Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Wygłuszenie wnętrza w VII gen.

VII Wygłuszeni mata wygłuszająca

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:06, 15.12.2014

Witam,

 

Dokładnie tak jak w temacie wyciszenie wnętrza hondy VII gen, sposoby na wygłuszenie. Np jak najlepiej wygłuszyć nadkola aby szum od opon był mniej lub wcale słyszalny, przegrodę między silnikiem czy lepiej wygłuszyć od wnętrza czy od strony silnika oraz inne doświadczenia, opinie w temacie wygłuszenia wnętrza.


Użytkownik pawel84j edytował ten post 14:06, 15.12.2014

  • 0

#2 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:39, 18.12.2014

lepiej pójść w wyciszanie samej kabiny, co do tylnych nadkoli, planuję właśnie w tzw wolnej chwili zdjąć tapicerkę bagażnika, bo i tak chcę pod audio i nowy woofer coś pogrzebać i zobaczę jakie tam są opcje


  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#3 premier

premier
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Wa - Wa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:11, 18.12.2014

Szum opon to jakiś kosmos w tym samochodzie. Tam chyba jest sam plastik i blacha. To jest jedna z bardziej denerwujących mnie rzeczy w acco.

Sam silnik nie jest głośny przy normalnej jeździe, tego bym nie ruszał. Wygłuszenie drzwi  przy okazji zmiany audio też sporo daje.

Ja mam wyklejone dodatkowo miejsce na koło zapasowe, matami boll. W tunelu srodkowym przy lewarku też kawałek gąbki wejdzie. Myślałem żeby kupić osłone pod nogami pasażera z wersji  diesel. Oczywiście to są procenty ale kawałek po kawałku można trochę wygłuszenie poprawić.


  • 0

#4 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:51, 21.12.2014

... i podnieść masę :mrgreen:


  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#5 LK3

LK3
  • Forumowicz
  • 229 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2,4
  • Wersja:TSX
  • KM:205
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:TSX
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 16:03, 21.12.2014

Witam,

 

Np jak najlepiej wygłuszyć nadkola aby szum od opon był mniej lub wcale słyszalny, przegrodę między silnikiem czy lepiej wygłuszyć od wnętrza czy od strony silnika oraz inne doświadczenia, opinie w temacie wygłuszenia wnętrza.

 

 

Bitumiczna mata wygłuszająca z klejem. Tłumi niskie częstotliwości, czyli te które nam najbardziej dokuczają. Nadkola tak, ale nie ma potrzeby całych, ale fragment najbliższy kabinie. Nadkole umyć, odtłuścić, docinać fragmenty maty i dokładnie dociskać. Można sobie pomóc młotkiem gumowym. Nie można przykrywać zalążków korozji.

 

Hałas najlepiej tłumić u źródła. Później się rozprzestrzenia i jest trudno go zlokalizować w celu wytłumienia.


  • 0

#6 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 20:32, 21.12.2014

W skrócie i na początek :-)

na podłogę z przodu Mata GMS 07 xl na to Gms 01(Gąbka) 5-6mm najlepiej spod deski max od góry do foteli wraz z bokami tunelu .To wycisza jednocześnie i szum kół i pracę silnika.(wiadomo nie do zera :-) )

Można dokupić z diesla dwa plastiki zamykające deskę od spodu ( plug & play)

Drzwi przednie (na szybko)mata gms 01  na boczek plastikowy .Przy większej kasie i chęci zabawy mata gms 08 na blachę wew. drzwi (tam gdzie klamka :-) )(nie trzeba całości) plus zakleić otwory technologiczne .

 

Tył mata na nadkola gms07 (pod te fabryczne wyciszenia) plus  nadkole dostępne po zdjęciu tapicerki bagażnika (boki) .Pod bokami foteli (te zewnętrzne kawałki oparcia)jest dosyć miejsca aby dołożyć jeszcze taniego porosa   ,a dobrze tłumiącego.

Poroso pod tylnią kanapę(siedzisko)schodzące aż do podłogi (łatwy dostęp) .Odcinek między kanapą (siedzsko),a podłogą podwójnie lub mata 08 lub 07  .Tunel z tyłu ma miejsce (coś podsunąć) ,tam jest - albo wcale albo minimalnie dana fabryczna gąbka(nie pamiętam).

Półka tylna(bez ściągania)/ można dać od spodu matę gms 01 przez całą szerokość (trzeba zrobić małe otwory na głośniki) co by mniej dźwięków szło z bagażnika do kabiny. Na podłogę bagażnika dodatkowa wykładzina czy to gumowa czy welurowa jak kto woli

Szum opon to jakiś kosmos w tym samochodzie. Tam chyba jest sam plastik i blacha. To jest jedna z bardziej denerwujących mnie rzeczy w acco.

Sam silnik nie jest głośny przy normalnej jeździe, tego bym nie ruszał. Wygłuszenie drzwi  przy okazji zmiany audio też sporo daje.

Ja mam wyklejone dodatkowo miejsce na koło zapasowe, matami boll. W tunelu srodkowym przy lewarku też kawałek gąbki wejdzie. Myślałem żeby kupić osłone pod nogami pasażera z wersji  diesel. Oczywiście to są procenty ale kawałek po kawałku można trochę wygłuszenie poprawić.

Nie jest to Lexus to fakt ale tragedii niema ...Może masz już głośne gumy i one dokładają swoje

co nie zmienia fakt,że u siebie mam co nieco powyciszane :-)


Użytkownik Wlodar edytował ten post 19:30, 22.12.2014

  • 0
                       





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Wygłuszeni, mata wygłuszająca

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq