No więc tak,tuleje wahaczy przednich wymienione z zamienników na oryginalne z ASO Szczecin i gumy twardsze dzieki czemu autko jedzie teraz tak jak należy tzn bez wyraznego ściągania w prawo. Jeśli ktoś bierze sie za wymiane tych części to polecam tuleje z ASO za b niska cene( jak na ASO) 70 pln/szt.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 19:37, 08.01.2015
#17
Napisano 15:30, 23.01.2020
Ja również taki problem posiadam. W jeździe miejskiej jest w miarę ok, ale na drodze szybkiego ruchu muszę trzymać kierownicę bo chce kręcić w prawo. Tuleje wymieniałem niestety na zamienniki. Ale u mnie jest jeszcze takie zjawisko, że startując mocniej spod świateł (kierownica i koła na wprost oczywiście) kierownica lekko skręca w prawo... i w takim przypadku też muszę trzymać prosto (geometria i zbieżność zrobiona). Pytanie z innej beczki czy w 2.0 i 2.4 są takie same tuleje? Oglądałem ostatnio filmik https://www.youtube....h?v=BVdrtu9HgsE (co prawda Audi) i w mocniejszej wersji tuleje są sztywniejsze. Ciekawe czy w accordzie jest tak samo... Eric czyli po zmianie tulei problem znikł całkowicie?
#18
Napisano 07:42, 24.01.2020
Tuleje wahacza sa takie same w kazdej wersji silnikowej, szkoda ze zamontowales zamienniki ktore zaraz bedziesz musial znow wymienic Przeloz opony prod tyl i zobacz, jakie masz kola zamontowane?
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
#19
Napisano 09:01, 24.01.2020
Użytkownik Antau edytował ten post 09:02, 24.01.2020
#20
Napisano 21:38, 02.02.2020
#21
Napisano 12:00, 14.03.2024
No więc tak,tuleje wahaczy przednich wymienione z zamienników na oryginalne z ASO Szczecin i gumy twardsze dzieki czemu autko jedzie teraz tak jak należy tzn bez wyraznego ściągania w prawo. Jeśli ktoś bierze sie za wymiane tych części to polecam tuleje z ASO za b niska cene( jak na ASO) 70 pln/szt.
Witam, czy wymieniałeś wszystkie 3 tuleje na jedną stronę z przodu (mam na myśli komplet)? Czy ograniczyłeś się do konkretnej wymiany tulei? Jeśli tak to prośba o podanie która wymieniałeś ( nr katalogowy 51391-TA0-A01 + 51393-SDA-A02 + 51810-TA0-A01 ) ?
#22
Napisano 13:03, 14.03.2024
wymieniaj wszystkie 3 na stronę, koszt wyciagnięcia wahacza z samochodu będzie porównywalny z kosztem zakupu jednej tulei, żeby naprawa miała jakikolwiek sens, trzeba obowiązkowo wymienić dwie tuleje które mocują wahacz do sanek, pozostaje trzecia tuleja od amorka, sam sobie odpowiedz na pytanie czy warto zostawiać starą ponad 10-letnią biorąc pod uwagę koszt wyciągnięcia wahacza z samochodu
jeżeli robisz własnoręcznie to wymieniaj tę która się zużyła, ale zawsze parami L+P, w najgorszym wypadku będziesz wyciągał 3 razy wahacze, dla mnie to nie ma najmniejszego sensu, ale ludzie różnie podchodzą do tematu, znam człowieka który wymieniał jedna tarczę hamulcową (na przodzie!) bo druga była jeszcze dobra, kupił oczywiście dwie bo tylko tak sprzedawali w sklepie, tę drugą odłożył w garażu a po chyba dwóch albo trzech latach zamontował...
#23
Napisano 08:35, 15.03.2024
wymieniaj wszystkie 3 na stronę, koszt wyciagnięcia wahacza z samochodu będzie porównywalny z kosztem zakupu jednej tulei, żeby naprawa miała jakikolwiek sens, trzeba obowiązkowo wymienić dwie tuleje które mocują wahacz do sanek, pozostaje trzecia tuleja od amorka, sam sobie odpowiedz na pytanie czy warto zostawiać starą ponad 10-letnią biorąc pod uwagę koszt wyciągnięcia wahacza z samochodu
jeżeli robisz własnoręcznie to wymieniaj tę która się zużyła, ale zawsze parami L+P, w najgorszym wypadku będziesz wyciągał 3 razy wahacze, dla mnie to nie ma najmniejszego sensu, ale ludzie różnie podchodzą do tematu, znam człowieka który wymieniał jedna tarczę hamulcową (na przodzie!) bo druga była jeszcze dobra, kupił oczywiście dwie bo tylko tak sprzedawali w sklepie, tę drugą odłożył w garażu a po chyba dwóch albo trzech latach zamontował...
Dziękuje za rade i info. Pozdrawiam
#24
Napisano 11:35, 18.03.2024
Też mam ten problem, a pojawił się on po wyminie sprzęgła, gdzie ściągałem cały wózek.
#25
Napisano 10:15, 03.04.2024
Siemacie
Panowie pociągnijmy temat dalej "Accord 8 kombi" w dniu dzisiejszym byłem na SKP ustawić zbierzność ustawione podobno na 0 ale ciągnie nadal na prawo. Kierownica była lekko na prawo skręcona przed ustawieniem natomiast po jest lekko w lewo i nadal ciągnie na prawo. Mało tego wymieniłem sprężyny z tyłu plus dałem dystanse od kolegi Slasz-a +30mm na wydruku z SKP wychodzi że geometria tylnych kół góra jest poza normą jak powiązać ściąganie w prawo z pływaniem auta na wybojach/dziurach bądź zimową porą najechaniem na plamę lodu i ucieczka auta z toru jazdy. Uwielbiam to auto ale zaczyna mnie wkur.... pomożecie?
Załączone pliki
Użytkownik bebzunnet edytował ten post 10:27, 03.04.2024
#26
Napisano 11:39, 03.04.2024
#27
Napisano 19:00, 03.04.2024
kąty pochylenia przodu są przeciwne, lewe koło jest w minusie czyli góra koła do środka, a prawe w plusie czyli góra na zewnątrz, coś ten deseń /-/, owszem mieszczą się w tolerancji, ale jednak są w przeciwną stronę, jakiekolwiek odchyłki powinny być w tę samą stronę, żeby się równoważyły strony lewa z prawą, tak /-\ albo tak \-/, w tym przypadku rzeczywiście nieznacznie może uciekać w prawo, niewielkie są te odchyłki, no ale może to wystarczy żeby to uciekanie wystąpiło
reszty nie ma sensu się czepiać, różnice pomijalne
opony masz proste? zamień może do testów strony lewą z prawą, nawet jak masz kierunkowe opony to zamień, będą się kręcić w przeciwną stronę, ale do krótkiego testu możesz tak zrobić, później oczywiście załóż zgodnie z obrotami
#28
Napisano 05:26, 04.04.2024
1. Data jest nie zgodna
2. Podobno geometri mieli nie robić tylko zbierzności.
3. Skasowali mnie 250 zł i wydaje mi się prócz zbierzności przodu nic nie zrobili.
Poza tym cały zabieg trwał 25min i nie mogłem być podczas ustawiania... powtórzę badanie po konsultacji z mechanikiem i drugą stacją.
Będziemy w kontakcie, dzięki za info. Gdybyście wpadli na inne pomysły pomysły dajcie znać
Użytkownik bebzunnet edytował ten post 05:27, 04.04.2024
#29
Napisano 06:23, 04.04.2024
Zrobili tylko regulacje zbieżności i kontrolę pełnej geometrii. Jakby byli w porządku to by powiedzieli co i jak - ja jak jeździłem to gość od razi mówił że robi zbieżność ale geometrii nie tyka chyba że się ujnia okaże to będziemy się umawiać na dłuższą wizytę na warsztacie.
tak jak rafisz pisze - kąty wyprzedzenia zwrotnicy - reguluje się sankami. Przy podłużnicach są otwory pozycjonujące sanki - w nie się wkłada trzpiień, bolec czy jak tam zwał :P
#30
Napisano 07:24, 04.04.2024
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Nie działająca szyba kierowcyNapisany przez kapsel98 , 29 mar 2024 VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych