Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Wyciek i błąd nr 1

VI sonda lambda sonda lambda wyciek kopułki

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Snajper

Snajper
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Trójmiasto
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:21, 30.11.2014

Panowie mam do Was prośbę o pomoc, podpowiedź.
 
Mianowicie na tygodniu żonie zapalił się Check Engine, zauważyła również nierówną pracę silnika. Wczoraj zrobiłem samo-diagnostykę i wyszedł mi kod błędu 1"podgrzewany czujnik tlenu (sonda lambda) - podstawowa. Przy okazji zauważyłem wyciek oleju w miejscu łączenie kopułki z ... (no właśnie nie jestem mechanik ani żaden spec więc nie będę szpanował tylko pokażę na zdjęciu)

Załączony plik  IMAG0888.jpg   107,67 KB   7 Ilość pobrań

Załączony plik  IMAG0889.jpg   97,84 KB   6 Ilość pobrań

 

I teraz tak, ponieważ w domu jestem 2-3 dni w miesiącu (wiadomo rodzina na pierwszym miejscu) a moja praca nie daje mi możliwości dostępu do internetu nie mam możliwości przekopać całego forum (wiadomo rodzina na pierwszym miejscu) aby wszystkiego się dowiedzieć dlatego liczę na Was. 

 

- Po pierwsze - żona zaczyna ostatni miesiąc ciąży i musi w środę jechać do lekarza - droga w obydwie strony to około 45 km - czy w autem w takim stanie może jechać licząc że wróci czy lepiej kombinować jakiś inny transport. Auto i tak pojedzie do mechanika ale ci w mojej okolicy i tak są na tyle oblegani iż nie mam co liczyć na natychmiastową naprawę więc co robić?

- Po drugie - na szybko na forum znalazłem informację iż (wyciek oleju) do wymiany mam oring a i prawdopodobne że i simering bo ewidentnie na łączeniu jest mokro a nie tylko się poci, tak więc  -czy z czystą wiedzą z forum i podstawowymi narzędziami i dopiero gdzieś przed świętami dam rade sam wymienić te elementy?Czy może lepiej wstawić auto mechanika i niech on działa?