Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

kontrolka ładowanie akumulatora

VII kontrolka ładowania

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
49 odpowiedzi w tym temacie

#16 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 09:27, 03.12.2014

Tak ogólnie to wstyd się przyznać ale z tą astra miałem mniej problemów niż z hanką. Tak naprawde zadnych...

Mój kolega który miał astre  powiedział , że opla kupuje się tylko raz ....  A po drugie posłuchaj sie kolegów bogatszych w doświadczenie jeśli chodzi o accordy - ja jak pisałem miałem vartę 45/330   2,5 roku wytrzymała na wiosnę padła :) teraz 75 Ah i nie wiem co to akumulator. Na tym boschu to tą zimę przejeździsz bezproblemowo , w drugą mogą być problemy :) .. trzeciej pewnie nie przeżyje :)


  • 0

#17 Talar

Talar
  • Forumowicz
  • 806 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:29, 03.12.2014

No teraz juz to wiem;d na wiosne przygotuje miejsce na wiekszy w takim razie... A jaki najwiekszy moge tam wsadzic? Podeslesz jakiegos linka z aukcja?
  • 0

#18 domin_lr

domin_lr
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Skierniewice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Sport+
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:44, 04.12.2014

Mój tata też jeździł oplem astra II 1.2 16v 75KM  ponad 10 lat, ale kupił go miesięcznego z przebiegiem 300km. Ja to auto pamietam z tego, że ciągle się świecił CE, chociaż generalnie auto było 100% pewne, tylko uderzone. Takim to można te 140 tys. km zrobić w miarę "bez awaryjnie", ale jak kolega wyżej napisał. Opla się raz kupuje. 

 

A tak w temacie :) Pisałem chyba że ori akumulatory są słabe, specjalnie wsadzają nie zbyt dobre, żeby trochę pojeździć i wymieniać. Nie wiem ile mają Ah, ale wymieniając jest jasne, że wypada uderzać w coś mocniejszego... "Jak już swapować, to tylko na mocniejszy" :) Ja narazie się wstrzymuję, bo słabo kręci, ale odpala. Ojciec mi doradził, żeby doładowywać, więc najpierw tego spróbuję. Jak się zdarzy krytyczna sytuacja, to uderzam do sklepu, a póki co: czekamy na większe mrozy.

 

Pozdrowienia!


  • 0

#19 Talar

Talar
  • Forumowicz
  • 806 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:37, 04.12.2014

ori ma 47 bo na moim taka wartość była. najgorsze jest to że i tak większego nie wsadzisz w seryjną obudowę aku:D 


  • 0

#20 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 14:01, 04.12.2014

Seryjną obudowę się wywala.
  • 0

#21 Talar

Talar
  • Forumowicz
  • 806 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:32, 04.12.2014

ok ale jaki największy mogę tam wsadzić?


  • 0

#22 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 23:40, 04.12.2014

Hej :-)
Muzyczka pisał kilka postów wcześniej, że ma u siebie 75Ah (nie słyszałem o 'większym' w VII gen)... podpytaj Go jaki konkretnie...

Pozdrawiam
Tomek

wysłane z mojego fona przy użyciu Tapatalka
  • 0

#23 domin_lr

domin_lr
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Skierniewice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Sport+
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:14, 05.12.2014

Wsadź od ciągnika, będzie lepiej ciągnął :D żarcik.
  • 0

#24 ASTERIXMIX

ASTERIXMIX
  • Forumowicz
  • 150 postów
  • Skąd:OKOLICE WARSZAWY
  • Silnik:K24
  • Wersja:MUGEN
  • KM:200 może z plusem
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:10, 13.04.2015

Jak pojedziecie sobie do hurtowni typu Intercars to według ich katalogu do zeszłego roku dawali większy akumulator w tym roku poprawili i dają standardowy czyli taki jak fabryka sobie wymyśliła .  Mi Bosch wytrzymał duży 3 lata albo może niecałe 4  i niedawno się zakończył . Ale pytanie jest innego rodzaju jeszcze do rozpatrzenia -czy macie jakieś dodatkowe urządzenia na pokładzie - wzmacniacze kondensatory ,dodatkowy alarm .

 

Jeśli takowe są w aucie zamontowane to niestety Honda tak sobie dokładnie liczy parametry prądowe instalacji że aku pada bo alternator nie daje rady .

Problemem może być także masa !!   Sprawdzać połączenia masowe w Accordzie jak i w większości aut mus .

 

Przy car audio nawet zbyt mały przekrój przewodu zasilającego wzmacniacze i kondensator  może stanowić problem .  Sumujemy bezpieczniki plus kondensator jeżeli występuje  w danym zestawie i do tego dobieramy przekrój kabla - zawsze miedziany pełny o dużej czystości OFC oznaczenie . Niestety na alle drogo często oszukują i sprzedają zwykłe aluminiaki albo nawet zanieczyszczone żelazem pod tym symbolem .

 

Allarm także potrafi nawet nie włączany wysysać sobie prądzik z aku .

 

Polecam odłączyć wszystko i pomierzyć a potem podłączyć i ponownie zmierzyć .

Większości jednak polecam dobrego elektryka aby przejrzał instalacje prześwietlił


Użytkownik ASTERIXMIX edytował ten post 05:33, 19.04.2015

  • 0
ASTERIXMIX

#25 Drizzit

Drizzit
  • Klubowicz
  • 1362 postów
  • Skąd:Königshütte Oberschlesien
  • Silnik:K20
  • Wersja:customS
  • KM:172,8
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 22
Super

Napisano 05:06, 14.04.2015

TO wytłumacz mi, jakim cudem w dizlu akumulator jest naładowany, skoro ma taki sam alternator jak benzyniak z accu 45Ah?


  • 0

#26 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 752 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 23:39, 17.04.2015

ja szukam do swojego alternatora - moża więc założyć inny?

jaki kupić i co zrobić?

podpowie ktoś?


  • 0

#27 Talar

Talar
  • Forumowicz
  • 806 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:25, 18.04.2015

wyjmujesz ten jedziesz do punktu gdzie je regenerują, dostajesz od ręki zazwyczaj zregenerowany a ten zostawiasz i tyle, po co się pocić...


  • 0

#28 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 752 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 08:25, 18.04.2015

też tak zamierzam zrobić - ile średnio taka zabawa kosztuje?


  • 0

#29 Talar

Talar
  • Forumowicz
  • 806 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:41, 18.04.2015

chyba 200zł chcą za to ale nie chce Cie skłamać... w tamtym roku robiłem.


  • 0

#30 ASTERIXMIX

ASTERIXMIX
  • Forumowicz
  • 150 postów
  • Skąd:OKOLICE WARSZAWY
  • Silnik:K24
  • Wersja:MUGEN
  • KM:200 może z plusem
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 05:35, 19.04.2015

W Warszawie na Pradze   do Tuarego robiłem regenerację to policzyli mi prawie 600 . No ale słyszałem że i więcej wychodzi -no ale może tam jest drogo -nie znam się . Do accorda może być taniej.

Co do większego alternatora polecam lekturę licznych forów car audio - być może na elektroda.pl coś będzie na ten temat . Może wystarczy podkręcić mu ładowanie na regulatorze lub diodę wymienić . Jakoś tak .


Użytkownik ASTERIXMIX edytował ten post 05:37, 19.04.2015

  • 0
ASTERIXMIX





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, kontrolka ładowania

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq