Chodziło mi tylko o pokazanie, że można
Mam czasem wrażenie, że mamy tu podejście jak całą Honda... tzn. my tu dumamy, a inni "jakoś" to robią i śmiga
Co do tego konkretnego to musi nieźle zepier...ć już teraz a z T to już jak mówisz... tyle że 500KM na ośkę... hmm
hehe fajne stwierdzenie ogólnie przyszłem na to forum z forum od civic-ów i tam każdy coś modził albo mocne wolnossaki albo turbawki kompresory ludzie się mocniej w tuning bawili i więcej przerabiali, na tym forum głównie idzie się w wizualny tuning felga, końcóweczka coś tam podmalować w jakiś kolor. Każdy czyta dużo wiedzy z ameryki jak tam hamburgery szaleją za wielką wodą, a jak tu ktoś coś robi to leci kupa kasy wszystko ma być mega dokładnie zrobione że po samych wypowiedziach dużo ludzi się zniechęca, nie mówie że trzeba robić nie dokładnie ale zawsze można jakiś wałeczek z civic typeR k20, tłoki a to z K24Z3 albo z K20a2 zależy do jakiego silnika, albo głowica napisalem żeby zostawić orginalną głowice z k24A3 to zaraz bo hamburgery robią na głowicach K20A po co coś zmieniać żeby ugrać 5KM i zapłacić z 1000zł więcej :P
Drugim minusem jest to że czesto gensto jest problem że większość zleca jakieś naprawy mechanikom a większość mechaników nie czai się na tuningu i lepi aby do kupy a później się coś rozlatuje. Teraz ciezko o dobrych speców.
Jednym z największych minusów tuningu accordów to elektronika mechanike da sie "w miarę tanio ogarnąć" ale żeby dobrze pomodzić K24 albo k20 to trzeba dobrego strojenia a kupić hondate flash pro dla 40KM przyrostu na mocy i zapłaceniu 6000zł ze strojeniem nie opłaca się.
Civic EP3 tam też siedzi K-seria jest mniej skomplikowana elektronika i tańsze mody bo Hondate k100 razem z kompem można kupić za 2000zł używaną
I teraz widać już po tym że civic z k-serią duzo więcej się tuninguje niż accordów a silniki te same ale jednak elektronika blokuje Chociaż i na to są sposoby na tanie grzebanie w ECU i strojenie sam przetestuje tą drogę w następne wakacje.
Ogólnie Honda to fajne auto do grzebania i naprawde magia w tym wszystkim jest taka że zawsze z kilku modeli civic accord CRV starsze nowsze modele coś z każdego pasuje i na podstawie tego można robić krótkie skrzynie zmieniać kompy przerabiać silniki z seryjnych części czesto można pare koni ugrać tylko trzeba wiedzieć co z jakiego silnika i złożyć to w całość