Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

LEDriving FOG – przeciwmgłowe światła LED, VIII gen przed liftem

VIII leddzienne LEDriving fog

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
283 odpowiedzi w tym temacie

#121 egon12

egon12
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:23, 02.06.2017

Ja polecam światła do jazdy dziennej typu "oczka". Ładnie komponują się na zderzaku Aero ;) .

eaf17c00f3d90.jpg

 

 

poka te oczka z bliska jak nie swieca :)

/e12


  • 0

#122 grzego

grzego
  • Klubowicz
  • 205 postów
  • Skąd:podlaskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 19
Dobra

Napisano 11:51, 03.06.2017

poka te oczka z bliska jak nie swieca :)

/e12

U mnie wygladają tak http://www.accordklu...e-3#entry726221


  • 0

#123 PrimoMas

PrimoMas
  • Klubowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Radoszyce/Kielce
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:15, 05.06.2017

Wszystko produkowane jest w chinach jeśli chodzi o elektronikę :) Ja u siebie zakupiłem dualledy w kierunki jak kolega SZMERGLAK. Instalacja wpięta pod bezpiecznik nr15 siateł do jazdy dziennej*. Przełącznik świateł na Auto. Światła zapalają się po przekręceniu kluczyka w pozycje Zapłon. i świecą cały czas wraz z xenonami w nocy chyba tak powinno być zgodnie z zasada działania świateł dziennych. Koszt to 25 dolarów od myfrenda.


  • 1

#124 Etranger

Etranger
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Saint-Yrieix-la-Perche
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:33, 05.06.2017

Dołączę się do tego tematu, ponieważ nie znalazłem żadnego innego bliższego.

 

Czy ktoś zastosował w swoim samochodzie wynalazek o nazwie moduł świateł długich do jazdy dziennej (obniża światło o 30%)?

 

Rzecz wystawiona na poniższej stronie:

http://www.dzienne.eu/

 

Na zdjęciu widać honda accord mk8.

 

Wygląda jak prosta skrzynka sterująca jasnością świateł drogowych (podając niższe napięcie na żarówkę, obniża jasność do 30% lub 50%).

 

010.jpg

 

Pomijam wątek legalny, gdyż to nie jest to forum.

 

Skłaniam się do zakupu, ale mam kilka wątpliwości:

 

1. Czy ktoś już montował ten moduł? Jeśli tak, to jakie są wrażenia?

2. Jak może on wpływać na trwałość reflektora?

3. Czy na pewno jest bezpieczny dla układu elektrycznego samochodu?

 

Jeśli ktoś już miał do czynienia z tym urządzeniem, to będę wdzięczny za opinie.


Użytkownik Etranger edytował ten post 20:54, 05.06.2017

  • 0
Vous vous servez là d'une parole sans le sens m'est resté jusqu'à ce jour inconnu.

#125 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:59, 05.06.2017

Ja mam taki moduł firmy Lepard:
http://allegro.pl/mo...5423019991.html

Bardzo polecam, zreszta wiele osób z forum tez go ma i jest chyba jeden z najlepszych bo ma dużo możliwości konfiguracji.
Fajny bajer to poganiacze możesz zabawić się w szeryfa 😄
  • 0

#126 szmerglak

szmerglak
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Świdnica
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:41, 06.06.2017

Dołączę się do tego tematu, ponieważ nie znalazłem żadnego innego bliższego.

 

Czy ktoś zastosował w swoim samochodzie wynalazek o nazwie moduł świateł długich do jazdy dziennej (obniża światło o 30%)?

 

Rzecz wystawiona na poniższej stronie:

http://www.dzienne.eu/

 

Na zdjęciu widać honda accord mk8.

 

Wygląda jak prosta skrzynka sterująca jasnością świateł drogowych (podając niższe napięcie na żarówkę, obniża jasność do 30% lub 50%).

 

010.jpg

 

Pomijam wątek legalny, gdyż to nie jest to forum.

 

Skłaniam się do zakupu, ale mam kilka wątpliwości:

 

1. Czy ktoś już montował ten moduł? Jeśli tak, to jakie są wrażenia?

2. Jak może on wpływać na trwałość reflektora?

3. Czy na pewno jest bezpieczny dla układu elektrycznego samochodu?

 

Jeśli ktoś już miał do czynienia z tym urządzeniem, to będę wdzięczny za opinie.

 

Mam coś podobnego w CRV z 2010 i jest OK - jedyny minus to mocno żółte światło , ale poza tym wszystko gra.

 

pozdro


  • 0

#127 qronax

qronax
  • Forumowicz
  • 389 postów
  • Skąd:Waw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:51, 06.06.2017

tylko szkoda, że nie ma na to homologacji, w razie "W". Chciałem to zamówić dla żony do yarisa, bo to fajna opcja, bez chyba żadnych przeróbek, ale nie chcemy mieć później nieprzyjemności z powodu braku homologacji

martwisz sie na zapas :) u mnie ani niebiescy, ani aso, ani rzeczoznawca z AC, a nawet nowo kupujący nie zwrócili uwagi. 


  • 1

#128 szmerglak

szmerglak
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Świdnica
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:58, 06.06.2017

martwisz sie na zapas :) u mnie ani niebiescy, ani aso, ani rzeczoznawca z AC, a nawet nowo kupujący nie zwrócili uwagi. 

 

Podobnie rzecz się ma u mnie :) kumple pomontowali w "Civikach" UFO , CRV`ach i też jest OK :) 


  • 0

#129 Etranger

Etranger
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Saint-Yrieix-la-Perche
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:43, 06.06.2017

Ja mam taki moduł firmy Lepard:
http://allegro.pl/mo...5423019991.html

Bardzo polecam, zreszta wiele osób z forum tez go ma i jest chyba jeden z najlepszych bo ma dużo możliwości konfiguracji.
Fajny bajer to poganiacze możesz zabawić się w szeryfa

 

Dziękuję za odpowiedź. Przydatna to rzecz, którą właśnie zamówiłem.

 

A czy sam montaż jest skomplikowany? Mam czujnik zmierzchu. Mój mechanik to dobry fachowiec w zakresie mechaniki, ale elektronika jest mu trochę odległa. Czy schematy są jasne?

 

A może za kilka "like'ów" mógłbym liczyć z Twojej strony na jakieś zdjęcia czy komentarze dot. wpięcia się w wiązkę?

 

Z pozdrowieniami.


  • 0
Vous vous servez là d'une parole sans le sens m'est resté jusqu'à ce jour inconnu.

#130 Etranger

Etranger
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Saint-Yrieix-la-Perche
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:48, 24.07.2017

Podobnie rzecz się ma u mnie :) kumple pomontowali w "Civikach" UFO , CRV`ach i też jest OK :)

 

A u mnie nie jest OK. Accord z 2009 roku.

 

Pierwszy montaż w warsztacie elektromechanicznym. Po kilku dniach zauważyłem, że światła gasną w mieście, gdy pojazd się zatrzymuje. Później się nie włączają, chyba że włączę światła pozycyjne i wyłączę je, wtedy moduł się wzbudza.

 

Drugi warsztat stwierdził, że ten pierwszy wpiął zasilanie w przepływomierz, który przecież nie dostaje zasilania cały czas. Stąd te problemy. Podpięli się w sterowanie silnikiem. Podobnie jak Ci pierwsi zapewniali, że zgodnie ze schematem.

 

Po kilku kilometrach znowu znaki światłami od niektórych kierowców. Tym razem wygląda to tak, że moduł zapala światła na jakiś okres (różnie od 5 do 25 minut), później gasi w trakcie jazdy, znowu zapala, gasi. Tak jakby dostawał przerwy w zasilaniu. Gdy działa świeci się jednostajnym promieniem (30% mocy).

 

Stąd też moje pytania:

 

1. Gdzie podpięty jest ten czerwony zasilający kabel? Do której wiązki?

2. Czy ktoś miał podobne problemy?

 

Zamierzam oddać ten moduł producentowi i zarządać naprawy lub wymiany na nowy. Wtedy jednoznacznie zdiagnozuje się błędy w montażu lub uszkodzenie modułu - przy odbiorze latał sobie luźno w kartonowym pudełku.

 

Będę wdzięczny za odpowiedzi.


  • 0
Vous vous servez là d'une parole sans le sens m'est resté jusqu'à ce jour inconnu.

#131 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 12:49, 24.07.2017

Tu chodzi chyba o kwestie związane z zasilaniem, ładowaniem znaczy - ktoś gdzieś tutaj pisał o tym, że w naszych HA ładowanie po pewnym czasie jest "zawieszane" i w związku tym konieczne jest  podpięcie się zarówno do akumulatora jak i po stacyjce (w schemacie jest opisane, że zasilanie podłączamy pod aku #czerwony kabel# LUB po stacyjce #pomarańczowy kabel# a okazuje się, że trzeba podłączyć OBA). Poprawcie mnie jeśli się mylę.  


Użytkownik lajsta edytował ten post 13:00, 24.07.2017

  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#132 Etranger

Etranger
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Saint-Yrieix-la-Perche
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:53, 24.07.2017

Tu chodzi chyba o kwestie związane z zasilaniem, ładowaniem znaczy - ktoś gdzieś tutaj pisał o tym, że w naszych HA ładowanie po pewnym czasie jest "zawieszane" i w związku tym konieczne jest  podpięcie się zarówno do akumulatora jak i po stacyjce. Poprawcie mnie jeśli się mylę.  

 

Dziękuję za cenną wskazówkę. Przekażę ją elektromechanikowi. A czy ktoś może dysponuje konkretną informacją lub lepiej zdjęciami, gdzie najlepiej wpinać się z zasilaniem i wzbudzaniem tego modułu?

 

Z pozdrowieniami.


  • 0
Vous vous servez là d'une parole sans le sens m'est resté jusqu'à ce jour inconnu.

#133 Pawel876

Pawel876
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Orzesze
  • Silnik:2,0
  • Wersja:executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:30, 28.07.2017

Witam,

 

Własnie mam podobny problem kupiłem Philips  DRL Daylight 9, 

montaż ok świecą ale przerywają okresowo się wyłączają w czasie jazdy, chyba z powodu braku okresowego ładowania akumulatora z alternatora w czasie jazdy (kierowcy mi migali w czasie jazdy że nie jadę na światłach, a przecież sprawdzałem  że DLR się załączają po uruchomieniu zapłonu)

 

Wasza rada jest taka aby dodatkowy kable niebieski  (podpinany pod plus pod stacyjce dla hybryd) podpiąć w Hondzie do plus po stacyjce aby zjawisko przygasania DLR w czasie jazdy zlikwidować ??

 

czy dobrze się doczytałem  ze takie podłączenie jest jeszcze konieczne

 

samo podłączenie zasilania sterownika DLR do akumulatora plus podłączenie kabelka sterującego do postojówki to w Hondach nie wszystko  ?

 

 

pozdrawiam,


  • 0

#134 Etranger

Etranger
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Saint-Yrieix-la-Perche
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:32, 01.08.2017

Cześć,

 

Zmagam się z podobny problemem po instalacji świateł dziennych jako 30% lamp długich. Niebawem mój elektromechanik będzie przepinał instalajcę, gdyż okazuje się, że znalezienie właściwych miejsc do podpięcia w hondach jest skomplikowane

 

Być może pomocna okaże się wiadomość od flashmaniac (all properties to glashmaniac):

 

"

(...)

 

Ten moduł żeby poprawnie działał w Hondzie musisz podpiąć pod dwa plusy. Jeden plus który jest na stałe ( cały czas ) a drugi plus który jest po przekręceniu stacyjki. Pod maską nie znajdziesz plusa po stacyjce, plus po stacyjce jest w skrzynce bezpieczników w kabinie w po lewej stronie nóg kierowcy. Jeśli moduł masz pod maską to musisz przeciągnąć kabelek do kabiny. Zdejmujesz lewe nadkole i będziesz miał zaślepkę do kabiny,

 

Ale to nie wszystko, moduł musisz tak skonfigurować że światła się wyłączają dopiero gdy wyłączysz zapłon.

Ładowanie w Hondzie jest zoptymalizowane w ten sposób że komputer reguluje napięcie ładowania akumulatora i czasami obniża mocno napięcie do tego stopnia że moduł myśli że silnik jest już zgaszony - dlatego gasną Ci światła. Uruchamianie świateł możesz ustawić w module  dowolnie po stacyjce lub po wzroście napięcia ładowania. Najważniejsze jest ustawić wyłączanie świateł po stacyjce.

 

Ja plus po stacyjce jak pisałem wziąłem ze skrzynki bezpieczników po lewej stronie nóg kierowcy a zasilanie stałe wziąłem ze skrzynki bezpieczników w komorze silnikowej. Ja jeszcze podpinałem się pod centralny zamek żeby na podwójne kliknięcie zamykania otwierania paliły się światła ale to już wyższa szkoła jazdy.

 

Ja zakładałem sam i wszystko śmiga."


Użytkownik Etranger edytował ten post 16:33, 01.08.2017

  • 0
Vous vous servez là d'une parole sans le sens m'est resté jusqu'à ce jour inconnu.

#135 Pawel876

Pawel876
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Orzesze
  • Silnik:2,0
  • Wersja:executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:20, 02.08.2017

 Philips  DRL Daylight 9, 

 

faktycznie trzeba instalowac jak bybryda wg instrukcji

 

czyli kabel niebieski do plusa po stacyjce i wtedy DRL nie przygasają w czasie jazdy po zanikach ładowania 

 

pozdrawiam,


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, leddzienne, LEDriving, fog

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq