Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Problem z odpalaniem

VI h22a7 type R honda silnik

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 patrykos93

patrykos93
  • Forumowicz
  • 176 postów
  • Skąd:Szczecin/Goleniów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:04, 03.12.2014

Witam mam problem, gdy zrobiło się zimno pojawia się problem z odpalaniem silnika auto na początku  łapie odrazy ale nie trzyma obrotów muszę trzymać go na obrotach żeby załapał a jak nie trzymam  i jak zgaśnie to muszę go chechłac parę dobrych minut rozrusznik kreci iskra jest niby chce złapać co może być przyczyną? Krokowy? podpowiem że dziś świece wymieniłem i dalej to samo


  • 0

#2 LK3

LK3
  • Forumowicz
  • 229 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2,4
  • Wersja:TSX
  • KM:205
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:TSX
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 21:57, 03.12.2014

Witam mam problem, gdy zrobiło się zimno pojawia się problem z odpalaniem silnika auto na początku  łapie odrazy ale nie trzyma obrotów muszę trzymać go na obrotach żeby załapał a jak nie trzymam  i jak zgaśnie to muszę go chechłac parę dobrych minut rozrusznik kreci iskra jest niby chce złapać co może być przyczyną? Krokowy? podpowiem że dziś świece wymieniłem i dalej to samo

Przyczyn może być dużo i jest to wróżenie z fusów, ale przypomnę tobie i innym o takim zabiegu, który powinno się co jakiś raz wykonać.

Kup dodatek do benzyny wytrącający wodę. Nie myl z innymi specyfikami czyszczącymi układy wtryskowe. Woda wykrapla się z powietrza w zbiorniku szczególnie jak jest w nim mało paliwa i duże różnice temperatur na zewnątrz. Jak jej się trochę uzbiera na dnie potrafią się tworzyć kryształki lodu. Może też dostać się do układu paliwowego i powodować objawy takie jak u ciebie.

 

Nie gwarantuje, że to rozwiąże twój problem, ale koszt minimalny w porównaniu do kolejnych remontów.

Koniecznie podziel się z innymi czy dało to jakieś efekty.


  • 0

#3 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8872 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 22:08, 03.12.2014

w jakim stanie jest kopułka i palec?


  • 0

#4 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 22:18, 03.12.2014

Czy masz seryjny ECU H22A7 czy może strojony P28/30 + krokowiec OBD1 na adapterze ?


  • 1

Happy Owner Never Drives Anything else.


#5 patrykos93

patrykos93
  • Forumowicz
  • 176 postów
  • Skąd:Szczecin/Goleniów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:55, 04.12.2014

Czy masz seryjny ECU H22A7 czy może strojony P28/30 + krokowiec OBD1 na adapterze ?

chetnie bym ci udzielił odpowiedzi ale nie mam zielonego pojecia...:/
  • 0

#6 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 08:32, 04.12.2014

czujnik ECT pewnie sie skończył.

 

na 101% nie ma P28 i krokowca na obd1


  • 0

#7 CiviT

CiviT
  • Forumowicz
  • 349 postów
  • Skąd:slask
  • Silnik:2.3
  • Wersja:es
  • KM:154+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:58, 04.12.2014

na zepsutym czujniku tez by odpalił i pewnie checka by miał od razu, skoro iskra jest to może coś z paliwem, może zamarza w filtrze paliwa, za filtrem do listwy jest trochę paliwa więc na nim odpalasz i gaśnie, potem krecisz aż w filtrze puści i zapalasz i jak jest juz przepływ stały to nie zamarza i śmigasz. Nie mówię że tak jest ale na starch filtrach różne rzeczy widziałem, no chyba że masz nowy filtr to wtedy dla pewności sprawdź iskrę przykładając świecę do obudowy silnika i patrz czy jest iskra gdy pomocnik kręci, jak jest to zobacz czy jest paliwo wąchając w otwarty cylinder po kręceniu. Może po prostu przekaźnik pompy paliwa ma zimny lut, a to sprawdź tak że jak nie odpala a Ty przekręcasz stacyjkę słuchaj czy pompa pracuje. To takie moje przemyślenia.


  • 0

#8 patrykos93

patrykos93
  • Forumowicz
  • 176 postów
  • Skąd:Szczecin/Goleniów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:41, 05.12.2014

Raczej tam nic nie zamarza ponieważ po odpaleniu trzymając lekko gaz tak do 1200-2000 tys obrotow chodzi wszystko normalnie tak musze przetrzymać ok minuty( jak zimno w nocy bylo ) puszczam gaz I wtedy dopiero zalapuje ssanie bo tak na zimnym odrazu po odpaleniu nie lapie ssania musze natychmiast po odpaleniu trzymac gaz
I fajnie by było jakby ktos mi napisal jak sprawdzix czy może "strojony P28/30 + krokowiec OBD1 na adapterze ?"
Bo nie wiem o co chodzi^^
  • 0

#9 CiviT

CiviT
  • Forumowicz
  • 349 postów
  • Skąd:slask
  • Silnik:2.3
  • Wersja:es
  • KM:154+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:35, 05.12.2014

chodzi o kompa, więc sprawdź jakie masz oznaczenie kompa, czy seryjny czy pod strojenie właśnie p28


  • 0

#10 BartekHONDA

BartekHONDA
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG85 B77P
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:38, 05.12.2014

IAC konczy bardzo powoli żywot, jest podgrzewany dwoma przewodami. Jak trzymasz gaz to go podgrzewasz i ożywa. Problem zapewne pojawia sie tylko po długim postoju jak jest zimno?


  • 0

#11 LK3

LK3
  • Forumowicz
  • 229 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2,4
  • Wersja:TSX
  • KM:205
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:TSX
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 01:18, 06.12.2014

IAC konczy bardzo powoli żywot, jest podgrzewany dwoma przewodami. Jak trzymasz gaz to go podgrzewasz i ożywa. Problem zapewne pojawia sie tylko po długim postoju jak jest zimno?

 

Czy na pewno IAC jest podgrzewany zależnie od dodania gazu?

 

0900c1528003a1da.gif

 

Precyzyjne sprawdzanie pracy zaworu IAC.

 

iac_valve_tester1sm.jpg

 

http://www.gmtruckcl...ce-today.26461/


Użytkownik LK3 edytował ten post 01:37, 06.12.2014

  • 0

#12 patrykos93

patrykos93
  • Forumowicz
  • 176 postów
  • Skąd:Szczecin/Goleniów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:07, 06.12.2014

IAC konczy bardzo powoli żywot, jest podgrzewany dwoma przewodami. Jak trzymasz gaz to go podgrzewasz i ożywa. Problem zapewne pojawia sie tylko po długim postoju jak jest zimno?

problem pojawił się jak przyszly pierwsze przymrozki i mam tak codziennie podczas odpalania auto stoi pare dobrych godzin
  • 0

#13 BartekHONDA

BartekHONDA
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG85 B77P
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:57, 07.12.2014

nie zależnie od dodawania gazu, bez wcisniętego gazu auto koledze by zgasło. Jak potrzyma i nagrzeje sie układ to iac jest w stanie trzymac juz wolne obroty. Nie wiem po co ten obrazek, wszyscy wiemy ze iac jest podłączony do kompa :vtec:


  • 0

#14 LK3

LK3
  • Forumowicz
  • 229 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2,4
  • Wersja:TSX
  • KM:205
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:TSX
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 11:33, 07.12.2014

 wszyscy wiemy ze iac jest podłączony do kompa :vtec:

 

W tym rzecz, że nie wiemy tego czy wszyscy to wiedzą, ponieważ forum czytają także przypadkowe osoby i należy wyrażać się precyzyjnie. IAC jest nie tylko podłączony do kompa, ale jest przez niego sterowany. Ja się nie obrażę jak mnie ktoś poprawi dla dobra tego forum.


  • 0

#15 patrykos93

patrykos93
  • Forumowicz
  • 176 postów
  • Skąd:Szczecin/Goleniów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:53, 08.12.2014

nie zależnie od dodawania gazu, bez wcisniętego gazu auto koledze by zgasło. Jak potrzyma i nagrzeje sie układ to iac jest w stanie trzymac juz wolne obroty. Nie wiem po co ten obrazek, wszyscy wiemy ze iac jest podłączony do kompa :vtec:

tak bartek dobrze zrozumiał podczas odpalania musze trzymac gaz poniewaz auto nie zalacza ssania I po krotkiej chwili odrazu gasnie, po tej sytuacji mam problem z ponownym uruchonieniem silnika musze odpalac z dobre 3-10 minut ostatnio mi prawie akumulator padl na wykonczeniu sie odpalil
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, h22a7, type R, honda, silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq