzie to działa?

jaki rozmiar otworu musi mieć ta podstawka żeby pasowało?A oryginalny czujnik można do tego adapteru zastosować?

Oglądałem parę takich podstawek na alledrogo to chyba najlepsze wyjście z tej sytuacji .


Użytkownik karan90 edytował ten post 16:31, 02.08.2015

  • 0

#35 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8875 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 19:59, 02.08.2015

Musisz dopytać sprzedającego jakie gwinty są w podstawce. Ty pewnie masz czujnik taki jak poniżej.

 

http://e-katalog.int...df1696e5cd4dc2d


  • 0

#36 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • SkÄ…d:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczajÄ…co
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 21:35, 02.08.2015

Chodzi o coÅ› takiego tylko w przypadku tej podstawki musialbys zamiast chlodnicy oleju i czujnika temperatury wkrecic zaslepki a w ostatni otwor czujnik cisnienia i voila.
http://jarusnet.pl/p...em-na-chlodnice

Ale powinienes bez problemu dobrać w sieci taką z jednym otworem na czujnik i gwintami takimi jaki jest w dedykowanym filtrze oleju ;)

Generalnie chyba prostsze rozwiazanie niz bawic sie w wykrecanie urwanego czujnika, jeszcze sobie jakichs opilkow nawalisz do srodka silnika przy zabawie z tamtym czujnikiem

Użytkownik tojejo edytował ten post 21:39, 02.08.2015

  • 0

#37 karan90

karan90
  • Forumowicz
  • 149 postów
  • SkÄ…d:KoÅ›cierzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:40, 02.08.2015

Chodzi o coÅ› takiego tylko w przypadku tej podstawki musialbys zamiast chlodnicy oleju i czujnika temperatury wkrecic zaslepki a w ostatni otwor czujnik cisnienia i voila.
http://jarusnet.pl/p...em-na-chlodnice

Ale powinienes bez problemu dobrać w sieci taką z jednym otworem na czujnik i gwintami takimi jaki jest w dedykowanym filtrze oleju ;)

Generalnie chyba prostsze rozwiazanie niz bawic sie w wykrecanie urwanego czujnika, jeszcze sobie jakichs opilkow nawalisz do srodka silnika przy zabawie z tamtym czujnikiem

ogólnie ja już innego wyjścia nie widzę niz tak podstawka a ten urwany gwint mam zamiar zaślepić całkowicie spawem na zimno ,powinno wytrzymać.

 

A z tego co czytałem na Jarusnet to wejścia na chłodnicę oleju nie można zaślepiać.


Użytkownik karan90 edytował ten post 22:58, 02.08.2015

  • 0

#38 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • SkÄ…d:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczajÄ…co
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 22:43, 02.08.2015

Jak tam nic nie leci to nie musisz wcale z tym nic robic
  • 0

#39 karan90

karan90
  • Forumowicz
  • 149 postów
  • SkÄ…d:KoÅ›cierzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:23, 03.08.2015

Jak tam nic nie leci to nie musisz wcale z tym nic robic

tzn olej mam spuszczony i tego czy lecieć nie będzie tego nie wiem, ogólnie wymieniałem pierścienie i uszczelniacze i przy składaniu ukręciłem czujnik.A jak uruchomię silnik z zalanym olejem i będzie ciśnienie to może coś ciec.


Użytkownik karan90 edytował ten post 00:24, 03.08.2015

  • 0

#40 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • SkÄ…d:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczajÄ…co
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 20:57, 04.08.2015

No to zrob tak jak piszesz tylko odtlusc dobrze :)
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq