Jak pojedziecie sobie do hurtowni typu Intercars to według ich katalogu do zeszłego roku dawali większy akumulator w tym roku poprawili i dają standardowy czyli taki jak fabryka sobie wymyśliła . Mi Bosch wytrzymał duży 3 lata albo może niecałe 4 i niedawno się zakończył . Ale pytanie jest innego rodzaju jeszcze do rozpatrzenia -czy macie jakieś dodatkowe urządzenia na pokładzie - wzmacniacze kondensatory ,dodatkowy alarm .
Jeśli takowe są w aucie zamontowane to niestety Honda tak sobie dokładnie liczy parametry prądowe instalacji że aku pada bo alternator nie daje rady .
Problemem może być także masa Sprawdzać połączenia masowe w Accordzie jak i w większości aut mus .
Przy car audio nawet zbyt mały przekrój przewodu zasilającego wzmacniacze i kondensator może stanowić problem . Sumujemy bezpieczniki plus kondensator jeżeli występuje w danym zestawie i do tego dobieramy przekrój kabla - zawsze miedziany pełny o dużej czystości OFC oznaczenie . Niestety na alle drogo często oszukują i sprzedają zwykłe aluminiaki albo nawet zanieczyszczone żelazem pod tym symbolem .
Allarm także potrafi nawet nie włączany wysysać sobie prądzik z aku .
Polecam odłączyć wszystko i pomierzyć a potem podłączyć i ponownie zmierzyć .
Większości jednak polecam dobrego elektryka aby przejrzał instalacje prześwietlił
Użytkownik ASTERIXMIX edytował ten post 05:33, 19.04.2015