Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Pytanie odnośnie założenia gazu


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Artur_3city

Artur_3city
  • Forumowicz
  • 62 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:34, 03.11.2009

Witam. Rozmawiałem z kilkoma "gazownikami". Wszyscy polecają BRC do mojego auta. Mówią też, że do tych silników niezbędna jest lubryfikacja. W FAQ jest napisane, że lubryfikacja nie jest potrzebna. To jak to w sumie jest??

#2 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:13, 03.11.2009

Zmień gazownika :!:

#3 Artur_3city

Artur_3city
  • Forumowicz
  • 62 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:16, 03.11.2009

A Ty Glinuś jaką masz instalację??

#4 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:19, 03.11.2009

Stag 300,reduktor EG200 i listwa Matrix HD544 doskonale u mnie (i nie tylko) świetnie się spisuje i nie ma z nim problemów.Pamiętaj,ze możesz założyć jeszcze Landi Renzo Omegas-popytaj o ten zestaw.

#5 Artur_3city

Artur_3city
  • Forumowicz
  • 62 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:27, 03.11.2009

A co z tą lubrykacją??
Aha, jeszcze jedno: gazownik powiedział, że instalację STAG 300 zastąpił STAG 4. Może warto założyć tą nowszą??

#6 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:30, 03.11.2009

A co z tą lubrykacją??

Co Ty z tym nieszczęsnym dodatkowym smarowaniem.Przy dobrej instalce i odpowiednio dostrojonej nie ma prawa nic się stać.

#7 Artur_3city

Artur_3city
  • Forumowicz
  • 62 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:36, 03.11.2009

Co Ty z tym nieszczęsnym dodatkowym smarowaniem.


W sumie pierwszy raz o tym słyszę a chciałbym założyć dobrą instalację.

No, sprawa się wyjaśniła. Podzwoniłem i założą mi taką jaka jest zasugerowana. Pozdrawiam.

#8 boryskonin

boryskonin
  • Forumowicz
  • 161 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:23, 03.11.2009

A co z tą lubrykacją??
Aha, jeszcze jedno: gazownik powiedział, że instalację STAG 300 zastąpił STAG 4. Może warto założyć tą nowszą??


Kiedyś był Stag300 który teraz nazywa się Stag4.
Teraz są Stag300 Plus (dobry komp) oraz Stag300 Premium.
Ten ostatni to nowość firmy AC -komunkuje się na bieżąco z komputerem beznzynowym i automatycznie dostraja do tgo co wyliczył komputer benzyny.
Ponoć nie ma lepszych. Pokusiłem się na nią i zobaczymy jak to będzie -mam ją od tygodnia dopiero więc dokładnie się jeszcze nie mogę wypowiedzieć jak to jest z nim

#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:48, 18.11.2009

Ja osobiście polecam trochę inny zestaw do Accorda: reduktor MagicJet3 (stosunkowo nowa konstrukcja, ale daje sobie spokojnie radę do około 250 KM), wtryski Keihin, sterownik: u mnie akurat jest Oscar firmy Europegas, ale Stag 300 czy temu podobne są ok. Natomiast co do lubryfikacji to nie jest to jak się powszechnie mówi"smarowidło", a ma zupełnie inne zadanie, ale za długo by się rozpisywać. Kosztuje obecnie około 200 PLN i warto ją mieć, Honda ma stosunkowo miękkie elementy głowicy i na pewno nie zaszkodzi, a może pomoże. Do tego dobra regulacja i będzie super.

#10 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 01:01, 19.11.2009

Artur_3city, ja mam BRC Sequent 24 i po przejściach (regulacja) jest OK, ale faktem jest, że teraz mam soft, kabel i sam ją ogarniam metodą prób i błędów - trzeba się nagimnastykować z regulacją, zwłaszcza dla VTECa, no i żeby nie przedobrzyć, bo wzrasta konsumpcja LPG.. Zobaczę jeszcze co i jak, ale mam myśl, żeby przerobić ją na BRC P&D (plug&drive), która to spięta jest przez OBD z autem i na bazie map oryginalnych tworzy na bieżąco gazowe. Tam ważne jest, zęby idealnie, wręcz perfekcyjnie ustawić "na ciepłym" identyczne parametry jak na Pb a potem jak sama nazwa wskazuje podpiąć i jeździć. Słyszałem też, ze BRC jest trwalsza od Stagów - zobaczymy

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#11 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 08:29, 19.11.2009

nie tworzy map tylko wprowadza korekcje na podstawie odchylek krótko i długoterminowych.
nie piszcie stag czy brc to dobra instalacja bo mówimy tutaj o sterownikach. jeszcze są pozostałe podzespoły i one są bardzo ważne. nawet najlepszy sterownik nic nie poradzi jak będą czerwone valteki i alaska.

Do zobaczenia na trasie.


#12 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:07, 19.11.2009

Zmień gazownika :!:


dlaczego ma zmienić gazownika ja w swojej Hani zamontowałem BRC przejechałem 10000 jestem przed I-wszym przeglądem jedyny check engine był gdy zatankowałem na oszołomie w Bielsku a poza tym bez problemowo w trasie moja żonka zeszła poniżej 8 l. ja aż tak oszczędny nie jestem od 9 przez 9,8 10 w mieście 12 przy 160km/h czasem 200km/h kosztowało mnie to z wlewem pod klapką i lubryfikatorem 3150

#13 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 22:31, 19.11.2009

Dlatego

Mówią też, że do tych silników niezbędna jest lubryfikacja. W FAQ jest napisane, że lubryfikacja nie jest potrzebna.


Do zobaczenia na trasie.


#14 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 07:26, 20.11.2009

Dlatego

Mówią też, że do tych silników niezbędna jest lubryfikacja. W FAQ jest napisane, że lubryfikacja nie jest potrzebna.


zanim założyłem swoją instalację ze trzy miechy chodziłem po forach i dopytywałem się jedni mówili że to nie potrzebne inni że tak -- ja wychodzę z założenia że jeśli ktoś nie udowodni mi że nie potrzebuję tego zakładać to zdemontuję ale przy tylu rozbieżnych opiniach wolę wydać 200 zł niż potem inwestować w nowy silnik czy głowicę -- zresztą wystarczy powyższa wypowiedź Cimoch-a który twierdzi inaczej niż Ty -- przedstaw konkretne argumenty to że w FAQ jest napisane inaczej nie znaczy że tak właśnie jest !!!! ja w każdym razie swojej nie zdemontuję chyba że zaręczysz mi iż sypniesz mamoną gdy mi padnie :lol: silnik

#15 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:59, 20.11.2009

Napisałem :"Stag 300,reduktor EG200 i listwa Matrix HD544 doskonale u mnie (i nie tylko) świetnie się spisuje i nie ma z nim problemów.Pamiętaj,ze możesz założyć jeszcze Landi Renzo Omegas-popytaj o ten zestaw."
Niektórzy wiedzą jaki miałem na początku zestaw Reduktor Zavoli do 160 KM,czerwone później żółte Valteki i chodziło przez pierwsze tygodnie bez zarzutu.Nawet się wkręcał,chodził do odcinki,ale zmieniało to się i ciągła regulacja i piękna żółta kontrolka(dlaczego to tak boli jak się na nią patrzy?).Po długim,czasie straconych nerwach i trafieniu na świetnego gazownika Pana M.... sytuacja zmieniła się (została tylko instalacja elektronika Stag i od 20 tys km mam "banana" na twarzy.W trasie pali do 10 l Lpg.a ostatnio po mieście Hania wzięła mi 11,4 l lpg więc czego chcieć więcej.
Ps.pozdrawiam wszystkich niedowiarków.




IPB Skin By Virteq