Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

wibracje pomiędy 1900-2400obr

VI silnik wibracje łożysko

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 gienek197

gienek197
  • Forumowicz
  • 140 postów
  • Skąd:jabłonka
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:37, 15.11.2014

Witam.  Jak w temacie, drgania są odczówalne praktycznie na całym aucie kierownica też drży. Czuć je najbardziej przy nagłym przyśpieszaniu na niskich biegach, ale jak np jade na 4 i mam ok 2000obr to auto tez tak jakby skacze,  jak przekrocze tą granice (2400obr) jedzie już gładko i później znów przy ok 120km/h sie zaczyna powyżej 130km/h jedzie już gładko . Dodatkowo przy tych 120 jak dodam więcej gazu jak jade pod górę to tak buczy dziwnie, nie umiem tego opisać inaczej. Niedawno robiłem całe zawieszenie, regenerowałem maglownice wymieniałem drążki końcówki, zawieszenie nie ma zadnych luzów. Drgania miałem juz przed wymianą tych części wiec to nie ma nic z tym wspólnego. Mechanik jeździł moim autem i odrazu mi powiedział że to łożysko na wale od strony skrzyni. Może to mieć z tym coś wspólnego??


  • 0

#2 omega74

omega74
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:31, 15.11.2014

Witam.  Jak w temacie, drgania są odczówalne praktycznie na całym aucie kierownica też drży. Czuć je najbardziej przy nagłym przyśpieszaniu na niskich biegach, ale jak np jade na 4 i mam ok 2000obr to auto tez tak jakby skacze,  jak przekrocze tą granice (2400obr) jedzie już gładko i później znów przy ok 120km/h sie zaczyna powyżej 130km/h jedzie już gładko . Dodatkowo przy tych 120 jak dodam więcej gazu jak jade pod górę to tak buczy dziwnie, nie umiem tego opisać inaczej. Niedawno robiłem całe zawieszenie, regenerowałem maglownice wymieniałem drążki końcówki, zawieszenie nie ma zadnych luzów. Drgania miałem juz przed wymianą tych części wiec to nie ma nic z tym wspólnego. Mechanik jeździł moim autem i odrazu mi powiedział że to łożysko na wale od strony skrzyni. Może to mieć z tym coś wspólnego??

Ja bym stawiał na podbity przegób,lub  na sprzęgło.Ale pytaj dalej, może ktoś ma inne spostrzeżenia


  • 0

#3 kamsmol

kamsmol
  • Forumowicz
  • 93 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:116
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:45, 15.11.2014

Hej. Miałem ten sam problem. Sprzegło wymienilem i tak samo było. Półosie też i dalej nic. Ostatecznie okazało sie, że jest spory luz na mechanizmie różnicowym w skrzyni. Zakupiłem skrzynie używkę i problem zniknął. Pod tym kątem szukaj przyczyny. 

 

pozdrawiam

Kamil


  • 0

#4 gienek197

gienek197
  • Forumowicz
  • 140 postów
  • Skąd:jabłonka
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:02, 15.11.2014

Tylko dlaczego "buczy" przy obciążeniu chyba że to jeszcze dodatkowy problem nie związany z drganiami


  • 0

#5 aaron157

aaron157
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Świebodzin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:F20Z2
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:32, 18.01.2015

przeguby wewnętrzne do wymiany
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, silnik, wibracje, łożysko

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq