Ja polecam światła do jazdy dziennej typu "oczka". Ładnie komponują się na zderzaku Aero .
poka te oczka z bliska jak nie swieca
/e12
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 22:23, 02.06.2017
Ja polecam światła do jazdy dziennej typu "oczka". Ładnie komponują się na zderzaku Aero .
poka te oczka z bliska jak nie swieca
/e12
Napisano 11:51, 03.06.2017
poka te oczka z bliska jak nie swieca
/e12
U mnie wygladają tak http://www.accordklu...e-3#entry726221
Napisano 10:15, 05.06.2017
Wszystko produkowane jest w chinach jeśli chodzi o elektronikę Ja u siebie zakupiłem dualledy w kierunki jak kolega SZMERGLAK. Instalacja wpięta pod bezpiecznik nr15 siateł do jazdy dziennej*. Przełącznik świateł na Auto. Światła zapalają się po przekręceniu kluczyka w pozycje Zapłon. i świecą cały czas wraz z xenonami w nocy chyba tak powinno być zgodnie z zasada działania świateł dziennych. Koszt to 25 dolarów od myfrenda.
Napisano 20:33, 05.06.2017
Dołączę się do tego tematu, ponieważ nie znalazłem żadnego innego bliższego.
Czy ktoś zastosował w swoim samochodzie wynalazek o nazwie moduł świateł długich do jazdy dziennej (obniża światło o 30%)?
Rzecz wystawiona na poniższej stronie:
Na zdjęciu widać honda accord mk8.
Wygląda jak prosta skrzynka sterująca jasnością świateł drogowych (podając niższe napięcie na żarówkę, obniża jasność do 30% lub 50%).
Pomijam wątek legalny, gdyż to nie jest to forum.
Skłaniam się do zakupu, ale mam kilka wątpliwości:
1. Czy ktoś już montował ten moduł? Jeśli tak, to jakie są wrażenia?
2. Jak może on wpływać na trwałość reflektora?
3. Czy na pewno jest bezpieczny dla układu elektrycznego samochodu?
Jeśli ktoś już miał do czynienia z tym urządzeniem, to będę wdzięczny za opinie.
Użytkownik Etranger edytował ten post 20:54, 05.06.2017
Napisano 20:59, 05.06.2017
Napisano 09:41, 06.06.2017
Dołączę się do tego tematu, ponieważ nie znalazłem żadnego innego bliższego.
Czy ktoś zastosował w swoim samochodzie wynalazek o nazwie moduł świateł długich do jazdy dziennej (obniża światło o 30%)?
Rzecz wystawiona na poniższej stronie:
Na zdjęciu widać honda accord mk8.
Wygląda jak prosta skrzynka sterująca jasnością świateł drogowych (podając niższe napięcie na żarówkę, obniża jasność do 30% lub 50%).
Pomijam wątek legalny, gdyż to nie jest to forum.
Skłaniam się do zakupu, ale mam kilka wątpliwości:
1. Czy ktoś już montował ten moduł? Jeśli tak, to jakie są wrażenia?
2. Jak może on wpływać na trwałość reflektora?
3. Czy na pewno jest bezpieczny dla układu elektrycznego samochodu?
Jeśli ktoś już miał do czynienia z tym urządzeniem, to będę wdzięczny za opinie.
Mam coś podobnego w CRV z 2010 i jest OK - jedyny minus to mocno żółte światło , ale poza tym wszystko gra.
pozdro
Napisano 09:51, 06.06.2017
tylko szkoda, że nie ma na to homologacji, w razie "W". Chciałem to zamówić dla żony do yarisa, bo to fajna opcja, bez chyba żadnych przeróbek, ale nie chcemy mieć później nieprzyjemności z powodu braku homologacji
martwisz sie na zapas u mnie ani niebiescy, ani aso, ani rzeczoznawca z AC, a nawet nowo kupujący nie zwrócili uwagi.
moja była czarnula: http://www.accordklu...8-czarna-bestia
Napisano 09:58, 06.06.2017
martwisz sie na zapas u mnie ani niebiescy, ani aso, ani rzeczoznawca z AC, a nawet nowo kupujący nie zwrócili uwagi.
Podobnie rzecz się ma u mnie kumple pomontowali w "Civikach" UFO , CRV`ach i też jest OK
Napisano 10:43, 06.06.2017
Ja mam taki moduł firmy Lepard:
http://allegro.pl/mo...5423019991.html
Bardzo polecam, zreszta wiele osób z forum tez go ma i jest chyba jeden z najlepszych bo ma dużo możliwości konfiguracji.
Fajny bajer to poganiacze możesz zabawić się w szeryfa
Dziękuję za odpowiedź. Przydatna to rzecz, którą właśnie zamówiłem.
A czy sam montaż jest skomplikowany? Mam czujnik zmierzchu. Mój mechanik to dobry fachowiec w zakresie mechaniki, ale elektronika jest mu trochę odległa. Czy schematy są jasne?
A może za kilka "like'ów" mógłbym liczyć z Twojej strony na jakieś zdjęcia czy komentarze dot. wpięcia się w wiązkę?
Z pozdrowieniami.
Napisano 10:48, 24.07.2017
Podobnie rzecz się ma u mnie kumple pomontowali w "Civikach" UFO , CRV`ach i też jest OK
A u mnie nie jest OK. Accord z 2009 roku.
Pierwszy montaż w warsztacie elektromechanicznym. Po kilku dniach zauważyłem, że światła gasną w mieście, gdy pojazd się zatrzymuje. Później się nie włączają, chyba że włączę światła pozycyjne i wyłączę je, wtedy moduł się wzbudza.
Drugi warsztat stwierdził, że ten pierwszy wpiął zasilanie w przepływomierz, który przecież nie dostaje zasilania cały czas. Stąd te problemy. Podpięli się w sterowanie silnikiem. Podobnie jak Ci pierwsi zapewniali, że zgodnie ze schematem.
Po kilku kilometrach znowu znaki światłami od niektórych kierowców. Tym razem wygląda to tak, że moduł zapala światła na jakiś okres (różnie od 5 do 25 minut), później gasi w trakcie jazdy, znowu zapala, gasi. Tak jakby dostawał przerwy w zasilaniu. Gdy działa świeci się jednostajnym promieniem (30% mocy).
Stąd też moje pytania:
1. Gdzie podpięty jest ten czerwony zasilający kabel? Do której wiązki?
2. Czy ktoś miał podobne problemy?
Zamierzam oddać ten moduł producentowi i zarządać naprawy lub wymiany na nowy. Wtedy jednoznacznie zdiagnozuje się błędy w montażu lub uszkodzenie modułu - przy odbiorze latał sobie luźno w kartonowym pudełku.
Będę wdzięczny za odpowiedzi.
Napisano 12:49, 24.07.2017
Tu chodzi chyba o kwestie związane z zasilaniem, ładowaniem znaczy - ktoś gdzieś tutaj pisał o tym, że w naszych HA ładowanie po pewnym czasie jest "zawieszane" i w związku tym konieczne jest podpięcie się zarówno do akumulatora jak i po stacyjce (w schemacie jest opisane, że zasilanie podłączamy pod aku #czerwony kabel# LUB po stacyjce #pomarańczowy kabel# a okazuje się, że trzeba podłączyć OBA). Poprawcie mnie jeśli się mylę.
Użytkownik lajsta edytował ten post 13:00, 24.07.2017
CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A
Napisano 12:53, 24.07.2017
Tu chodzi chyba o kwestie związane z zasilaniem, ładowaniem znaczy - ktoś gdzieś tutaj pisał o tym, że w naszych HA ładowanie po pewnym czasie jest "zawieszane" i w związku tym konieczne jest podpięcie się zarówno do akumulatora jak i po stacyjce. Poprawcie mnie jeśli się mylę.
Dziękuję za cenną wskazówkę. Przekażę ją elektromechanikowi. A czy ktoś może dysponuje konkretną informacją lub lepiej zdjęciami, gdzie najlepiej wpinać się z zasilaniem i wzbudzaniem tego modułu?
Z pozdrowieniami.
Napisano 19:30, 28.07.2017
Witam,
Własnie mam podobny problem kupiłem Philips DRL Daylight 9,
montaż ok świecą ale przerywają okresowo się wyłączają w czasie jazdy, chyba z powodu braku okresowego ładowania akumulatora z alternatora w czasie jazdy (kierowcy mi migali w czasie jazdy że nie jadę na światłach, a przecież sprawdzałem że DLR się załączają po uruchomieniu zapłonu)
Wasza rada jest taka aby dodatkowy kable niebieski (podpinany pod plus pod stacyjce dla hybryd) podpiąć w Hondzie do plus po stacyjce aby zjawisko przygasania DLR w czasie jazdy zlikwidować
czy dobrze się doczytałem ze takie podłączenie jest jeszcze konieczne
samo podłączenie zasilania sterownika DLR do akumulatora plus podłączenie kabelka sterującego do postojówki to w Hondach nie wszystko ?
pozdrawiam,
Napisano 16:32, 01.08.2017
Cześć,
Zmagam się z podobny problemem po instalacji świateł dziennych jako 30% lamp długich. Niebawem mój elektromechanik będzie przepinał instalajcę, gdyż okazuje się, że znalezienie właściwych miejsc do podpięcia w hondach jest skomplikowane
Być może pomocna okaże się wiadomość od flashmaniac (all properties to glashmaniac):
"
(...)
Ten moduł żeby poprawnie działał w Hondzie musisz podpiąć pod dwa plusy. Jeden plus który jest na stałe ( cały czas ) a drugi plus który jest po przekręceniu stacyjki. Pod maską nie znajdziesz plusa po stacyjce, plus po stacyjce jest w skrzynce bezpieczników w kabinie w po lewej stronie nóg kierowcy. Jeśli moduł masz pod maską to musisz przeciągnąć kabelek do kabiny. Zdejmujesz lewe nadkole i będziesz miał zaślepkę do kabiny,
Ale to nie wszystko, moduł musisz tak skonfigurować że światła się wyłączają dopiero gdy wyłączysz zapłon.
Ładowanie w Hondzie jest zoptymalizowane w ten sposób że komputer reguluje napięcie ładowania akumulatora i czasami obniża mocno napięcie do tego stopnia że moduł myśli że silnik jest już zgaszony - dlatego gasną Ci światła. Uruchamianie świateł możesz ustawić w module dowolnie po stacyjce lub po wzroście napięcia ładowania. Najważniejsze jest ustawić wyłączanie świateł po stacyjce.
Ja plus po stacyjce jak pisałem wziąłem ze skrzynki bezpieczników po lewej stronie nóg kierowcy a zasilanie stałe wziąłem ze skrzynki bezpieczników w komorze silnikowej. Ja jeszcze podpinałem się pod centralny zamek żeby na podwójne kliknięcie zamykania otwierania paliły się światła ale to już wyższa szkoła jazdy.
Ja zakładałem sam i wszystko śmiga."
Użytkownik Etranger edytował ten post 16:33, 01.08.2017
Napisano 20:20, 02.08.2017
Philips DRL Daylight 9,
faktycznie trzeba instalowac jak bybryda wg instrukcji
czyli kabel niebieski do plusa po stacyjce i wtedy DRL nie przygasają w czasie jazdy po zanikach ładowania
pozdrawiam,
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , dziś, 18:04 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych