Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Jaki silnik najmniej awaryjny

VII silnik awaria

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 kassk

kassk
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:111
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:33, 17.12.2014

Witam,

Mianowicie chciałam użytkowników Forum zapytać, jaki silnik w Accord VII wybrać. Miałam bardzo kiepskie doświadczenie ostatnio z BMW, właśnie silnik tam padł, auto bezużyteczne, naprawa ponad 10 tysięcy zł, auto z 2008 roku... Chciałam więc uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości i zapytać co wybrać, gdyż kategorycznie zmieniam marke z tego niemieckiego shitu. Może  z Japońską technologią będę miała lepsze doświadczenia.

Robię długie trasy przeważnie, mało jeżdżę po mieście. W tygodniu średnio robię 600km, codziennie dojeżdżam do szkoły (100km w obie str) + dłuższe trasy weekendowe 300-500 km. W związku z tym chyba potrzebny by mi był diesel.

 

Jaki motor polecacie? Jakie są w nich najczęstsze awarie i ew. koszty?

 

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.


  • 0

#2 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7157 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 74
Wzorowa

Napisano 19:49, 17.12.2014

Hej :-)
Odpowiedzi na (prawie) wszystkie pytania znajdziesz tutaj - http://www.accordklu...-gen---Poradnik

Pozdrawiam
Tomek

wysłane z fona
  • 0

#3 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2783 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 37
Super

Napisano 07:44, 18.12.2014

Na taki przebieg tylko diesel a w nim wyboru nie masz bo w 7g jest tylko 1 rodzaj.

Wysłany z Tapatalk
  • 0

#4 Bigos

Bigos
  • Forumowicz
  • 76 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S SE, VII gen.
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:JHMCM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:19, 18.12.2014

W Accordzie VII to oba silniki benzynowe nie mają żadnych typowych usterek, z czego 2.0 nie zapewnia dostatecznej dynamiki dla tej wielkości (masy) auta.
Przy zastosowaniu LPG w silniku 2.4 masz wszystko co trzeba.

Diesel - jak to diesel. Zdarzają się typowe usterki, mimo tego że ogólnie cieszy się dobrą opinią.
  • 0

#5 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2583 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 26
Super

Napisano 09:30, 18.12.2014

a jaki był ten silniczek w tym BMW co odmówił posłuszeństwa?


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#6 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2583 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 26
Super

Napisano 11:09, 18.12.2014

Pewnie 2.0d 136km R4? :D w E46...  :dobani:

nie no, auto z 2008 roku, to chyba coś mocniejszego go napędzało, ale też po cichu obstawiam 2.0d

 

ps. co do diesla hondy to też na dwoje babka wróżyła, niby jeden z najlepszych diesli na świecie, ale jak będzie miał z 500tys km przebiegu i skrecony na 200tys.km to tak samo popłyniesz jak z tym BMW, ja osobiście mam diesla - pewniaka z polskiego salonu i 132 tys. km przebiegu i śpię spokojnie, ale przyznam od razu że trochę za auto przepłaciłem. :)

 

ps. jesli chodzi o silniki benzynowe to z forum kolega West sprzedał VII gen. 2.4 B z przebiegiem ponad 400tys. km i nic z autem sie nie działo, także benzynowe silniki są pewniejsze, ale zagazowane już niekoniecznie, lepiej samemu LPG założyć.


Użytkownik Maxell edytował ten post 11:19, 18.12.2014

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#7 Grooves

Grooves
  • Forumowicz
  • 173 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:22, 18.12.2014

Ja też na początku rozważałem zakup diesla 2,2 jednak ceny paliw są niemalże podobne a z racji tego, że ropniaki są droższe w obsłudze wybór padł na 2,4. Niewiele większe spalanie jak 2.0 ale za to jaka przyjemność z jazdy :)
  • 0

#8 kassk

kassk
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:111
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:23, 20.12.2014

Bmw było 318d moc 143km, pewny przebieg, serwisowany w aso do lipca tego roku. Może jednak zastanowię sie nad tą benzyną skoro mówicie, że dużo mniej awaryjna? Nie chcę się znów wpakować na minę. Może z japońcami będę miała więcej szczęścia bo miałam jak narazie "przyjemność" korzystać tylko z koncertu VW i nie było to dla mnie szczęśliwe.


  • 0

#9 bogdann

bogdann
  • Forumowicz
  • 474 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:-
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:13, 20.12.2014

Szukaj zadbanego 2.0 benzynowego, bez gazu i innych udziwnień, spokojnie się sprawdzi na takie trasy.


  • 0

#10 refi68

refi68
  • Forumowicz
  • 126 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:3,7
  • Wersja:Acura TL
  • KM:310
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:50, 20.12.2014

VII - benzyna w 2.0l ma skrzynię 5- biegową natomiast 2.4 ma już skrzynię 6-biegową, więc jeśli w trasy skrzynia 6 lepsza.

VIII - benzyna 2.0l ma już skrzynię 6- biegową.

 

Ja osobiście mam benzynę 2.0l i jeźdzę około 5tys km miesięcznie i po wielu nieprzespanych nocach założyłem gaz przy przebiegu około 110tys km i dziś przejechałem już około 50tys na gazie ( instalacja polecana na forum ) i żałuję iz tak późno zdecydowałem sie na montaż, ale jak zawsze słuchałem pseudo doradców.

Moja rada 2.0l benzyna - to nie jest rakieta ale jeździ bezawaryjnie i  dobra w sprawdzpnym zakładzie montaż instalacji gazowej.

Oczywiście 2.4 też jest fajny i dużo więcej nie będzie palił - ale kupić 2.4 w dobrym stanie to trochę jak szukanie "świętego Grala"


  • 0

#11 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 949 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:02, 20.12.2014

Ja bym Ci polecał silnik benzynowy 2.4 + LPG. Z silnikiem nie miałem żadnych problemów tylko olej wymieniam. Przejechałem 40 tys. km na LPG a poprzedni właściciel około 60 tys. km tez na LPG. Ten silnik to najlepsza rzecz w Honda VII gen. Musisz tylko pamietać o regulacji luzów zaworowych co około 15 tys km i silnik będzie żyleta. Oleju mi nie bierze - chyba pierwsze moje auto które nie bieze oleju.
Ja kupiłem swoją tu na forum, zawsze mniejsze ryzyko ze ktoś chce Cię naciągnąć.

Użytkownik flashmaniac edytował ten post 23:06, 20.12.2014

  • 0

#12 bogdann

bogdann
  • Forumowicz
  • 474 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:-
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 23:09, 20.12.2014

Problem właśnie w tym, że ciężko to 2.4 znależć w normalnym stanie.

 

flashmaniac: u mnie 7gen też nie bierze nic - chyba zepsuty ;)


  • 0

#13 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 949 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:28, 20.12.2014

Dobre 2.4 to tydzień, dwa i juz go nie ma. Ja jak juz podpisywałem umowę to sprzedawca miał przy mnie ze 3 telefony
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, silnik, awaria

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq