Kolejna wizyta u drugiego mechanika. Rozebrał obydwie półośki i sprawdzał luzy. Lewy przegub ma podobno maleńki wżer wg. mechanika raczej bez wpływu na objawy. Brak luzu na łożysku podpory. Wg. niego całkiem spory luz na wieloklinie gdzie wałek podpory wchodzi w przegub wewnętrzny (nowy przegub wewn. prawy z krzyżakiem). Przy ruszaniu trzęsie jakby poduchy silnika były słabe ale bez tragedii. Przy wciśniętym gazie w okolicach 90-110 km/h przy spokojnej jeździe pod wzniesienie najbardziej telepie (drga) cała buda. Przy tej samej prędkości i zjeździe z górki prawie nie czuć drgań. Ostatnio energicznie ruszyłem z parkingu wzdłuż ulicy przy maxa skręconych w lewo kołach i wtedy dopiero mega zatelepało.
Dwa razy już przeczytałem cały wątek i doszedłem do wniosku, że najlepiej zmienić całą ośkę. Jakaś propozycja co do kolejności od której zacząć w moim przypadku ? Myślałem jeszcze o próbie wymiany samej osi pośredniej tej z podporą. Jeżeli nic nie poprawi to do końca prawa oś i ew. lewa. Poradźcie coś proszę bo już załamuję ręce