Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Wymiana uszczelki pod kolektor ssacy, bypass przepustnicy + dolot ze zderzaka K24a3

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#1 Emptytoja

Emptytoja
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:Torun
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type s
  • KM:197
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:55, 14.11.2014

A wiec wczoraj zabralem sie za robienie uszczelki pod kolektor ssacy. Uszczelka kupiona z USA Hondaty. 

 

Dla tych co chca taki mod robic musza sue przygotowac na : 

 

Jak wiecie kolektor jest 2 czesciowy w naszych autach i trzeba go rozebrac bo nie mozna dojsc do 2 nakretek. 

Uszczelka metalowa ktora laczy 2 czesci kolektora moze sie powyginac wiec trzeba uwarzac badz upic 2 ... (ja kupilem tylko w hondzie taka dostalem.

 

Jak sciagniesz kolektor ucieknie Ci hymmm powiedzmy okolo 1 L plynu chlodniczego najlepiej go wtedy wymienic . 

 

A wiec tak nie jestem mechanikiem wiec opis nie bedzie super. Jestem zapalencem do tuningu i aut. Wszystkie naprawy modyfikacjie robie sam. 

 

2014_11_13_11_32_17.jpg

 

Narzedzia :

 

Nasadka 10mm, 20mm, kombinerki, przedluzki, srubokrety plaski + krzyz i to chyba wszystko

 

Uszczelka  :cwaniak:

 

2014_11_05_20_49_25.png

 

1. Pierwsze co jak zmieniasz wode wypusc wszystko z chlodnicy unikniesz wylania na rozrusznik i cala reszte.

2.Odlacz aku

3.sciagnij oslone kolektora.

4.Sciagnij rure laczaca puche filtra z przepustnica do tego odme. 

5.Odczep wszystkie wtryski ,

6. odlacz podcisnienia , mase , przewod paliwowy i doprowadzenie wody do przepustnicy ( na tym etapie mozesz zrobic tzn Bypass czyli zaslepiasz je i chlodnica juz nie bedzie podgrzewana.

7. odlacz wszystkie wtyczki 1 na kolektorze 2 na przepustnicy 3 jest z listwa wtryskowa 4 pod kolektorem jest jedna wtyczka ktorej nie widac !!

8.Teraz klucz 12 i pierwsza czesc powinna sie odkrecic swopodnie.