Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Jaka głowica do K24A3 by wycisnąć 300 KM?

VII głowica tunning 300 Km

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#16 BALCER

BALCER
  • Forumowicz
  • 557 postów
  • Skąd:Warsaw/Galway
  • Silnik:20T
  • Wersja:EuroR
  • KM:379
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7R
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 00:05, 18.11.2014

Wiesz... to tylko wierzchołek góry lodowej. Robienie K serii to nie robienie B serii. 

Uturbienie to "łatwizna" w porównaniu do budowania maszynowni. Przestrzegasz tylko kilku podstawowych zasad i sukces gwarantowaniy. A i koszt może byc nizszy a przyrosty mocy nieporównywalnie większe... 


  • 0

#17 BartekL

BartekL
  • Forumowicz
  • 533 postów
  • Skąd:znienacka
  • Silnik:N55
  • Wersja:M
  • KM:All
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:F10
Reputacja: 31
Super

Napisano 14:34, 18.11.2014

mi jakies graty po Turbo z mojej k24 zostały :) gdybyś planował rozbudowe to wal smiało  i jak chłopaki piszą.. zabawa w mocną serię.. to juz wyższy level :D sam temat drążyłem..


  • 0

#18 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:47, 20.11.2014

http://otomoto.pl/ho...-C35100553.html


  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#19 BartekL

BartekL
  • Forumowicz
  • 533 postów
  • Skąd:znienacka
  • Silnik:N55
  • Wersja:M
  • KM:All
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:F10
Reputacja: 31
Super

Napisano 12:46, 20.11.2014

Furmanka z fajnym motorem :) teraz do tego wrzucić T - to dopiero zabawa :D


  • 0

#20 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:27, 20.11.2014

Chodziło mi tylko o pokazanie, że można :-)

Mam czasem wrażenie, że mamy tu podejście jak całą Honda... tzn.  my tu dumamy, a inni "jakoś" to robią i śmiga ;-)

Co do tego konkretnego to musi nieźle zepier...ć już teraz a z T to już jak mówisz... tyle że 500KM na ośkę... hmm ;-)


  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#21 BIZ0N

BIZ0N
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:30, 20.11.2014

Jak byłem w serwisie hondy u siebie w mieście to stało ufo, nawet nie wiem czy nie to bo bardzo podobne i też miała 300 KM, a serwisant mi powiedział, że gość założył do niej kompresor i miałą około 500 KM, ale było tak szybkie, że nie dało się nim jeździć i musiał wyciągnąć to


  • 0

#22 kamilsabala

kamilsabala
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:warka
  • Silnik:k24
  • Wersja:type S :)
  • KM:3..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:42, 20.11.2014

tak w tym ufo był  kompresor to jest auto Marcina :) miałem takie wałki  kupione ja on ma ale poszedłem  w kompressor 


Użytkownik kamilsabala edytował ten post 23:43, 20.11.2014

  • 0

#23 Bobek

Bobek
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:Cork/Mszana D.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Euro R
  • KM:204
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 03:13, 21.11.2014

Panowie, wydaje mi się że chłopakom nie chodzi o to że się nie da, a o to że trzeba mieć na to worek pieniędzy i to całkiem spory. Bo patrząc na pierwszy post to kolega chyba myślał że wymieni głowice i możne coś jeszcze i mu 3 z przodu wyskoczy, a koledzy po prostu go uświadamiają, że to nie jest takie proste jak by się wydawało.


  • 0

#24 BALCER

BALCER
  • Forumowicz
  • 557 postów
  • Skąd:Warsaw/Galway
  • Silnik:20T
  • Wersja:EuroR
  • KM:379
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7R
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 15:05, 21.11.2014

/\   otóż to   /\


  • 0

#25 hold

hold
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-R
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:EG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:02, 21.11.2014

Chodziło mi tylko o pokazanie, że można :-)

Mam czasem wrażenie, że mamy tu podejście jak całą Honda... tzn.  my tu dumamy, a inni "jakoś" to robią i śmiga ;-)

Co do tego konkretnego to musi nieźle zepier...ć już teraz a z T to już jak mówisz... tyle że 500KM na ośkę... hmm ;-)

hehe fajne stwierdzenie ogólnie przyszłem na to forum z forum od civic-ów i tam każdy coś modził albo mocne wolnossaki albo turbawki kompresory ludzie się mocniej w tuning bawili i więcej przerabiali, na tym forum głównie idzie się w wizualny tuning felga, końcóweczka coś tam podmalować w jakiś kolor. Każdy czyta dużo wiedzy z ameryki jak tam hamburgery szaleją za wielką wodą, a jak tu ktoś coś robi to leci kupa kasy wszystko ma być mega dokładnie zrobione że po samych wypowiedziach dużo ludzi się zniechęca, nie mówie że trzeba robić nie dokładnie ale zawsze można jakiś wałeczek z civic typeR k20, tłoki a to z K24Z3 albo z K20a2 zależy do jakiego silnika, albo głowica napisalem żeby zostawić orginalną głowice z k24A3 to zaraz  bo hamburgery robią na głowicach K20A po co coś zmieniać żeby ugrać 5KM i zapłacić z 1000zł więcej :P 

 

Drugim minusem jest to że czesto gensto jest problem że większość zleca jakieś naprawy mechanikom a większość mechaników nie czai się na tuningu i lepi aby do kupy a później się coś rozlatuje. Teraz ciezko o dobrych speców.

 

Jednym z największych minusów tuningu accordów to elektronika mechanike da sie "w miarę tanio ogarnąć" ale żeby dobrze pomodzić K24 albo k20 to trzeba dobrego strojenia a kupić hondate flash pro dla 40KM przyrostu na mocy i zapłaceniu 6000zł ze strojeniem nie opłaca się.

Civic EP3 tam też siedzi K-seria jest mniej skomplikowana elektronika i tańsze mody bo Hondate k100 razem z kompem można kupić za 2000zł używaną

I teraz widać już po tym że civic z k-serią duzo więcej się tuninguje niż accordów a silniki te same ale jednak elektronika blokuje :( Chociaż i na to są sposoby na tanie grzebanie w ECU i strojenie  sam przetestuje tą drogę w następne wakacje.

 

Ogólnie Honda to fajne auto do grzebania i naprawde magia w tym wszystkim jest taka że zawsze z kilku modeli civic accord CRV starsze nowsze modele coś z każdego pasuje i na podstawie tego można robić krótkie skrzynie zmieniać kompy przerabiać silniki z seryjnych części czesto można pare koni ugrać tylko trzeba wiedzieć co z jakiego silnika i złożyć to w całość :)


  • 0

#26 BIZ0N

BIZ0N
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:17, 21.11.2014

Ja narazie głowice sobie odpuszczam, ale napewno bedę się kształcił w tym kierunku i wkoncu zrobie sobie taka glowicę bo mnie to ciekawi i wiem ze sobie poradze :) 


  • 0

#27 BALCER

BALCER
  • Forumowicz
  • 557 postów
  • Skąd:Warsaw/Galway
  • Silnik:20T
  • Wersja:EuroR
  • KM:379
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7R
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 22:27, 21.11.2014

No i dobrze robisz. To nie jest łatwy temat. Znam takich co kształcili się pare lat, żeby sobie swoją wystrugać. A i tak lekko nie było. Czasy się jednak zmieniają, tak jak powiedziałem, dziś możesz spokojnie sięgnąć po gotowe receptury na 300+ z NA K-serii. W US budżetowo można zrobić taka operację zamykając się w 5000 dolarów oczywiście mając silnik bazowy. Ale to znaczy, że w Europie to jest jakieś 6000 euro, czyli coś około 25000 zł. Niestety. Tamten rynek jest pod każdym względem inny. Oczywiście masa kosztów odpada jesli dłubiesz sam. Ale nie wiem czy jesteś w stanie planować, portować itd. No i na pewno nie jesteś w stanie rozwiercać jesli zachciałoby Ci się iść w Strokera. To jednak tylko grosze w porównaniu z tym co trzeba zapłacić za ogólne zmajstrowanie takiej maszynowni. 

Tak czy inaczej. Wytwarzaj ciśnienie na tuning bo do dobre ciśnienie jest :-)

Z Twojego cwaniakowania wygląda, że jesteś właściwym do tego czlowiekiem. :-)

Ja zatem czekam na pierwsze pomysły zachęcając Cię do dołączenia do wspaniałego świata forced induction :-)

pozdro


  • 0

#28 BartekL

BartekL
  • Forumowicz
  • 533 postów
  • Skąd:znienacka
  • Silnik:N55
  • Wersja:M
  • KM:All
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:F10
Reputacja: 31
Super

Napisano 16:35, 10.12.2014

Będzie się działo .. cos czuję :D


  • 0

#29 Pablo1980

Pablo1980
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CRV
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:42, 29.01.2017

Trochę odgrzeje kotleta ale fajny artykuł znalazłem może komuś się przyda:)
http://www.superstre...x-k24a2-engine/
  • 0

<p>Honda CRV Executive '07<p>






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, głowica, tunning, 300 Km

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq