Przy zużytych świecach masz większe utrudnienia przy przeskoku iskry między elektrodami a to dodatkowe obciążenie dla cewek a wiadomo że każde dodatkowe obciążenie dla jakiegokolwiek elementu silnika może skutkować jego szybszym zużyciem. To nie jest tak że jak przelatasz na jednych świecach 2 tys km więcej to zaraz cewki padną ale jak olejesz wymianę świec raz, drugi, trzeci to wreszcie cewki nie wyrobią bardziej wytężonej pracy. Lepiej jest częściej wymienić świece za np 80 zł za komplet ( tyle kosztuje komplet świec NGK do K20A6 ) niż jednorazowo wydać 300-500 zł na jedną cewkę
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#61
Napisano 23:15, 28.12.2014
#62
Napisano 06:22, 29.12.2014
Przy zużytych świecach masz większe utrudnienia przy przeskoku iskry między elektrodami a to dodatkowe obciążenie dla cewek a wiadomo że każde dodatkowe obciążenie dla jakiegokolwiek elementu silnika może skutkować jego szybszym zużyciem. To nie jest tak że jak przelatasz na jednych świecach 2 tys km więcej to zaraz cewki padną ale jak olejesz wymianę świec raz, drugi, trzeci to wreszcie cewki nie wyrobią bardziej wytężonej pracy. Lepiej jest częściej wymienić świece za np 80 zł za komplet ( tyle kosztuje komplet świec NGK do K20A6 ) niż jednorazowo wydać 300-500 zł na jedną cewkę
no ok ok zgodze sie niemniej chyba az tak nie ma co demonizowac swiece co 20 tys km to w moim odczuciou lekka przesada....ponadto do k20 chyba sa sporo tansze anizeli do k24
moze da sie ocenic w miare stan zuzycia poprzez ich ocene organoleptyczna
Użytkownik lakatus edytował ten post 06:28, 29.12.2014
#63
Napisano 12:25, 29.12.2014
Nie no to trochę moje zboczenie z tymi świecami ale myślę że nie zaszkodzi wymieniać częściej.
#64
Napisano 16:51, 06.04.2015
Odnośnie brania oleju na lpg to moja teoria jest taka: w przypadku jazdy na benzynie zdarza się że nie jest spalane 100% tego co jest wtryśnięte i ten nadmiar dostaje się do oleju a część idzie w wydech przez co pomimo tego że auto bierze olej jego poziom nie spada lub spada bardzo powoli. W przypadku jazdy na LPG ten się nie skropli i nie zmiesza z olejem tylko odparuje lub pójdzie w wydech przez co zauważalne jest zużycie oleju bo jego poziom nie jest uzupełniany przez niedopaloną benzynę (ponieważ stosunek jazdy na benzynie do jazdy na gazie jest bardzo mały)
Użytkownik pawel84j edytował ten post 16:52, 06.04.2015
#65
Napisano 17:25, 06.04.2015
Jak silnik jest zdrowy to nie będzie pił oleju w ogóle, nie ma co dorabiać teorii z lpg czy bez lpg.
#66
Napisano 17:28, 06.04.2015
Moim zdaniem nawet jeśli silnik jest zdrowy to zawsze minimalne ilości oleju będzie pobierał.
#67
Napisano 21:33, 06.04.2015
Suma sumarum poziom oleju pozostaje ten sam
Użytkownik Wlodar edytował ten post 21:34, 06.04.2015
#68
Napisano 22:22, 06.04.2015
Peace
Użytkownik Gua77 edytował ten post 22:22, 06.04.2015
#69
Napisano 22:37, 06.04.2015
Kolego Gua77, zgadza się - wpis jest... ale to taki zabieg producenta, na wszelki wypadek, żeby się tego nie czepiać jakby jeden na 100k egzemplarzy miał taki problem (zresztą od jakiegoś czasu chyba wszyscy producenci aut 'zabezpieczają' się, mniej lub bardziej teoretycznie, takim wpisem w instrukcji auta... co ciekawe w niektórych autach wpis ten nie jest bez znaczenia)...
Prawda jest taka, że 'normalne'/akceptowalne (itp., itd. można tu jeszcze użyć kilku innych przymiotników) zużycie oleju naszych Hond Accord to takie, przy którym nie trzeba dolewać pomiędzy wymianami czyli średnio do 1l/10k km i nie ma co sobie poprawiać na siłę humoru wpisem w książce...
Każde większe spalanie, przy 'cywilnym' użytkowaniu auta świadczy o zużyciu elementów silnika, bądź problemach ze szczelnością układu i tyle, a co z tym zrobi użytkownik to już jego osobista sprawa...
Pozdrawiam
Tomek
wysłane z fona
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych