Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

wymiana nagrzewnicy w CG8

VI nagrzewnica CG8

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
34 odpowiedzi w tym temacie

#31 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 17:04, 26.03.2019

Dawno wymieniałeś tą chłodnicę? :> Płyn uciekł tym króćcem?  :niepewny: Bo na forum pisali, że tam płyn chłodniczy nie krąży  :luzak: więc, jeśli tamtędy uciekł, a nie na łączeniu z metalową częścią skraplacza, to trochę jestem tym faktem zdziwiony i dobrze, że swoje króćce zabezpieczyłem przed takową awarią  :diabelfaja:


  • 0

#32 artek

artek
  • Forumowicz
  • 169 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:42, 26.03.2019

W sierpniu 2016 wymienialem. Płyn nie wyleciał króćcem tylko spomiędzy króćca a plastikowej obudowy.

Użytkownik artek edytował ten post 19:47, 26.03.2019

  • 0

#33 artek

artek
  • Forumowicz
  • 169 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:17, 07.04.2019

Załatane płynnym metalem. Trzyma już tydzień więc powinno być dobrze.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#34 Lysy2000

Lysy2000
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:25, 24.12.2019

No wiec czas na podsumowanie zabiegu czyszczenia nagrzewnicy. Zawór sprawny, płukanie nagrzewnicy gorącym octem i woda zakończony sukcesem.

Napisze od siebie jak to zrobiłem.
1. Demontaż przewodów, i zaślepienie przewodu prowadzącego do nagrzewnicy.
2. Montaż ok 50cm 2 węży ogrodowych na krócce wejścia do nagrzewnicy ( jeden ułatwiający wlanie octu i wody a drugi w celu umiemożliwienia wypływu płynów podczas płukania. Spuszczenie płynu z nagrzewnicy i wydmuchnięcie przez przewód resztek płynu.
3. Zalanie 3x 0.5l gorącego octu. Ocet przebywał ok 5-10 minut i sobie tam działał. Po każdym wlaniu wdmuchiwałem powietrze ustami do nagrzewnicy aby poruszyć ocet i cały syf.
4. Po spuszczeniu dodatkowo wydmuchiwałem powietrzem resztkę płynu przed ponownym zalaniem.
5. Po occie czas na gorącą przegotowaną wodę, ok 5l w celu przepłukania końcowego przed składaniem.
6. Składanie wszystkiego do kupy, uzupełnianie płynu chłodzącego i odpowietrzenie układu.

Ilość potrzebnego octu - 1.5 litra
Ilość płynu chłodzącego - 1 litr w moim przypadku.
2 piwa i paczka fajek.

Chciałbym podziękować wszystkim za pomoc :-)

a masz jakies foty


  • 0

#35 Lysy2000

Lysy2000
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:27, 24.12.2019

A czy na forum jest jakis manual do calego nawiewu bo ja to wzrokowcem jestem i bez rysunku po omacku to ciezko mi to idzie mam klimatronic zgory dzieki za pomoc


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, nagrzewnica CG8

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq