Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Zimny dolot i stożek a zima

V dolot stożek zima

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
39 odpowiedzi w tym temacie

#16 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 21:15, 12.12.2014

Odcinka jest sterowana komputerem więc dolot nic do tego nie ma. Chyba.
  • 0

#17 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 21:36, 12.12.2014

no właśnie, dlatego piszę, że to ..... dziwne :roll:

u mnie się nic nie przesunęło, ani przy SRI, ani przy CAI


  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#18 kviat

kviat
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:USDM
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:14, 12.12.2014

To ciekawe czemu u mnie tak jest :/ coz, okaze sie jak zrobie kompa. Elektryk niech rzuci na to okiem.
  • 0

9ihjy8.jpg


#19 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • Skąd:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczająco
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 23:42, 12.12.2014

Nagraj to bo dziwna sprawa :D
  • 0

#20 kviat

kviat
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:USDM
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:20, 13.12.2014

nie specjalnie chce mi się w taką pogodę ściągać stożek i montować oem :D Jak będę u elektryka i będzie to wymagało sprawdzenia to zrobię filmik i napiszę czemu tak jest - oczywiście jeśli będzie wiedział :D


  • 0

9ihjy8.jpg


#21 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • Skąd:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczająco
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 01:36, 13.12.2014

A co CI elektryk może powiedzieć... Jedyny czujnik ktory obcina obroty to cisnienie w zaworze vteca, a inny dolot może spowodować zmiany w odczytach z map sensora, czujnika temperatury, ale one nie maja wplywu na odcinkę... Nie rozumiem też po co chcesz przepustnicę regulować. Za dużo srok za ogon łapiesz i stąd takie cuda wychodzą imo ;)


  • 0

#22 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 10:03, 13.12.2014

A nie wymieniałeś kompa? Może tam jest tak ustawione.
  • 0

#23 kviat

kviat
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:USDM
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:43, 13.12.2014

Tojejo to skoro juz jestes taki mądry i nie ma sensu sie pytac to daj konkretna odpowiedz czemu tak jest ;) I odrozniaj pytanie od stwierdzenia. Pytam czy musze cos regulowac a Ty mi tu piszesz po co chce regulowac... Nic nie ma wplywu na odcine a po zmianie jest roznica. Poprzedni silnik nie mial vteca wiec zawor vtec nic nie mial z tym wspolnego. Ten sam objaw jest na obu silnikach. Z reszta na pierwszej stronie ktos pisal ze mu sie tez zmienilo tyle ze na wiecej.

Accord034 - czekam na drugiego kompa bo jest u znajomego elektryka ktory go sprawdza. Wtedy dopiero podmienie i zobaczymy :P

Użytkownik kviat edytował ten post 10:48, 13.12.2014

  • 0

9ihjy8.jpg


#24 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 11:24, 13.12.2014

Dziwna sytuacja z ta zmianą odcinki. Kolega w f20z2 zalozyl kolektor ssacy z h23 i też mu się odcinka podniosla.... Aż mi się w to wierzyć nie chcialo.
  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#25 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • Skąd:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczająco
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 20:16, 13.12.2014

Nie wymądrzam się tylko podaję dalej swoją wiedzę, chcąc pomóc... Jeśli zwykły elektryk samochodowy, to Cię pewnie zbije z tropu wymyślając jakąś historyjkę i powie, że tak to już jest. Co innego magik od hondy, ale tego nie napisałeś...

Skoro pytasz to wnioskuję, że masz zamiar się za to zabrać i jak na moje oko nie ma zupełnie sensu ruszać przepustnicy, co było jednocześnie odpowiedzą na Twoje pytanie.

A przeglądając Twoje posty wnioskuję, że nie jest to seryjny setup z dołożonym stożkiem, bo pytałeś o przejście z obd1 na 2, szukałeś kompa, swapa robiłeś, więc przyczyn może być multum.


  • 0

#26 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 20:34, 13.12.2014

A przeglądając Twoje posty wnioskuję, że nie jest to seryjny setup z dołożonym stożkiem


Dlatego też pytałem czy nie jest włożony inny komp z ustawioną niżej odcinką.
  • 0

#27 kviat

kviat
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:USDM
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:33, 13.12.2014

Komp jest od poczatku ten sam, czekam na drugi od vtec. Dzis zauwazylem ze odciecie jest teraz roznie. Raz 4 tyś, raz 5 tyś, z tym ze nie zachowuje sie normalnie na odcieciu :/ jest albo takie dlawienie sie, albo krotka odcina.... Nie mam pojecia co to moze byc... Ma cos z tym wspolnego kopulka i palec? Bo moje sa zajechane i na dniach wymieniam. Ale to chyba nie ma z tym nic wspolnego...
Aha, i dodam ze ciezko kreci na zimnym i obroty faluja i gasnie albo nisko z obrotami schodzi...
Alternator jeszcze zaczal wyc. Mam drugi na podmianke i jutro to zrobie. Ale to raczej tez nic do tego nie ma...
  • 0

9ihjy8.jpg


#28 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • Skąd:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczająco
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 21:42, 13.12.2014

To moze miec zwiazek z TPSem, ze sie nie wkreca, poszukaj na ten temat, powinno byc bodajze 4.5v na max otwartej przepustnicy i 0.5 na zamkniętej. A falowanie zazwyczaj jest zwiazane z fitv i iacv ;)
  • 0

#29 kviat

kviat
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:USDM
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:55, 13.12.2014

Fitc i acv, moglbym Cie prosic o rozwiniecie tego? Nie wiem o co nawet chodzi a moze byloby latwiej do tego dojsc. Najdziwniejsze jest to, ze tak sie stalo dopiero po zalozeniu stozka. Problem z odcieciem. A dopiero dzis po swapie chcialem ja przeciagnac i brakowalo mocy... Wiec na postoju dalem do odciny i patrze, a tu niespodzianka...
I drugie pytanie, moze glupie ale sie nie znam. Przepustnica jest zamknieta na wolnych tak? A jak sprawdzic na otwartej?
  • 0

9ihjy8.jpg


#30 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 22:15, 13.12.2014

Fitv to zawór przykręcony pod przepustnicą i to on - między innymi-odpowiada za stabilne obroty. Trzeba odkręcić w nim blaszkę przykręconą dwiema śrubkami. Wewnątrz jest wkręcony pierścień którym regulujesz obroty. Trzeba to ustawiać na rozgrzanym silniku. Wykręć przepustnicę żeby obadać co się z czym je, zakręć przepustnicę - bez zakręcania blaszki- i ustawiaj obroty.

Użytkownik accord034 edytował ten post 20:43, 15.12.2014

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, dolot, stożek, zima

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq