Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

zawor FITV

V

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:49, 15.12.2014

Wytłumaczy mi ktos jak działa zawór FITV bo nie wiem czy mój jest sprawny

Pozdrawiam
Brytan
  • 0

#2 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 20:04, 15.12.2014

Gdy silnik jest zimny zawór jest otwarty i przepuszcza dodatkowe powietrze powodując większe obroty jałowe.  

Do zaworu podłączone są węże z chłodziwem. Pod wpływem temperatury płynu chłodniczego zawór się zamyka powodując, że gdy silnik osiągnie temperaturę około 80 stopni ma już normalne obroty. Zasada działania jest podobna do termostatu a więc prawdopodobnie można go przetestować wkładając do wrzątku :)


Użytkownik h1tman edytował ten post 20:07, 15.12.2014

  • 1

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#3 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 20:07, 15.12.2014

http://www.accordklu...itv#entry474202 polecam poczytać  ;-)


  • 0

#4 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 20:13, 15.12.2014

To ja jeszcze dodam, ze zawor ten "lubi" sie rozregulowac i wtedy mamy problemy z falujacymi obrotami na biegu jalowym.


  • 0

#5 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:50, 15.12.2014

Mój jak wykrecilem, to byl caly rozkręcony normalnie latal w środku. A z jaka sila go dokrecic?? Ogólnie przykrecilem do oporu i odkrecilem o 1,5 obrotu
  • 0

#6 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 21:32, 15.12.2014

Z ta sila roznie, zalezy jakie chcesz miec obroty na zimnym silniku. Tak jak Ty zrobiles jest optymalnie. Odpal na zimnym i spr. jakie ma obroty. Wazne zeby po rozgrzaniu silnika zawor ten byl calkowicie zamkniety.


  • 2





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq