Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Sonda za katalizatorem błędy

VI sonda lambda blad 63 blad 0136 0138

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 kseraf

kseraf
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:podkarpackie
  • Silnik:1,8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:liftback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:06, 01.12.2014

Parę dni temu pojawił mi się check engine, samodiagnostyka wykazała błąd 63. Po podpieciu pod komputer okazało się, że jest to błąd 0136 oraz 0138 czyli za wysokie napiecie drugiej sondy lambda tej za katalizatorem. Sprawdzałem przewody sondy i wszystko jest ok, nie ma uszkodzeń. Czy te błedy będa oznaczają, że sonda jest do wymiany? Czy może problem jest w katalizatorze? Kasowanie błędu pomaga na jakies 40 km i znowu zapala sie kontrolka silnika.


  • 0

#2 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1036 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 15:08, 01.12.2014

katalizator ma kod 67.

63 to problem z sondą. Do wymiany. Pisz do wolka.


  • 0

#3 kseraf

kseraf
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:podkarpackie
  • Silnik:1,8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:liftback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:34, 12.12.2014

Sonda wymieniona na używaną, a błąd dalej się pojawia. Napięcie na sondzie skacze podczas jazdy do ok 3,5V (sprawdzane interfejsem diagnostycznym).


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, sonda lambda, blad 63, blad 0136 0138

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq