Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Przegub

VII problem

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
397 odpowiedzi w tym temacie

#316 cpu

cpu
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Słupsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:33, 05.09.2018

Kolejna wizyta u drugiego mechanika. Rozebrał obydwie półośki i sprawdzał luzy. Lewy przegub ma podobno maleńki wżer wg. mechanika raczej bez wpływu na objawy. Brak luzu na łożysku podpory. Wg. niego całkiem spory luz na wieloklinie gdzie wałek podpory wchodzi w przegub wewnętrzny (nowy przegub wewn. prawy z krzyżakiem). Przy ruszaniu trzęsie jakby poduchy silnika były słabe ale bez tragedii. Przy wciśniętym gazie w okolicach 90-110 km/h przy spokojnej jeździe pod wzniesienie najbardziej telepie (drga) cała buda. Przy tej samej prędkości i zjeździe z górki prawie nie czuć drgań. Ostatnio energicznie ruszyłem z parkingu wzdłuż ulicy przy maxa skręconych w lewo kołach i wtedy dopiero mega zatelepało. 

 

Dwa razy już przeczytałem cały wątek i doszedłem do wniosku, że najlepiej zmienić całą ośkę. Jakaś propozycja co do kolejności od której zacząć w moim przypadku ? Myślałem jeszcze o próbie wymiany samej osi pośredniej tej z podporą. Jeżeli nic nie poprawi to do końca prawa oś i ew. lewa. Poradźcie coś proszę bo już załamuję ręce :(


  • 0

#317 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 19:49, 05.09.2018

Jakiej firmy był ten nowy przegub który zamontowałeś? 


  • 0

#318 cpu

cpu
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Słupsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:17, 05.09.2018

Driveshaftparts. Po wymianie wydawało mi się, że mniej trzęsie ale faktycznie była to mała poprawa. Mechanik co montował mówił że luz jakby trochę mniejszy ale dalej jest. Niestety żaden z mechaników nie był pewny czy luz w takim stopniu co mam jest powodem drgań. Większość kupujących jest ogólnie zadowolona z Driveshaftparts. Jutro podeślę linki do dokładnych zdjęć starego przegubu. 


  • 0

#319 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 07:09, 12.09.2018

Znalazłem całe używane półosie od polifta od N22 w idealnym stanie.

Czy zarówna L jak i P półoś od polifta diesla, będzie pasować do przedlifta N22??

Pytam bo jak wiadomo jest różnica w skrzyni biegów(5 lub 6 biegów)


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#320 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 13:44, 01.10.2018

Trochę późno ale... Ilość biegów nie ma znaczenia, będą pasować, te same numery części:

http://www.hondaworl...100_category_4/

http://www.hondaworl...100_category_4/


Użytkownik klosz007 edytował ten post 13:45, 01.10.2018

  • 1

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#321 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 13:56, 01.10.2018

Podziękował. Też patrzyłem po EPC N22 polifta i przedlifta. Jedne numery mi się pokrywały, a inne nie.. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#322 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 14:44, 01.10.2018

Jeśli różnica jest tylko na ostatniej cyfrze to nie ma to znaczenia, to ulepszona część lub taka sama od innego dostawcy.


  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#323 pawel8888

pawel8888
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:41, 16.07.2019

Witam,

mam problem z prawym przegubem zewnętrznym, zorientowałem się że mam całą felgę uwaloną smarem, wygląda na to, że cały smar spod gumy przegubu wyleciał i się rozchlapał. Po oględzinach bez wymontowywania wygląda że guma jest cała - stan jak nowa, na piaście tylko w jednym miejscu było widać smar - w miejscu łączenia opaski. Na szybko wypełniłem smarem, zacisnąłem opaską skręcaną na śrubę, ponieważ opaska którą mi sprzedali w sklepie jest 1/3 węższa i tak tandetnie wykonana, że nie szło jej spiąć, a innych nie mieli.

I tu moje pytanie, można gdzieś dostać samą oryginalną opaskę zewnętrzną gumy przegubu? I czy ktoś miał już taką sytuację, że wylatuje smar mimo całej gumy? Nowa, dobrze zaciśnięta opaska powinna rozwiązać problem?


  • 0

#324 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 22:26, 16.07.2019

sprawdź czy guma nie jest przecięta przy samej opasce. Nowe oem opaski są normalnie dostępne za jakieś kilkadziesiąt złotych. 


  • 0

#325 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 22:29, 16.07.2019

Stosuje uniwersalne, zaciskowe i jest ok
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#326 Hondzina

Hondzina
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:56, 27.08.2019

A czy przegub wewnętrzny z anglika będzie pasował do Europejczyka?
  • 0

#327 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8872 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 08:05, 27.08.2019

Wystarczy, że napiszesz raz w jednym temacie :D

 

Tak, będzie pasował


  • 0

#328 Hondzina

Hondzina
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:03, 27.08.2019

Ja już nie wiem gdzie pisać żeby dostać odpowiedź 😁 i to bez znaczenia jesli prawy z Europejczyka to i prawy z anglika? I czy z 2.0 pasuje do 2.4? Honda accord VII 2003

Użytkownik Hondzina edytował ten post 09:16, 27.08.2019

  • 0

#329 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 11:15, 27.08.2019

Sam prawy przegub jest taki sam w kontynentalnym i brytyjskim Accordzie VII, nie ma też różnicy pomiędzy 2.0 a 2.4.

Tu sobie możesz porównywać różne wersje aut i numery części do nich:

www.hondaworld.ru


  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#330 AlbertRiders

AlbertRiders
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Osiek k.Oświęcimia
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:56, 14.09.2019

Hej wszystkim
Od pewnego czasu pojawiły się mi drgania przy 40km/h. Opony nowe koła wyważone. Rozebrałam przeguby wewnętrzne i nie stwierdziłem żadnych wżerów (wszystko dokładnie umyłem)łożysko na podporze również nie ma luzów . Przegub od strony wałka pośredniego ma luzy na wieloklinie. Zabrałem przeguby do mechanika na oględziny i stwierdził że rolki które są osadzone na krzyżakach mają za duże luzy tzn powinny być bardziej pasowane względem krzyżaka a nie samoistnie z niego spadać, również zwrócił uwagę na luz przegubu na wieloklinie wałka pośredniego. Jaka jest wasza opinia na ten temat oraz co sądzicie o przegubach firmy eurodriveshafts? Cała impreza kosztowałaby max 600zł gdyby trzebaby było wymieniać w przypadku OEM jakieś 3000zł.
Proszę o radę pozdro
  • 0
The Power of Dreams
Accord CL 7
CBR 1000RR Sc57 Fireblade





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, problem

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq