Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Przegub

VII problem

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
397 odpowiedzi w tym temacie

#271 maniek7414

maniek7414
  • Forumowicz
  • 77 postów
  • Skąd:serock
  • Silnik:2,2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:jhm
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 12:53, 09.06.2017

Ja powiem tak przegub sam niewiele pomoże walczyłem z tym kupe czasu dopiero po wymianie całej półosi z przegubami prawej i to też chyba chyba trzeci komplet dopiero jest dobrze nic nie trzęsie budą też nie żuca zobaczymy jak długo a zakup półośi najlepiej być osobiście ja kupowałem w markach z czterech wybrałem tą z najmniejszym luzem wadą jest według mnie wieloklin na półosi pośrednej przeguby wewnętrzne a miałem ze trzy nie miały wrzerów na kielichu powtórze wieloklin na półosi pośrednej

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
  • 0
maniek7414

#272 ubek

ubek
  • Forumowicz
  • 415 postów
  • Skąd:Łańcut & UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:kto to wie..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 19:55, 09.06.2017

Że co ? serio czytam trzeci raz i dalej nie wiem o co chodzi😐

Wysłane z mojego XT1039 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#273 Szczypior88

Szczypior88
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:Bełchatów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:12, 09.06.2017

Ja powiem tak przegub sam niewiele pomoże walczyłem z tym kupe czasu dopiero po wymianie całej półosi z przegubami prawej i to też chyba chyba trzeci komplet dopiero jest dobrze nic nie trzęsie budą też nie żuca zobaczymy jak długo a zakup półośi najlepiej być osobiście ja kupowałem w markach z czterech wybrałem tą z najmniejszym luzem wadą jest według mnie wieloklin na półosi pośrednej przeguby wewnętrzne a miałem ze trzy nie miały wrzerów na kielichu powtórze wieloklin na półosi pośrednej

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Człowieku napisz to jeszcze raz bo kminię to od 5 minut i masakra...Nic nie jarzę :P


  • 0

#274 maniek7414

maniek7414
  • Forumowicz
  • 77 postów
  • Skąd:serock
  • Silnik:2,2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:jhm
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 21:07, 09.06.2017

Chodzi o wieloklin w który wchodzi przegub wewnętrzny on się wyrabia kupjac używaną trzeba zwrócić uwage na łączenie przegubu z półośką żeby miał jak najmniejszy luz jaśniej już się nie da trzeba wejść sobie do kanału po samochód i spojrzeć sobie na budowę układu napędowego na lewą stronę i na prawą

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
  • 0
maniek7414

#275 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 10:37, 15.06.2017

Chodzi Ci o połączenie prawego przegubu wewnętrznego z półosią pomocniczą/pośrednią (przy podporze) ?


  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#276 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 10:48, 15.06.2017

może miałeś zewnętrzny uszkodzony


  • 0

#277 maniek7414

maniek7414
  • Forumowicz
  • 77 postów
  • Skąd:serock
  • Silnik:2,2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:jhm
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 20:05, 20.06.2017

Tak chodzi o połączenie te przy podporze

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
  • 0
maniek7414

#278 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 21:35, 20.06.2017

Czyli albo wina wielowpustu na połosi pośredniej albo przegub zewnętrzny prawy.


  • 0

#279 maniek7414

maniek7414
  • Forumowicz
  • 77 postów
  • Skąd:serock
  • Silnik:2,2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:jhm
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 22:06, 20.06.2017

Jedno z dwóch ale obstawiałbym na wielowypóstw

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Zewnętrzny to by terkotał przy skrętach kerownicą według mnie

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
  • 0
maniek7414

#280 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 23:20, 20.06.2017

U mnie chyba wyszło na to, że przyczyną wibracji są przede wszystkim krzywe opony. Luz na wieloklinie (stosunkowo niewielki bądź co bądź) chyba nie jest przyczyną tych chimerycznych wibracji.


  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#281 mcgyver555

mcgyver555
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:54, 21.06.2017

Ja też się zmagam z telepaniem budą przy przyspieszaniu - najbardziej odczuwalne od 90 - 110. Przy 120 coś zaczyna buczeć ale już nie telepie. Po lekturze forum pojechałem do lokalnego częściarza, który wymienił mi długą półoś ( bez pośredniej, gdyż stwierdzili że jest dobra ). Niestety nic to nie pomogło, więc założyli mi moją z powrotem. Krótkiej na podmiankę nie mieli na stanie ( i dalej nie mają z tego co sie wczoraj orientowałem )

Jeśli chodzi o długą półoś to nie mam pewności czy to co mi założyli było na pewno dobre, dlatego zacząlem rozkminiać temat we własnym zakresie. Zamontowałem kamerke do podwozia. Przy przyspieszaniu około 100km/h strasznie trzepało skrzynią i z jednej strony ( niestety nie pamiętam której ), było słuchać takie terkotanie ( z kabiny podczas jazdy tego nie słychać ). Niestety filmy z kamerki podwoziowej przypadkowo mi sie skasowały, ale wkrótce zrobie nowe. Tym czasem podniosłem auto i nagrałem jak to chodzi 'na sucho'. Dzwięki bardzo niepokojące. Jak na moje ucho dochodzą, z okolic skrzyni. Jest możliwe, żeby dyfer, sprzęgło tak hałasowało? Jeśli nie, to pewnie wewnętrzny przegub, krótkiej półosi bo on jest tuż przy skrzyni. A może napęd na sucho tak chodzi? Doradzi ktoś coś? Dzięki

 

 

 

Edit 12.09.2017

 

U mnie był uszkodony przegub lewej (krótkiej ) półosi. Mechanik wyjął i otworzył obie półosie, wsadził w smar paluchy i od razu zdiagnozował która. Wymieniłem na oem z aso. 1040 za sam kielich, krzyżak i kamienie. Po wymianie nic już nie telepie.


Użytkownik mcgyver555 edytował ten post 20:34, 12.09.2017

  • 0

#282 boober1

boober1
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Świdnik
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:02, 30.07.2017

U mnie były mocne wibracje przy przyspieszaniu od ok. 60km/h i od ok. 100 km/h. Wymieniłem najpierw całą półoś prawą, na używkę, lecz nic to nie dało.
Wczoraj wymieniłem krótką półoś, też na używkę i pełny sukces. W końcu przyśpiesza się gładziutko.

Użytkownik boober1 edytował ten post 16:02, 30.07.2017

  • 0

#283 bartus.b

bartus.b
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:podkarpacie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:confort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 07:58, 04.12.2017

Witam. Posiadam accord 2.0 2005r od 3 tygodni i już mam go dość, ale do rzeczy. Przy przyspieszeniu 90-120 telepie buda, po wciśnięciu sprzęgła lub odjeciu gazu przestaje. Przy 130 wszystko ustaje. Telepanie wyczuwalne jest jakby zaczynało się pod nogami pasażera z przodu. Kierownica nic nie trzecie, kupiłem nowe opony. Wymieniłem kompletna półos prawa z driveshift i jakby delikatnie się zmniejszyło może 5%- chyba placebo. Dzwoniłem do znajomego mechanika i ten stwierdził że jeżeli mam naderwane tuleje dolnego wahacza (mam) to też tak może trzeba buda. Dzisiaj może uda się je wymienić. Panowie jak to nie pomoże to co dalej ?
  • 0

#284 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 10:21, 04.12.2017

Kup sobie OEM tuleje żebyś tego nie musiał robić dwa razy. 


  • 0

#285 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:40, 04.12.2017

Witam. Posiadam accord 2.0 2005r od 3 tygodni i już mam go dość, ale do rzeczy. Przy przyspieszeniu 90-120 telepie buda, po wciśnięciu sprzęgła lub odjeciu gazu przestaje. Przy 130 wszystko ustaje. Telepanie wyczuwalne jest jakby zaczynało się pod nogami pasażera z przodu. Kierownica nic nie trzecie, kupiłem nowe opony. Wymieniłem kompletna półos prawa z driveshift i jakby delikatnie się zmniejszyło może 5%- chyba placebo. Dzwoniłem do znajomego mechanika i ten stwierdził że jeżeli mam naderwane tuleje dolnego wahacza (mam) to też tak może trzeba buda. Dzisiaj może uda się je wymienić. Panowie jak to nie pomoże to co dalej ?

 

Ja stawiam na przeguby wewnętrzne na 99 %. Problem jest taki że tylko oryginały się sprawdzają. Jak kupisz nowy zamiennik lub oddasz półosie do regeneracji to nic nie da. Musi być nowy przegub wewnętrzny OEM lub używany OEM w dobrym stanie. Przedział prędkości się zgadza miałem identycznie, dodatkowo miałem na II biegu przy około 40 km/h. Teoria z tulejami wahacza obawiam się że jest błędna, nie wiem jak musiałby być zużyte tuleje żeby taki efekt dawały :)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, problem

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq