Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Premium Sound System i regulacja siedzeń w VII

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#16 Kamillo

Kamillo
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Kobyłka
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:54, 17.12.2014

W moim Sporcie z polskiego salonu także jest PSS, także pewnie była to jedna z opcji dodatkowych.


  • 0

#17 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:14, 17.12.2014

Autko fajne, jeśli jest jak jest napisane, to warte zainteresowania, trzeba na miejscu obadać temat, cena myślę, że też do negocjacji jakiejś tam.

 

Samo PSS gra powiedzmy umiarkowanie, ja jestem na etapie wymiany głośników, bo te co są może i były Premium w 2003r jak te auta zaczęły wychodzić, dziś średniej klasy głośniki zagrają lepiej. Fajne jest to, że na każdy kanał jest osobne wyjście. Mniej fajne jest to, że nie ma osobnej regulacji na woofer, jak to jest w Acurze, ale da się przeżyć


  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#18 Jekyll

Jekyll
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:51, 17.12.2014

Nie jestem jakimś audiofilem natomiast chcę mieć w miarę przyzwoite audio w którym nic nie będę musiał wymieniać. Sprzęt muzyczny nie ewoluuje chyba tak szybko żeby dobre audio nagle stało się średnim, jeśli głośniki kiedyś były dobre to są takie nadal.

Nie znam się na samochodowych audio natomiast mocno siedzę w temacie nagłośnienia zespołów i wiem że głośniki nie przeszły jakiejś szczególnej ewolucji na przestrzeni kilkudziesięciu lat. Wysokiej klasy głośnik sprzed kilkunastu lat nadal bez problemu (a może nawet łatwiej niż kiedyś) kładzie nową klasę średnią a często i wyższą. 

 

Gdyby ten egzemplarz kosztował 35k to pewnie byłbym już teraz na poważnie zainteresowany, natomiast przy tej cenie można powybrzydzać. 


Użytkownik Jekyll edytował ten post 20:52, 17.12.2014

  • 0

#19 toio

toio
  • Forumowicz
  • 368 postów
  • Skąd:L/W
  • Silnik:1.6
  • Wersja:comf
  • KM:15
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:xxx
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 20:57, 17.12.2014

Ile byś dokładek nie założył to nadal różnica 100.000 km według mnie ma znaczenie.

 

Dla mnie nie.

Mam dwa auta. Jednym jeżdżę tylko po mieście, drugim jeżdżę w trasy. Pierwszym robię 2500 rocznie, drugim robię 8000. Który jest bardziej wyeksploatowany ?? Otóż auto z niższym przebiegiem, bo jest ciągle nie dogrzane (odcinki 3,5km) i gorzej to znosi.


  • 0

#20 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 20:59, 17.12.2014

Auto fajne , ale cena chyba trochę przesadzona. Ja w marcu za 2006 Exe 2,0 z przebiegiem 70. 000 km dałem 38.000 zł. Czyli całą stówkę km mniej. Ale nie zmienia to faktu , że autko ładne:)

Pamiętaj ,że to 2.4 ...w polifcie na manualu a to robi znaczącą różnicę.
  • 0
                       

#21 cthsqd

cthsqd
  • Forumowicz
  • 1111 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 21:04, 17.12.2014

Ile byś dokładek nie założył to nadal różnica 100.000 km według mnie ma znaczenie.

 

Nie do końca... dla VII-genów przy normalnej eksploatacji nawet i 300tyś. km nie jest jakimś poważnym wyzwaniem. Kiedyś przy przeglądzie zgadałem się z gościem, który miał u siebie przejechane 400tyś. i nie robił dosłownie nic przy aucie (poza przeglądami)...

A taki komplet dokładek ze spoilerem na tylnej klapie w ASO kosztuje jakieś 10tyś. zł. ... :-)


  • 0

eac2eccb9fc62cfe.jpg


#22 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:36, 18.12.2014

Jekyll

technologia trochę się jednak zmieniła, ale głównie zmieniły się ceny. Ale w odniesienie do tego co piszesz - PSS nie jest jakimś prawdziwym Premium w takim razie.


  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#23 Bigos

Bigos
  • Forumowicz
  • 79 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S SE, VII gen.
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:JHMCM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:15, 18.12.2014

Ja mam PSS w Tourerze i szału ni ma. Pewnie dla większości będzie wystarczająco, ale słyszałem niejedno fabryczne audio lepiej grające. Ale przyznam, że to był segment PREMIUM.
  • 0

#24 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 11:41, 18.12.2014

Po wygłuszeniu drzwi PSS gra już naprawdę dobrze .
  • 0
                       

#25 Mateusz607

Mateusz607
  • Forumowicz
  • 1001 postów
  • Skąd:~Radzyń Podlaski
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:162
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 19:51, 18.12.2014

Osobiście mam vii w sporcie i mam głośniki w drzwiach przód, tył, półka i syczki w podszybiu, razem 8 :-) bez pss oczywiście

Miałeś tak od początku, czy sam dokładałeś w tylne drzwi? Bo fabrycznie w comforcie głośniki są w przednich drzwiach i na tylnej półce, w sporcie dodatkowo syki w podszybiu a w exe dopiero dochodzą w tylne drzwi i do tego nie philips tylko pioneer.

Pytam bo zastanawiałem się nad podłączeniem ich. Kable są fabrycznie, ale sygnał nie dochodzi :-/


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq