Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Płukanka silnika czyli zalety, wady, ryzyka

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
39 odpowiedzi w tym temacie

#31 Kubus88

Kubus88
  • Forumowicz
  • 190 postów
  • Skąd:okolice Radomia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:???
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1992
  • Nadwozie:Aerodeck
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 05:07, 21.07.2017

Też używałem ostatnio liqui moly.
  • 0

#32 grzegorz_k

grzegorz_k
  • Klubowicz
  • 91 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VIII LIFESTYLE
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 05:58, 21.07.2017

ja też przed każdą wymianą oleju robię płukankę lm engine flush, może i nie pomoże ale na pewno nie zaszkodzi :cyklop:


Użytkownik grzegorz_k edytował ten post 05:59, 21.07.2017

  • 0

#33 rafisz

rafisz
  • Forumowicz
  • 863 postów
  • Skąd:RZE, WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exeS MT
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 08:57, 21.07.2017

też robiłem, BG109 chyba 3 razy, i millersową płukanką raz, pierwsza akcja przy przebiegu chyba 180kkm (wg licznika oczywiście, bo ile auto ma nastukane wie tylko ono samo i ewentualnie ten który licznik cofnął)


  • 0

#34 rafiii

rafiii
  • Forumowicz
  • 264 postów
  • Skąd:Zielona Góra
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:09, 22.07.2017

też robiłem, BG109 chyba 3 razy, i millersową płukanką raz, pierwsza akcja przy przebiegu chyba 180kkm (wg licznika oczywiście


I jakie spostrzezenia po bg 109?
  • 0

#35 rafisz

rafisz
  • Forumowicz
  • 863 postów
  • Skąd:RZE, WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exeS MT
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 10:21, 23.07.2017

mnóstwo syfu wypłynęło, oliwa czarna prawie jak z grużlika :) więc na pewno cos wypłukało, ogólnie jak to auto kupiłem to miało zalanego jakiegos castrola 10W40 (!!!), obstawiam że wymyślił to jakiś geniusz wychowany na tzw starej szkole - jak auto przekroczy 100kkm to juz tylko 10W40 ehhh... pierwsza wymiana oliwy wraz z BG109 i przyznam że za głowę się złapałem jak zobaczyłem to co wypłynęło z silnika, później drugi raz taka sama sytuacja, jak wygląda silnik od dołu nie wiem i mam nadzieję że nie będę musiał tam zaglądać, od góry pod porywą miedziany kolor, jakichś grubszych osadów nie widać


  • 0

#36 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4186 postów
  • Skąd:Centrum
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Specjals
  • KM:~999
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 114
Super

Napisano 11:05, 23.07.2017

Dużo aut z DE miało zalewanych 10w40, co przekłada się później na stan silnika oraz fakt rozciągnięcia łańcucha..😑
  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie

regulacja zaworów (wszystkie Hondy łącznie z V6- j-seria), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW

opinie ====> tu kliknij


#37 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1034 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 11:55, 23.07.2017

Też zrobiłem płukankę 3 wymiany temu, do teraz olej po 15 tys jest miodowy! Przy tej wymianie też zrobię. Żadnych minusów nie zauważyłem. Używam tylko LM Engine Flush, olej też Liqui Moly.


  • 0

#38 rafisz

rafisz
  • Forumowicz
  • 863 postów
  • Skąd:RZE, WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exeS MT
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 15:59, 24.07.2017

Dużo aut z DE miało zalewanych 10w40, co przekłada się później na stan silnika oraz fakt rozciągnięcia łańcucha..

 

nie twierdzę że nie, tyle że mój bolid DE nie widział, no chyba że poprzedni właściciel go tam zabrał na wycieczkę, wszystko co popełniono mojemu acco popełniono w PL


  • 0

#39 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4186 postów
  • Skąd:Centrum
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Specjals
  • KM:~999
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 114
Super

Napisano 16:03, 24.07.2017

W pl to przeważnie lali 10w60, pierwszy raz spotkałem się z 10w40..
  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie

regulacja zaworów (wszystkie Hondy łącznie z V6- j-seria), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW

opinie ====> tu kliknij


#40 grzybu

grzybu
  • Forumowicz
  • 117 postów
  • Skąd:wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:36, 24.07.2017

Ja robiłem płukankę w wielu autach i nic nie wybuchło, nic nie zaczęło cieknąć. Moim zdaniem lanie płukanki co wymianę to trochę przerost formy - No chyba ze się jeździ na jakimś dziadowskim oleju. W acco po zakupie zrobiłem płukankę przy wymianie z zalewanego w ASO Castrola na Amsoil 0w30. Teraz co 10 tysi wymieniam olej i jest czysty i pod pokrywa jest elegancko. Ostatnio w gruzie zalałem płukankę LM - był lany wcześniej 15w40 Orlen :) wiec można się domykać co zlałem :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq