Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Check engine kontrolka I kody bledow

VII ECU check engine accord spinacz abs

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Aiki

Aiki
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:43, 14.12.2014

Witam,

Niedawno kupilem Accorda z 2005 2.2 cdti. Wczoraj wyskoczyla kontrolka check engine, jedyne co zauwazylem to niski poziom oleju, ktory natychmiast uzupelnilem nawet lekko przelalem, po uzupelnieniu 10 minut pozniej kontrolka same zgasla, natomiast dzis po godzinnej jezdzie na autostradzie kontrolka znowu sie pojawila tym razem nieznika. Zastosowalem metode spinacza ale nie specjalnie umiem odczytac kody bledow. Zamieszczam link do filmu z blyskotkami ktory przed chwila nagralem. Bylbym niezmiernie wdzieczny jesli ktos pomogl by mi w diagnozie.



Pozdrawiam
  • 0

#2 Aiki

Aiki
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:51, 15.12.2014

Ok, bylem dzisiaj rano u mechanika podlaczyl skaner i odczytal bledy typu MAF filter oraz ten od wydechu i spalin, zajrzal pod maske i z racji, ze ten drugi wyladal na nowy, obstawial by bardziej na MAF filter, zresetowal bledy i kazal wrocic jutro, zeby sprawdzic co pojawilo sie ponownie. Wracajac od mechanika na krajowej przycisnalem troche gazu i przy wyprzedzaniu, nagly spadek mocy, dym z wydechu i od tamtego momentu pojawia sie gwizdanie turbo przy ok 1500 obr, dymu wiecej specjanie nie ma, zajechalem wiec do innego mechanika ten na szybko sprawdzil czy rura nie spadla od turbo i czy nie ma dziury, ale dokladnie sprawdzic nie mogl bo nie mial wolnego podnosnika. Obstawialby walniete turbo. Jakies suestie Panowie, bo jestem zalamany :depresja:


  • 0

#3 Mateusz607

Mateusz607
  • Forumowicz
  • 1001 postów
  • Skąd:~Radzyń Podlaski
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:162
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 18:51, 16.12.2014

5- instrukcja typowo o dieslu nic nie mówi, a jest 2 opcje:

Usterka dźwigni, klapek lub silnika regulacji kierunku nawiewu (dla benzyniaków)

Przerwa w wiązce przewodów silnika (ogólnie)

8- Zwarcie w obwodzie czujnika temperatury parownika

17-8 -Usterka obwodu VSS

odczytując kod jak wyżej wychodzi 12-5, ale po wpisaniu tego nie znajduje go ale wyskakuje 172-5 chociaż CHYBA nie powinno i to jest Przerwa w obwodzie elektrozaworu sterowania ciśnieniem doładowania.

 

Może spróbuj jeszcze zrobić diagnostykę zwierając piny przy bezpiecznikach/przekaźnikach w kabinie koło lewej nogi.


  • 0

#4 Aiki

Aiki
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:09, 18.12.2014

Skonczylo sie wymiana turbo, male uszkodzenie na skrzydle wirniczka, ale nie wyglada, zeby to bylo powodem wycia turbo, musialo cos jeszcze walnac w srodku czego nie udalo sie dostrzec (obce cialo moglo dostac sie do srodka). Teraz znowu Hondzia odzyla i smiga, az milo.

Co do bledow, to po wymianie turbo i jezdzie testowej mechanik podlaczyl skaner i nie wykazalo zadnych bledow. Mam wrocic za 2 dni to znowu podlaczy, zeby sie upewnic, ze nic nowego sie nie pojawilo.

Poprzedni blad od MAF filtru moglbyc spowodowany niewlasciwym poborem powietrza przez turbo, co zapewne bylo oznaka konca jej zywota.

Mateusz dzieki za czas i pomoc.

W niedziele WIELKI test Accorda (podroz z UK do Polski) i ponad 2000 km do zrobienia w 24 h   :dres:


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, ECU, check engine, accord, spinacz, abs

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq