XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Honda Accord 92 2,2
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:03, 01.11.2009
Zapaloną mam kontrolkę silnika która od dłuższego czasu jest zapalona, o obroty silnika są falujące i potrafi nawet zgasnąć
dodam ze posiada ona gaz...
proszę o pomoc i rady.
podejrzewania moje padają na silnik krokowy ale czy to to nie mam zielonego pojęcia
z góry dzięki
#2
Napisano 23:11, 01.11.2009
Zapaloną mam kontrolkę silnika która od dłuższego czasu jest zapalona, o obroty silnika są falujące i potrafi nawet zgasnąć
dodam ze posiada ona gaz...
No i wiesz już w czym problem. Szybciutko robisz samodiagnostykę (zwora i wybłyskanie błędu) i dowiadujesz się, że masz nieprawidłowy skład mieszanki, najpewniej ubogi na gazie, pędzisz do dobrego fachowca od LPG, naprawiasz i gotowe. ufffffffff.
"-Idzie zima
-Czemu?
-Bo się "check engine" od gazu zapala ludziom."
Do zobaczenia na trasie.
#3
Napisano 20:55, 05.11.2009
"-Idzie zima
-Czemu?
-Bo się "check engine" od gazu zapala ludziom."
No właśnie, u mnie (chyba to było w poniedziałek) jak pojawił się lekki przymrozek zaświecił się check Jak podpiąłem się do laptopa i zacząłem sprawdzać o co chodzi to okazało się, że jak termometr zew. w autko pokazywał 0°C to czujnik temp. reduktora wskazywał 16°C (niestety przełożyłem stary czujnik z dawnego KME do nowej instalacji bo był krótszy i lepiej pasował do reduktora ) ale niestety gdy to robiłem było ciepło ok. 20°C więc dla centralki LPG nie było różnicy czy temp. reduktora będzie 16 czy 30°C i było OK a teraz jak temp. spadła to zaczęła fiksować korekta po temperaturze - zmieniłem w ustawieniach na inny czujnik tak, aby po kilku godz. postoju (aż wszystko ostygnie) czujnik pokazywał temp. podobną do tej zew. - zobaczymy co będzie dalej jak przyjdą mrozy
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#4
Napisano 20:58, 05.11.2009