Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Problem z katalizatorem - błąd nr. 67

VI katalizator

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
49 odpowiedzi w tym temacie

#31 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • SkÄ…d:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 14:54, 11.09.2015

plecionka też nowa.

zamiennik kata o taki

 

http://allegro.pl/ho...5645425219.html

 

może 2 sonda jest walnięta, albo gaz do regulacji.

To jak napisałeś wcześniej ,że tylko błąd wyskakuje na Lpg , to należy moim zdaniem wybrać się do gazownika na sprawdzenie instalacji .


  • 0

#32 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • SkÄ…d:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:28, 08.02.2016

Czy próbowaÅ‚ ktoÅ› może wspawać wkÅ‚ad katalizatora taki np jak na tej stronie: http://autostach.com...U=~TUoxMC8yLUU0 wydaje siÄ™ to rozsÄ…dne rozwiÄ…zanie dla naszych hond, i tak wstÄ™pnie patrzÄ…c na rozmiar powinien pasować. Czy ktoÅ› kto miaÅ‚ okazjÄ™ rozcinać katalizator może porównać jego Å›rodek z tym dostÄ™pnym na zamieszonej stronie, chodzi głównie o jego rozmiary.


  • 0

#33 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8875 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 21:51, 08.02.2016

a nie prościej wspawać razem z puszką?

http://autostach.com...zYqMjE3NjA5Mio0


  • 0

#34 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • SkÄ…d:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:55, 08.02.2016

Może lepiej ale nie mam doświadczenia z tymi rzeczami, widzę że ten cały katalizator kosztuje mniej niż wkład do którego podałem link, zastanawia mnie dlaczego. A czy znacz kogoś kto wspawał taki katalizator jak podałeś do hondy accord VII i wszystko było w porządku mam na myśli nie wywala check'a ?


Użytkownik pawel84j edytował ten post 21:58, 08.02.2016

  • 0

#35 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8875 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 22:03, 08.02.2016

Wrzuciłeś wkład który spełnia normy EURO4.

Ja wrzuciłem EURO3.

 

A co powinno być spełnione w VII genie?


  • 0

#36 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • SkÄ…d:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:32, 08.02.2016

W sumie nie jestem pewien, w latach 2003-2005 obowiązywało Euro 3 więc pewnie to bo później po 2005r obowiązywać zaczęło Euro 4


Użytkownik pawel84j edytował ten post 22:46, 08.02.2016

  • 0

#37 r4z0r

r4z0r
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:04, 21.02.2016

odświeżam temat,

I jak z tym emulatorem kątowym, faktycznie pomaga przy błędzie 67? Mógłby się podzielić doświadczeniem ktoś kto już miał z tym styczność?

 

Ja wÅ‚aÅ›nie zamontowaÅ‚em tÅ‚umik przelotowy z emulatorem prostym http://allegro.pl/Sh...ars_rule_id=201 do swojego accord 6 i po przejechaniu 20 km wyskoczyÅ‚ check. ZrobiÅ‚em resa i póki co jest chwila spokoju natomiast Å›miem twierdzić że to kwestia czasu, dlatego już teraz zastanawiam siÄ™ nad rozwiÄ…zaniem.


Użytkownik r4z0r edytował ten post 14:05, 21.02.2016

  • 0

#38 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • SkÄ…d:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:38, 21.02.2016

U mnie dwa razy się zapalił po zamontowaniu strumienicy, ale już ze 3tyś km spokój komp chyba sie przyzwyczaił.


  • 0

#39 r4z0r

r4z0r
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:26, 21.02.2016

U mnie dwa razy się zapalił po zamontowaniu strumienicy, ale już ze 3tyś km spokój komp chyba sie przyzwyczaił.

A coś robiłeś, czy tylko resetowałeś ECU?


  • 0

#40 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
  • SkÄ…d:łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:44, 22.02.2016

taka mała podpowiedź - jak robicie reset to tylko na krótko wyjąć bezpiecznik. wtedy nie trzeba od nowa godziny ustawiać i nie giną ustawienia w audio...


  • 0

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#41 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • SkÄ…d:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:19, 22.02.2016

Tylko reset robiłem.


  • 0

#42 malkontent

malkontent
  • Nowy
  • 8 postów
  • SkÄ…d:Wad
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ILS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:L
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:53, 22.02.2016

Reset, to te 7 czy 10s i wystarczy.

U mnie błąd pojawia się w sposób nieregularny i niezależnie od stylu jazdy. Czasem 1-2tyś nic (droga do Niemiec i trochę tam), a czasem co 100-200km kolejny raz. Mam prosty emulator, ostatecznie nie wymieniłem na kątowy tak jak początkowo zakładałem. Jakoś się przyzwyczaiłem do tego checka, tzn. dalej cholernie irytuje, ale cóż. Chyba nie ma to wpływu na auto.

btw. ostatnio zapalił się jak oddałem na regulację gazu, się chłopaki przestraszyły :D


  • 0

#43 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
  • SkÄ…d:łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:25, 23.02.2016

u mnie check kasował się po dosłownie 1s jak reset robiłem. jak na dłużej wyjmowałem bezpiecznik to musiałem ustawiać zegarek i ustawienia w audio od nowa, do tego wpisywanie kodu radia...


  • 0

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#44 r4z0r

r4z0r
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:03, 01.03.2016

Na poczatku pojawil mi sie kod bledu 67. Zrobilem resa i bylo spokojnie przez jakies 500km... Po czym check znowu sie zapalil, ale tym razem blad 63 - czyli prawdopodobnie 2 sonda. I teraz pytanie czy sonda po prostu juz doczekala swojego kresu czy to byla wina emulatora prostego ktory narazil sonde na duzy przeplyw spalin i jÄ… uszkodzil? Ciekawe czy zastosowanie emulatora kÄ…towego by rozwiÄ…zaÅ‚o sprawe czy bede zmusozny wymienic cala sonde? 


Użytkownik r4z0r edytował ten post 13:04, 01.03.2016

  • 0

#45 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
  • SkÄ…d:łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:37, 01.03.2016

emulator to groszowa sprawa, więc najpierw emulator a potem ewentualnie decyzja o wymianie sondy jak nie pomoże emulator...


  • 0

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, katalizator

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq