Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Praca silnika F18B2

VI F18B2 głośny

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#16 grzesvtec

grzesvtec
  • Forumowicz
  • 156 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:1.8
  • Wersja:is
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:12, 25.11.2014

witam, jesli moge cos dodać to pasek rozrządu bym zostawił bo pasek tak nie buczy, chyba że masz stare łozyska ale nawet skoro wczesniej tego nie było to czemu teraz jest, ja ostatnio 3 razy zdejmowałem rozrząd bo walczyłem z wyciekiem na simeringach, problem opanowałem wkoncu, miałem rozebrane wszystko od strony rozrządu i jedno co zauwazyłem to to ze jak za bardzo napne pasek wałka balansujacego to tak samo buczy, u mnie ta spręzyna co ma niby napinać balans to tylko jest, żeby była, a tam jest na prawym wałku balansujacym przełożenie zębate  na łozysku i na sligu w korpusie i jak za bardzo napiąłem balans to wyło tak samo po rozgrzaniu silnika, teraz mam cichutkie wycie bo być może mam juz troche zurzyte bo widać ze to juz swoje przejechało (270 tys.) szkoda że zdjeć nie porobiłem a tyle razy już to rozbierałem

http://japancars.ru/...&nplblk=E__1301

numer 1 na schemacie tam gdzie uszczelka nr 7.

pozdrawiam

też na początku myślałem ze to pompa wody ale dałem nowa i dalej to samo


Użytkownik grzesvtec edytował ten post 17:15, 25.11.2014

  • 0
VTEC

#17 p_rafal

p_rafal
  • Forumowicz
  • 360 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:20, 25.11.2014

O widzisz, więc może i u mnie to pasek wałka balansującego. Bo jego nie luzowaliśmy, a rozrząd jest już dość luźno.

Dzięki za informację! Sprawdzę to... za jakiś czas.


  • 0

#18 Maxalt

Maxalt
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Essen
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 02:28, 27.11.2014

Abstra*cenzura*ac od buczenia, czy to poklekotywanie silnika co slychac na video bylo przed wymiana rozrzadu czy dopiero po?


  • 0

#19 p_rafal

p_rafal
  • Forumowicz
  • 360 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:38, 27.11.2014

nie zwróciłem szczególnej uwagi... to chyba normalne w tych silnikach że tak pracują?


  • 0

#20 Maxalt

Maxalt
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Essen
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:56, 28.11.2014

Jest to czesta przypadlosc, ale normalne to nie jest, poza tym nikt nie zna przyczyny tego.


  • 0

#21 AdamAdi

AdamAdi
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Aleksandrów Kujawski
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:52, 30.11.2015

No właśnie... dlaczego te silniki tak klekoczą ??


  • 0

#22 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 12:12, 02.12.2015

nikt tego nie wie, i nie będzie nikt do tego dochodził bo i po co ?:)


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, F18B2, głośny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq