XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#271
Napisano 12:53, 09.06.2017
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
#272
Napisano 19:55, 09.06.2017
Wysłane z mojego XT1039 przy użyciu Tapatalka
#273
Napisano 20:12, 09.06.2017
Ja powiem tak przegub sam niewiele pomoże walczyłem z tym kupe czasu dopiero po wymianie całej półosi z przegubami prawej i to też chyba chyba trzeci komplet dopiero jest dobrze nic nie trzęsie budą też nie żuca zobaczymy jak długo a zakup półośi najlepiej być osobiście ja kupowałem w markach z czterech wybrałem tą z najmniejszym luzem wadą jest według mnie wieloklin na półosi pośrednej przeguby wewnętrzne a miałem ze trzy nie miały wrzerów na kielichu powtórze wieloklin na półosi pośrednej
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Człowieku napisz to jeszcze raz bo kminię to od 5 minut i masakra...Nic nie jarzę :P
#274
Napisano 21:07, 09.06.2017
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
#275
Napisano 10:37, 15.06.2017
Chodzi Ci o połączenie prawego przegubu wewnętrznego z półosią pomocniczą/pośrednią (przy podporze) ?
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#276
Napisano 10:48, 15.06.2017
może miałeś zewnętrzny uszkodzony
#277
Napisano 20:05, 20.06.2017
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
#278
Napisano 21:35, 20.06.2017
Czyli albo wina wielowpustu na połosi pośredniej albo przegub zewnętrzny prawy.
#279
Napisano 22:06, 20.06.2017
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Zewnętrzny to by terkotał przy skrętach kerownicą według mnie
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
#280
Napisano 23:20, 20.06.2017
U mnie chyba wyszło na to, że przyczyną wibracji są przede wszystkim krzywe opony. Luz na wieloklinie (stosunkowo niewielki bądź co bądź) chyba nie jest przyczyną tych chimerycznych wibracji.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#281
Napisano 22:54, 21.06.2017
Ja też się zmagam z telepaniem budą przy przyspieszaniu - najbardziej odczuwalne od 90 - 110. Przy 120 coś zaczyna buczeć ale już nie telepie. Po lekturze forum pojechałem do lokalnego częściarza, który wymienił mi długą półoś ( bez pośredniej, gdyż stwierdzili że jest dobra ). Niestety nic to nie pomogło, więc założyli mi moją z powrotem. Krótkiej na podmiankę nie mieli na stanie ( i dalej nie mają z tego co sie wczoraj orientowałem )
Jeśli chodzi o długą półoś to nie mam pewności czy to co mi założyli było na pewno dobre, dlatego zacząlem rozkminiać temat we własnym zakresie. Zamontowałem kamerke do podwozia. Przy przyspieszaniu około 100km/h strasznie trzepało skrzynią i z jednej strony ( niestety nie pamiętam której ), było słuchać takie terkotanie ( z kabiny podczas jazdy tego nie słychać ). Niestety filmy z kamerki podwoziowej przypadkowo mi sie skasowały, ale wkrótce zrobie nowe. Tym czasem podniosłem auto i nagrałem jak to chodzi 'na sucho'. Dzwięki bardzo niepokojące. Jak na moje ucho dochodzą, z okolic skrzyni. Jest możliwe, żeby dyfer, sprzęgło tak hałasowało? Jeśli nie, to pewnie wewnętrzny przegub, krótkiej półosi bo on jest tuż przy skrzyni. A może napęd na sucho tak chodzi? Doradzi ktoś coś? Dzięki
Edit 12.09.2017
U mnie był uszkodony przegub lewej (krótkiej ) półosi. Mechanik wyjął i otworzył obie półosie, wsadził w smar paluchy i od razu zdiagnozował która. Wymieniłem na oem z aso. 1040 za sam kielich, krzyżak i kamienie. Po wymianie nic już nie telepie.
Użytkownik mcgyver555 edytował ten post 20:34, 12.09.2017
#282
Napisano 16:02, 30.07.2017
Wczoraj wymieniłem krótką półoś, też na używkę i pełny sukces. W końcu przyśpiesza się gładziutko.
Użytkownik boober1 edytował ten post 16:02, 30.07.2017
#283
Napisano 07:58, 04.12.2017
#284
Napisano 10:21, 04.12.2017
Kup sobie OEM tuleje żebyś tego nie musiał robić dwa razy.
#285
Napisano 10:40, 04.12.2017
Witam. Posiadam accord 2.0 2005r od 3 tygodni i już mam go dość, ale do rzeczy. Przy przyspieszeniu 90-120 telepie buda, po wciśnięciu sprzęgła lub odjeciu gazu przestaje. Przy 130 wszystko ustaje. Telepanie wyczuwalne jest jakby zaczynało się pod nogami pasażera z przodu. Kierownica nic nie trzecie, kupiłem nowe opony. Wymieniłem kompletna półos prawa z driveshift i jakby delikatnie się zmniejszyło może 5%- chyba placebo. Dzwoniłem do znajomego mechanika i ten stwierdził że jeżeli mam naderwane tuleje dolnego wahacza (mam) to też tak może trzeba buda. Dzisiaj może uda się je wymienić. Panowie jak to nie pomoże to co dalej ?
Ja stawiam na przeguby wewnętrzne na 99 %. Problem jest taki że tylko oryginały się sprawdzają. Jak kupisz nowy zamiennik lub oddasz półosie do regeneracji to nic nie da. Musi być nowy przegub wewnętrzny OEM lub używany OEM w dobrym stanie. Przedział prędkości się zgadza miałem identycznie, dodatkowo miałem na II biegu przy około 40 km/h. Teoria z tulejami wahacza obawiam się że jest błędna, nie wiem jak musiałby być zużyte tuleje żeby taki efekt dawały
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, problem
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych