XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#391
Napisano 09:09, 12.12.2021
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
#392
Napisano 09:44, 12.12.2021
no i właśnie te wżery są najczęściej przyczyną problemów, luz trzeba sprawdzać w środku przegubu a nie na połączeniu skrzynia przegub, w środku znaczy czy kielich jest niezużyty, czy nie ma tam wżerów, czy nie ma luzu na połączeniu kielich - kamienie, no i czy kamienie nie maja luzu na krzyżaku
#393
Napisano 10:19, 10.06.2023
https://allegro.pl/o...kiem-9118029223
https://youtube.com/...Q?feature=share
Użytkownik djadi edytował ten post 10:21, 10.06.2023
#394
Napisano 21:41, 18.10.2023
Witam mam chyba taki sam problem jak kolega:
https://youtube.com/...sJfNC4iffFiQipH
U mnie wibrację całej budy są tylko w zakresie 40-60 km i tylko na zimnym - po kilku kilometrach jazdy gdy silnik się rozgrzeje jest spokój.
Jak kolego rozwiązałeś swój problem? Kupiłeś cały komplet na prawą stronę od Driveshafta?
U mnie na wieloklinie przy podporze stwierdziłem że ruda zatańczyła co widać na zdjęciach i pewnie z tego te luzy.
Przy okazji mam wyciągnięty i wyczyszczony prawy przegub wewnętrzny w celu poszukiwania wżerów:
https://drive.google...Xzf?usp=sharing
Bardzo proszę znawców o ocenę - wżerów nie stwierdziłem, po dokładnym wyczyszczeniu widać tylko takie dziwne odbarwienia, ale pod palcem jest to gładkie - więc czy ten przegub nadaje się do dalszej eksploatacji?
#395
Napisano 07:42, 19.10.2023
normalny luz jak w kazdej hondzie..
w kazdej jest tam rudo wiec nie z tego te luzy
rozbierz lewy przegub
prawy jest ok i nie szukaj w nim problemów.
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#396
Napisano 08:13, 19.10.2023
#397
Napisano 23:43, 01.11.2023
Ok dzięki za odpowiedź, szukamy po lewej stronie.
Cześć. Czy rozwiązałeś problem? Mam identyczne objawy, trzęsie głównie na zimnym. A no i w viii.
#398
Napisano 19:52, 10.12.2023
Lewy przegub okazał się również dobry, żadnych wżerów - więc nie mogą być przyczyną tych wibracji.
Zapadła decyzja, że kupimy ten nowy wałek od driveshafta razem z podporą, żeby chociaż wypróbować. Kupiłem na allegro, przyszedł i okazało się, że podpora jest o około 5 mm dłuższa niż w oryginale i wałek nie pracowałby w tej samej osi co oryginalny. Można byłoby przekładać podporę, ale to już oznaczałoby ślady na wałku i na łożysku i nie mógłbym części zwrócić. Zapadła decyzja, że składamy spowrotem na oryginalnych częściach bo szczerze to oprócz tego wałka nie było się więcej czego doczepić i wszystko wygląda bardzo dobrze, a auto było potrzebne na trasę - jedynie poszło dużo nowego smaru molibdenowego od Ceramizatora do wszystkich przegubów, bo to co było w środku to jakieś błoto po 18 latach - a sam frez na wałku po oczyszczeniu mechanik posmarował mi jakąś pastą uszczelniająca - twierdził, że trochę zniweluje luz.
Wibracji jest zdecydowanie mniej, nie ma na razie tego telepania całą budą w zakresie 40-60, zamiast tego doszedł za to inny dziwny objaw, którego nie było przed rozbieraniem - przy rozpędzaniu na II biegu dokładnie przy przejściu z 2200-2300 obrotów pojawia się na ułamek sekundy denerwująca wibracja - czuć ją bardziej stopami niż na kierownicy. Warunek tylko przy pedale gazu w podłodze. Jak przyspieszam delikatnie to nie ma tego zjawiska. Co ciekawe na III nie ma już takich objawów.
Pozostało też delikatne masowanie dłoni przy prędkościach autostradowych, niewielkie, ale mój mechanik twierdzi, że to może być przyczyną zlikwidowania tych gumowych kompensatorów wibracji na półośkach, bo je usunąłem już jakiś czas temu i mam teraz półośki zabezpieczone i odmalowane, ale gumy nie wróciły na miejsce. A może tez przyczyną być maglownica, która u mnie bez włączonego silnika przy gwałtownych ruchach stuka dość głośno. Sam już nie wiem.....
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, problem
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
||
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad napÄ™dowy →
Gruszka kolektoraNapisany przez krawczyk1992 , 09 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych
-
Bing (1)