"Bez urazy", ale Wisła ma rację. Zobacz ile stron ma ten wątek... A i tak połowa ludzi, która się brała za moduły składania po zamknięciu drzwi, kończyła kupując oryginalny moduł. I nie byli to raczej ludzie nie wiedzący gdzie i jak wygląda moduł, tylko ludzie, którzy takie rzeczy ogarniali już wcześniej w innych autach. Ale skoro chcesz...
W Accordzie składanie lusterek jest kontrolowane magistralą CAN. Teoretycznie, gdybyś zasilił cały układ, przycisk od składania powinien działać. Tylko pytanie, czy nie wykończy to akumulatora w błyskawicznym tempie, skoro nawet sam głupi moduł Bluetooth to potrafi... Dlatego stawiam piwko, że o ile uda się zasilić cały układ i przy okazji go nie upalić, to i tak pobór prądu będzie na tyle duży, że w ciągu jednej nocki zabije aku.
Teoretycznie, skoro chcesz, żeby przycisk działał po zamknięciu drzwi, powinno dać się to zrobić inaczej, montując właśnie chiński moduł auto-foldingu, tylko wtedy zamiast podawać sygnały lock/unlock z kostki siłownika zamka, wpinasz je bezpośrednio do przycisku składania. Nie powiem ci, w które kabelki musisz się wpiąć, bo szczerze mówiąc - sam nie poradziłem sobie nawet z wyjęciem tego cholernego przełącznika. Wyszedł parę milimetrów, ale żeby wyjąć go dalej, musiałbym oddzielić górną część od dolnej części tapicerki drzwi albo całkowicie odkręcić wzmocnienia z tyłu panelu, a uznałem, że to trochę za dużo roboty, bo w sumie i tak nie potrzebowałem wyciągać tego przełącznika (byłoby mi wygodniej testować moduł, ale nie było to niezbędne). W każdym razie, jeśli do pozycji ON podepniesz kabelek LOCK od modułu, a do pozycji OFF kabelek UNLOCK, powinno to wywołać składanie/rozkładanie lusterka kierowcy. Lusterko pasażera trzeba będzie wtedy oczywiście podłączyć szeregowo do lusterka kierowcy, i tego się nie obejdzie, bo te chińskie moduły nie dają możliwości wpięcia się w canbusa. Więc czeka cię tak czy siak przeciąganie dwóch kabli z drzwi kierowcy do pasażera.
Ale życzę powodzenia