XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#46
Napisano 06:41, 17.01.2018
Wysłane z mojego ONEPLUS 3T przy użyciu Tapatalka
#47
Napisano 09:51, 17.01.2018
Stąd właśnie pytałem o odczucia po takim swapie Z czystej matematyki wychodzi że szału nie ma (przynajmniej przy swapie z 300-320mm).
#48
Napisano 12:15, 17.01.2018
Ja będę się przesiadał na wiosnę z dwóch tłoczków w Coupe 282/28mm na zestaw z Type-S, to jak chwilę pojeżdżę, będę mógł powiedzieć, czy jest odczuwalna różnica.
Były: Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest: Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
#49
Napisano 13:06, 17.01.2018
Wysłane z mojego ONEPLUS 3T przy użyciu Tapatalka
#50
Napisano 13:41, 17.01.2018
Jest pewien moment, po osiągnięciu którego różnicy w jakości jednokrotnego hamowania nie będzie... tak jak napisał Kolega tarjei86 - różnica będzie tylko w odporności układu na wielokrotne hamowanie/przegrzewanie, ew. w reakcji pojazdu na pedał hamulca...
Pozdrawiam
Tomek
#51
Napisano 11:43, 18.01.2018
Nie zgodzę się.
Dotychczas byłem przekonany, że mam tragiczne opony, bo ABS cały czas chrupał na byle jakiej, nie suchej nawierzchni. Po zmianie hamulców jest ogromna różnica. Z tego względu, że moment czyli siła x ramie jest większy z powodu średnicy tarczy oraz sam ścisk na większej powierzchni tłoczków również jest mocniejszy, kosztem dłuższego skoku pedału.
Finalnie reakcja klocków na tarczę poprawia siłe hamowania na tyle, że czas zaciśnięcia hamulca, do odpuszczenia przez pompę pozwala na mocniejsze dohamowanie koła, więc hamowanie z ABSem jest skuteczniejsze.
#52
Napisano 12:23, 18.01.2018
Granica zerwania przyczepności i tak jest ta sama
Użytkownik Wlodar edytował ten post 12:27, 18.01.2018
#53
Napisano 13:05, 19.01.2018
Że wzrost siły hamowania po odpuszczeniu hamulca przez pompę ABS do jego ponownego zaciśnięcia jest krótszy, więc opona również mocniej hamuje.
Można to sobie zobrazować np za pomocą sinusoidy, przy słabych hamulcach oraz wykresu prostokątnego przy idealnie szybko zaciskających się hamulcach. Maksymalna siła hamowania będzie większa, gdy hamulce szybciej osiągną wartość graniczną przyczepności.
Inaczej - cykl odpuszczania i zaciskania hamulca, realizowany pompą ABS jest tak samo "długi" natomiast osiągnięcie wartości granicznej poślizgu następuje wcześniej i na dłużej..
#54
Napisano 12:20, 20.05.2018
Panowie - trochę odkopię
Jest temat o montażu większych tylnych tarcz z CRV z użyciem adapterów (zacisk zostaje stary z VII).
Jak sądzicie - dałoby się takie coś zrobić dla przednich hamulców?
Oryginalna tarcza 300mm x25mm http://www.brakepart...125-0174-1.html
Tarcze z mazdy 320mm x25mm http://www.brakepart...125-0195-1.html
mazda ma troszkę większe odsadzenie, co trzeba wziąć pod uwagę przy projekcie adapterów.
Plan zakłada montaż tarcz 320mm x25 + OEM klocki i zaciski z VII pod tarcze 300mm zamontowane na adapterach.
W ten sposób "tanim kosztem" można mieć mocniejsze hamulce.
Swap na kpl z VIII to ponad 1,5k wydatków.
Użytkownik pawlik118 edytował ten post 12:22, 20.05.2018
#55
Napisano 14:33, 20.05.2018
1. Czy zacisk z 300 obsłuży odpowiedni klocek, aby wykorzystać powierzchnię tarczy, bo może się okazać że nie będzie zbieralo całej tarczy i wtedy straszna lipa będzie.
2. Otwór centrujacy w Mazdzie jest mniejszy jak dobrze kojarzę. A więc każdorazowo musisz rozwiercac tarcze.. A to musi być zrobione z głową.
3. Osadzenie tarczy nie jest bez znaczenia dla Piast itp
Jak weźmiesz za i przeciw moze się okazać że nie wyjdzie wcale taniej, stracisz kupę czasu a efekt będzie mizerny. I raczej tak sądzę.
Wysłane z mojego P20 przy użyciu Tapatalka
Użytkownik tarjei86 edytował ten post 14:35, 20.05.2018
#57
Napisano 11:13, 23.05.2018
Niby taniej, ale efekt nieporównywalny do nakładu pracy przy organizowaniu adaptera. Tak jest przynajmniej zestaw plug and play.
#58
Napisano 13:04, 23.05.2018
Witam,
cały czas chodzi mi po głowie swap przednich hamulców z Acco VIII na 320mm. Przeczytałem sporo tematów nie mniej jednak nigdzie nie ma potwierdzenia, że będzie to grało z felgami OEM honda 17" Type r / s / sport polift.
Dodatkowo jeśli chodzi o tylne hamulce to mi wystrczy zmiana tarcz z 260mm na 280mm z acco VIII.
znalazłęm poniższy temat:
Jeśli o mnie chozi to Mnie by to urządzało takie rozwiązanie aby pozostawić zaciski OEM jedynie zmienić jarzmo. Ma ktoś może dostęp do numeru części z Hondy Accord Hybrid 06 może są dostępne jakieś zamienniki.
Ewentualnie czy uważacie, że pozostawienie całego zacisku z jarzmem OEM accord VII i zastosowanie adaptera 10mm i aby odsunąć zacisk rozwiązało by temat
Pozdrawiam
#60
Napisano 18:41, 24.05.2018
Witam,
cały czas chodzi mi po głowie swap przednich hamulców z Acco VIII na 320mm. Przeczytałem sporo tematów nie mniej jednak nigdzie nie ma potwierdzenia, że będzie to grało z felgami OEM honda 17" Type r / s / sport polift.
Dodatkowo jeśli chodzi o tylne hamulce to mi wystrczy zmiana tarcz z 260mm na 280mm z acco VIII.
znalazłęm poniższy temat:
TSX 260-280 upgrade
Jeśli o mnie chozi to Mnie by to urządzało takie rozwiązanie aby pozostawić zaciski OEM jedynie zmienić jarzmo. Ma ktoś może dostęp do numeru części z Hondy Accord Hybrid 06 może są dostępne jakieś zamienniki.
Ewentualnie czy uważacie, że pozostawienie całego zacisku z jarzmem OEM accord VII i zastosowanie adaptera 10mm i aby odsunąć zacisk rozwiązało by temat
Pozdrawiam
zobacz sobie u mnie w temacie, fakt, że zostaje max 5 mm nawet pewnie nie ale siedzą jakby mało było to fairfax również zakładał na testy
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ napędowy →
Gruszka kolektoraNapisany przez krawczyk1992 , 09 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych