Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Zimny dolot i stożek a zima

V dolot stożek zima

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
39 odpowiedzi w tym temacie

#31 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • Skąd:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczająco
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 22:25, 13.12.2014

Tak jest w vi genie, wiec nie na temat, fitv reguluje obroty jalowe na zimnym silniku i on wlasnie znajduje sie w v genie pod przepustnica. Iacv to po prostu krokowiec, z przodu kolektora ssacego jak patrzysz na silnik przy otwartej masce. Tps - czujnik polozenia przepustnicy, znajduje sie za nią. Poczytaj na ten temat wpisujac slowa kluczowe w google, bo informacji jest pelno, a nikt Ci tu nie bedzie pisal wszystkiego. Mozesz tez w manualach znalezc wszelkie potrzebne info, ale to zazwyczaj dluga przeprawa ;)

Tak na jalowych jest zamknieta, a otwarta jak pociagniesz linka do konca. Byc moze traciles wlasnie ten czujnik z tylu przepustnicy podczas montazu stozka i stad cyrki z odcinka, czy tam raczej slabym wkrecaniem sie :P

Użytkownik tojejo edytował ten post 22:27, 13.12.2014

  • 0

#32 kviat

kviat
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:USDM
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:11, 13.12.2014

Ok, dzieki Panowie. Jutro postaram sie to posprawdzac. :p tyle ze ja przy przepustnicy nic nie ruszalem. Ale moze przy swapie tak sie staolo
  • 0

9ihjy8.jpg


#33 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 07:52, 14.12.2014

Tak jest w vi genie, wiec nie na temat, fitv reguluje obroty jalowe na zimnym silniku i on wlasnie znajduje sie w v genie pod przepustnica. Iacv to po prostu krokowiec, z przodu kolektora ssacego

Tojejo pewnie masz rację. Zamieniłem nazwy. Jednak fitv ten pod przepustnicą odpowiada ogólnie za wolne obroty. Także na rozgrzanym silniku. Wczoraj właśnie się z tym bawiłem bo obroty falowały bez przerwy. Ta nakrętka dociskowa sprężyny jest za luźna i się powoli wykręca.
W dalszym ciągu nie ma to jednak związku z odcinką.

Użytkownik accord034 edytował ten post 08:59, 14.12.2014

  • 0

#34 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • Skąd:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczająco
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 13:14, 14.12.2014

No tak jak za bardzo jest wykrecona wkladka w fitv to tez powoduje falowanie nawet na rozgrzanym. Bawiłes sie w v czy vi? Bo nie wiem jak to dziala i wyglada w vi, ale jedno jest pewne że nie ma tam fitv i obie funkcje spełnia iacv, czyli jesli miales na myśli vi gena to dobrej nazwy użyłes, tylko temat dotyczy v gen ;)

Tpsa bardzo łatwo uszkodzić jak wkłada się silnik z zalozonym ssakiem. Tak też było u mnie. Na pocieszenie czujnik działa zamiennie z innych hond z lat '90 ;)

Użytkownik tojejo edytował ten post 13:17, 14.12.2014

  • 0

#35 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 13:35, 14.12.2014

W H22A2 ustawiałem.

Użytkownik accord034 edytował ten post 13:37, 14.12.2014

  • 0

#36 kviat

kviat
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:USDM
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:28, 14.12.2014

Dzis to nagram przy odpalaniu i pokaze :P dodam ze to stalo sie nagle, z dnia na dzien... Przed tym nic nie bylo. Tego TPSa ustawia sie na zaplonie czy na odpalonym silniku?
  • 0

9ihjy8.jpg


#37 kviat

kviat
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:USDM
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:30, 14.12.2014

Dzis odpalil normalnie, jak powinien. Zbiera sie tez calkiem normalnie. Ale odciecie przy 5 tys. I albo jest normalne, albo takie jakby cos go blokowalo. Jakby chcial dalej ale nie mogl.
  • 0

9ihjy8.jpg


#38 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 17:46, 14.12.2014

A wtyczka od vtec-a jest dobrze wpięta? Jeśli tak to wypnij i zobacz co będzie.
  • 0

#39 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • Skąd:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczająco
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 18:23, 14.12.2014

Na odpalonym moze gasnac jak za bardzo obrocisz, ale generalnie tak czy siak powinno byc napiecie ;)
  • 0

#40 kviat

kviat
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:USDM
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:41, 15.12.2014

Dziwna sytuacja ale juz odpala normalnie, obroty trzymaja i wkreca sie bez problemu. Nie wiem co jej sie wtedy stalo... Z odcieciem moze byc niby problem, bo czasowo mam kompa od silnika bez vtec. Choc na tym silniku powinien sie krecic normalnie, to moze akurat u mnie jest wyjatek. Ale tym sie zajme jak juz dostane komputer :)
  • 0

9ihjy8.jpg






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, dolot, stożek, zima

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq