Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Przegub

VII problem

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
397 odpowiedzi w tym temacie

#331 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 09:52, 25.09.2019

Rolki na tripodzie ze tego co pamiętam to się swobodnie przesuwają i trzeba uważać bo mogą same spaść. Oczywiście luzu tam nie ma ale on się przesuwają.

 

U mnie też jest niewielki luz na osadzeniu prawego przegubu na wieloklinie wałka pośredniego (przegub ma wyczuwalny luz tj. buja się na boki) i nie ma z tego powodu żadnych wibracji. Co innego jeśli ten luz jest duży.

 

Ja mam taki jak tutaj ok 1:00:

https://www.youtube....h?v=3NMcie9v8XU


  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#332 AlbertRiders

AlbertRiders
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Osiek k.Oświęcimia
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:19, 27.09.2019

Panowie Pytanie tego typu czy do Accorda VII cl7 2.0 polift skrzynia manualna będzie pasować wałek pośredni (wałek podpory)z automata?
  • 0
The Power of Dreams
Accord CL 7
CBR 1000RR Sc57 Fireblade

#333 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 14:31, 01.10.2019

O ile pamiętam półosie i wałek nie jest zamienny pomiędzy manualem i automatem (inne długości) ale sprawdź tutaj:

http://www.hondaworl...pare/ACCORD.htm


  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#334 AlbertRiders

AlbertRiders
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Osiek k.Oświęcimia
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:03, 02.10.2019

Pytałem ponieważ na stronie przeguby.pl podają różne długości ale w każdym z wałków jest oznaczenie A.T. Zadzwoniłem do gościa i pytam czy nie mają do manuala on na to, że nie ale powiedział żeby zmierzyć swoją i porównać do tych które mają w ofercie. Wyjąłem wiec swoją pomieżyłem i okazało się, że jeden wałek który mają w ofercie ale z oznaczeniem A.T ma takie same wymiary jak mój więc zamówiłem. Zobaczymy czy zagra
  • 0
The Power of Dreams
Accord CL 7
CBR 1000RR Sc57 Fireblade

#335 automobilS

automobilS
  • Forumowicz
  • 328 postów
  • Skąd:Poznań, Ck
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport+
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:01, 19.10.2019

szukam kogoś kto w niedawnym   czasie  kupował  przegub  wewnętrzny  firmy  febest  od strony długiej półosi ten koło podpory.


  • 0

#336 bartosz0601

bartosz0601
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:38, 12.11.2019

Witam. Mam accorda VII generacji rocznik 2006 2.0 benzyna w automacie. Podczas jazdy powyżej 90 na godzinę pojawiały się drgania na kierownicy, zmiana opon i kół nie pomagała. Miałem luz na łączeniu prawej półosi, postanowiłem wysłać całą półoś do regeneracji do firmy MOTOMAX z Torunia. Półoś wróciła bez luzu na łączeniu półosi jednak..... Teraz mam mniejsze drgania na kierownicy za to drga cała kasta. Najgorsze drgania są gdzieś 80 do 120, powyżej 120 pojawia się takie mrowienie na kierownicy. Czasem wydaje mi się, że występują aż takie szarpnięcia całą kastą. W związku z tym, że mam automat nie widziałem związku z dodawaniem gazu a wibracjami. Domyślam się, że motomax spartaczył robotę, jednak nie wiem co dalej zrobić z autem. Szukać używanej całej półosi czy kupić tylko nowy przegub wewnętrzny? Nie wiem czy jeśli półoś była naprawiana to czy bez problemu będzie mi pasował nowy przegub... 


Użytkownik bartosz0601 edytował ten post 09:40, 12.11.2019

  • 0

#337 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:58, 12.11.2019

Witam. Mam accorda VII generacji rocznik 2006 2.0 benzyna w automacie. Podczas jazdy powyżej 90 na godzinę pojawiały się drgania na kierownicy, zmiana opon i kół nie pomagała. Miałem luz na łączeniu prawej półosi, postanowiłem wysłać całą półoś do regeneracji do firmy MOTOMAX z Torunia. Półoś wróciła bez luzu na łączeniu półosi jednak..... Teraz mam mniejsze drgania na kierownicy za to drga cała kasta. Najgorsze drgania są gdzieś 80 do 120, powyżej 120 pojawia się takie mrowienie na kierownicy. Czasem wydaje mi się, że występują aż takie szarpnięcia całą kastą. W związku z tym, że mam automat nie widziałem związku z dodawaniem gazu a wibracjami. Domyślam się, że motomax spartaczył robotę, jednak nie wiem co dalej zrobić z autem. Szukać używanej całej półosi czy kupić tylko nowy przegub wewnętrzny? Nie wiem czy jeśli półoś była naprawiana to czy bez problemu będzie mi pasował nowy przegub... 

 

Już to gdzieś pisałem, zapomnij o regeneracji półosi w MOTOMAX. Miałem to samo,  wysłałem półosie do regeneracji do MOTOMAX, na pierwszy rzut oka robota ok zero luzów ale po założeniu były takie wibracje że łeb podskakiwał :)  Myślałem że coś spier..... i wysłałem im do poprawki chyba ze 2 razy i niestety nic się nie zmieniło. Wkur.. mnie to i zażądałem zwrotu pieniędzy i dostałem. Nigdy więcej MOTOMAX, straciłem tylko mnóstwo czasu i nerwów.


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 11:01, 12.11.2019

  • 0

#338 ubek

ubek
  • Forumowicz
  • 415 postów
  • Skąd:Łańcut & UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:kto to wie..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 11:24, 12.11.2019

Bo to nie luz na podporze jest przyczyną tylko przegub wew więc spięcie na sztywno łączenia tylko te wibracje wzmacnia.
  • 0

#339 bartosz0601

bartosz0601
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:35, 12.11.2019

Rozumiem Panowie... Czyli co proponujcie w mojej sytuacji? Próbować z innym przegubem?


  • 0

#340 MTTC

MTTC
  • Klubowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Prostki/Ełk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:41, 12.11.2019

Tylko wymiana przegubu. U mnie były wibracje przy 40km/h-trzeslo całą karoseria. Też się długo zastanawiałem czy tylko przegub zmienić czy całą poloś, bo był duży luz na wieloklinie przy podporze. Wymiana przegubu załatwiła sprawę. Nowy ori od jarusa. Luz na wieloklinie trochę mniejszy, ale dalej jest, a jazda bajka-nic nie telepie. Wine za drgania ponosi wyrobiona bieżnia przegubu wewnetrznego-tego nie zregenerujesz. Przy nowym przegubie boli cena, ale masz z głowy na kolejne 200 tyś. km, więc nie ma nad czym dumać tylko wymieniać.

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#341 bartosz0601

bartosz0601
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:05, 12.11.2019

Dzięki za odpowiedzi.

Teraz tylko się zastanawiam czy motomax nie zepsuł zębów na półosi w sposób umożliwiający założenie nowego przegubu... Nie wiem, oni tylko skręcają na śrubę przegub oraz półoś czy robią coś jeszcze?  


Użytkownik bartosz0601 edytował ten post 12:28, 12.11.2019

  • 0

#342 adamekkp

adamekkp
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:39, 20.11.2019

Hej Pany, przerabiał ktoś z Was koronke abs w polifcie ?

wymiana koronki to wymiana przegubu tak ? a widząc cuda z zamienników, może ktoś ma na pozbyciu się do 2.0 Automat prawy przegub?


  • 0

#343 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 16:50, 20.11.2019

w 7 gen nie ma koronek absowych, na łożysku jest jedna osłona z naniesionym materiałem magnetycznym który to współpracuje z czujnikiem obrotu koła, także jeżeli masz problem z abs to najpierw wymieniaj czujnik (jest w miarę tani, chińczyk oczywiście), a jak nie pomoże to wymiana łożyska


Użytkownik rafisz edytował ten post 16:50, 20.11.2019

  • 0

#344 adamekkp

adamekkp
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:51, 20.11.2019

Błąd ABS jest raz na kilka miesięcy. Obstawiam, gdyby to był czujnik błąd pokazywałby się częściej. A podczas hamowania co kilka hamowań mam "włączony abs"

Więc ja i kilku znajomych obstawiamy uszkodzoną, skorodowaciałą koronke, w tym wypadku jak to nazwałeś magnes co błędnie zostaje odliczone, dlatego co jakiś czas mam abs, a błąd można powiedzieć od wielkiego dzwona.


Użytkownik adamekkp edytował ten post 17:52, 20.11.2019

  • 0

#345 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 21:58, 20.11.2019

Co za problem jest odczytać błąd przez spinacz jak ABS się zapala?? Częściej pada czujnik ABS niż wspomniany materiał magnetyczny. 

Najpierw diagnostyka, a nie wróżenie ze złotej kuli.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, problem

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq