Zielona wtyczka to do kamery itp. Czarna to zasilanie DVD. Schematy poniżej:
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#32
Napisano 19:34, 08.12.2014
To znowu ja
Panowie, wyizolowałem wiązki i wygląda to następująco:
Pierwsza wiązka to połączenie DVD z Navi, teraz tak:
-żółty i biały +12V/ czarny masa
-biały, czerwony i czarno czerwony, o ile się nie mylę nie są obligatoryjne i nie muszą być podłączone?
Druga wiązka to połączenie NAVI z wyświetlaczem górnym:
-czarny połączenie do masy
Trzecia wiązka to wzmacniacz plus głośniki:
- a więc tutaj czarny masa/ biało niebieski 12V/ a zółto zielony miałem spięty z żółto zielonym z głównej kostko radia
-reszty nie opisuje, bo to już podłączenie głośników
Czwarta wiązka to już podłączenie NAVI, zasilania i kabli do wzmacniacza
to wiązkę tuninguje u siebie tzn. ucinam kable od głośników i podłączam kable od wzmacniacza
pytanie, czy stąd coś powinno trafić do NAVI??
Gdzieś wyczytałem, że brązowy i
Piąta wiązka (nie mam pojęcia, gdzie one powinny być podpięte )
Jedna z kostek jest połączona z główną kostką do radia (kabelki: biały, czarny, czerwony)
ktoś pomoże?
Szósta wiązka- zasilanie DVD i tu mam mega problem (oglądałem schemat, ale nic mi nie pasuje:/)
Jak rozumiem zasilanie to biały, który w ogóle u mnie ktoś stunigował na żółty...
Czarny masa
Zielony?
i mam dwa luźne piny, które także nie mam pojęcia gdzie powinny się znaleźć.
Chyba, że ktoś posiada zdjęcie tej kostki wraz z widocznymi kablami, było by super.
Trochę przespałem na elektronice i teraz pewnie będę się bujał z tematem jakiś czas
BTW. ktoś posiada Electrical Troubleshooting Manual do tego modelu?
Wyczytałem, że tam powinny się znaleźć wszystkie schematy wtyczek.
#36
Napisano 21:04, 11.12.2014
Kojarzy ktoś na szybko w który pin do ECU ma być wpiety vsp? kostka A o ile pamiętam pin 18??
Użytkownik krteam edytował ten post 22:55, 11.12.2014
#38
Napisano 19:52, 13.12.2014
Ecu pin k20a6 Accord Europa
А CONNECTOR
1 RED/BLU KS (KNOCK SENSOR)
2 YEL/BLK IGP2 (POWER SOURCE)
3 YEL/BLK IGP1 (POWER SOURCE)
4 BLK PG2 (POWER GROUND)
5 BLK PG1 (POWER GROUND)
6 GRN CMP B (CAMSHAFT POSITION SENSOR B)
7 BLU CKP (CRANKSHAFT POSITION SENSOR)
8 BRN/YEL LG2 (LOGIC GROUND)
9 BRN/YEL LG1 (LOGIC GROUND)
10 GRN AFSHTC (AIR FUEL RATIO (A/F) SENSOR HEATER CONTROL)
11 RED/BLUE (IMT(IMRC)) w tej wersji W K20A6 puste
12 BLK/RED IACV (IDLE AIR CONTROL (IAC) VALVE)
13 BRN IGPLS4 (No. 4 IGNITION COIL PULSE)
14 WHT/BLU IGPLS3 (No. 3 IGNITION COIL PULSE)
15 BLU/RED IGPLS2 (No. 2 IGNITION COIL PULSE)
16 YEL/GRN IGPLS1 (No. 1 IGNITION COIL PULSE)
17 puste
18 BLK/BLU NC (COUNTERSHAFT SPEED SENSOR)
19 BLU/WHT CMP A (CAMSHAFT POSITION SENSOR A)
20 YEL/BLU VCC2 (SENSOR VOLTAGE)
21 YEL/RED VCC1 (SENSOR VOLTAGE)
22 puste
23 GRN/YEL SG2 (SENSOR GROUND)
24 GRN/WHT SG1 (SENSOR GROUND)
25 puste
26 puste
27 puste
28 RED/YEL AFS - (AIR FUEL RATIO (A/F) SENSOR, SENSOR 1 - SIDE)
29 RED/BLK TPS (THROTTLE POSITION SENSOR)
30 GRN/RED MAP (MANIFOLD ABSOLUTE PRESSURE SENSOR)
31 RED AFS + (AIR FUEL RATIO (A/F) SENSOR, SENSOR 1 + SIDE)
CONNECTOR В
1 BLU/WHT VTC (VTC OIL CONTROL SOLENOID VALVE)
2 YEL INJ4 (No. 4 INJECTOR)
3 BLU INJ3 (No. 3 INJECTOR)
4 RED INJ2 (No. 2 INJECTOR)
5 BRN INJ1 (No. 1 INJECTOR)
6 GRN/YEL VTS (VTEC SOLENOID VALVE)
7 puste
8 RED/WHT ECT (ENGINE COOLANT TEMPERATURE SENSOR)
9 puste
10 WHT/BLU ALTL (ALTERNATOR L SIGNAL)
11 BLU/BLK VTPSW (VTEC OIL PRESSURE SWITCH)
12 K20A6 WHT/BLK EGRP (EXHAUST GAS RECIRCULATION (EGR) VALVE POSITION SENSOR))
13 WHT/RED ALTF (ALTERNATOR FR SIGNAL)
14 puste
15 K20A6 BLU/YEL MCS (ENGINE MOUNT CONTROL SOLENOID VALVE)
16 K20A6 BLU/RED EGR (EXHAUST GAS RECIRCULATION (EGR) VALVE)
17 RED/YEL IAT (INTAKE AIR TEMPERATURE SENSOR)
18 WHT/GRN ALTC (ALTERNATOR CONTROL)
19 puste
20 puste
21 YEL/BLU PCS (EVAPORATIVE EMISSION CANISTER PURGE VALVE)
22 RED/YEL (IMT(IMRC) VPS) – w tej wersji w K20A3 puste
23 puste
24 puste
Е CONNECTOR
1 puste
2 GRN RVS (REVERSE LOCK SOLENOID VALVE)
3 BLK LG3 (LOGIC GROUND)
4 BLK SG3 (SENSOR GROUND)
5 puste
6 puste
7 RED/BLK MRLY (PGM-FI MAIN RELAY)
8 ORN AFSHTCR (AIR FUEL RATIO (A/F) SENSOR HEATER CONTROL RELAY)
9 BLK/YEL IG1 (IGNITION SIGNAL)
10 puste
11 K20A6 WHITE CAN H (CAN COMMUNICATION SIGNAL HIGH)
12 GRN FANC (RADIATOR FAN CONTROL)
13 YEL (SEFMJ), W K20A6 BRAK
14 LT GRN (FUEL TANK PRESSURE), W K20A6 BRAK
15 BLU ELD (ELECTRICAL LOAD DETECTOR)
16 GRY PSPSW (POWER STEERING PRESSURE SWITCH SIGNAL)
17 WHT IMO FPR (IMMOBILIZER FUEL PUMP RELAY)
18 BRN ACC (A/C CLUTCH RELAY)
19 LT GRN/RED (VSV)
20 WHT/RED SHO2S (SECONDARY HEATED OXYGEN SENSOR (SECONDAY HO2S), SENSOR 2)
21 LT GRN SO2SHTC (SECONDARY HEATED OXYGEN SENSOR (SECONDAY HO2S) HEATER CONTROL)
22 WHT/BLK BKSW (BRAKE PEDAL POSITION SWITCH)
23 LT BLU K-LINE
24 K20A6 CAN L (CAN COMMUNICATION SIGNAL LOW)
25 WHT NEP(ENGINE SPEED PULSE)
26 BLU VSSOUT (VEHICLE SPEED SENSOR OUTPUT SIGNAL)
27 RED IMOCD (IMMOBILIZER CODE)
28 puste
29 BRN SCS (SERVICE CHECK SIGNAL)
30 RED (RED/WHT) WEN (WRITE ENABLE SIGNAL)
31 GRN/ORN (MIL) W K20A6 BRAK
#39
Napisano 22:28, 13.12.2014
Nie czaje masz wszystko na pulpicie a nie w samochodzie podłączyłeś i działa ?? Jak to zrobiłeś ! Gdzie zasilanie aby to ruszyło chodzi mi o małą kostkę zasilającą dvd,druga większa ma połączenie z radiem (jeden lub dwa są do podłączenia).Jak odpalić wyświetlacz ?
Użytkownik daniel1974 edytował ten post 22:36, 13.12.2014
#40
Napisano 15:59, 14.12.2014
U mnie problem z VSS out był taki, że po prostu go nie było
Musisz podłączyć zasilanie do wyświetlacza i do DVD.
Kabelki żółte i białe, no i masa.
#41
Napisano 22:42, 14.12.2014
Pytanko, czy ktoś wie, czym dokładnie różni się NAVI diesel, benzyna?
Przejrzałem kilka tematów podobno różnica jest, ale gdzie?
Schemat do modułu HVAC jest jeden, więc trochę mnie to zgubiło.
#42
Napisano 21:55, 18.12.2014
Koledzy prośba o info, mam accorda 2004 z PSS i navi z tamtego okresu.
Widzę w tym wątku, że kolega Oliviero zamienił wersję sprzed lifta (czyli moją ) na wersję navigacji poliftowej ..
W innych wątkach na tym forum (chyba o mapach ) czytałem, że nie ma możliwości takiej zamiany, ponieważ są inne wtyczki/kable...
Ja mam wersję benzynową, mapa w DVD - jak się jej zachce wgrać to chodzi, ale jednak ostatnio ciągle "DVD disc is reading an error", płyta wewnątrz trzaska,
co pewno wskazuje na zużycie lasera.
Mało tego, zaczynają się coraz bardziej ciąć płyty oryginalne w zmieniarce CD, pewnie zaraz i ona wysiądzie.
2014-12-17 08.12.34.jpg 103,26 KB 26 Ilość pobrań
Pytanie , czy gdyby mi się udało dorwać z jakiegoś rozbitka poliftowego całą navi z dvd - czy można to zamienić na nowszą wersje??
Kosztów nie sprawdzałem jeszcze, być może gra nie warta świeczki ....
#43
Napisano 22:08, 18.12.2014
Ja bym zaczął od wyczyszczenia lasera w DVD, bo może pomoże
Co do Navi musiałbyś kupić z kostkami, bo są inne, a cena poliftowej to ponad tysiak i ciężko dostać do benzyny. Nie wiem, czym dokładnie różni się Navi od diesla do benzyny, o ile udało mi się wyczytać to różnica jest w sterowaniu climatronicem, ale są to informacje nie potwierdzone przez mnie.
A no i ciężko dostać wersje EU.
#44
Napisano 20:06, 20.12.2014
Ja bym zaczął od wyczyszczenia lasera w DVD, bo może pomoże
Co do Navi musiałbyś kupić z kostkami, bo są inne, a cena poliftowej to ponad tysiak i ciężko dostać do benzyny. Nie wiem, czym dokładnie różni się Navi od diesla do benzyny, o ile udało mi się wyczytać to różnica jest w sterowaniu climatronicem, ale są to informacje nie potwierdzone przez mnie.
A no i ciężko dostać wersje EU.
Krteam - chyba właśnie zacznę o wyczyszczenia lasera.
Bo gdzieś czytałem właśnie, że wystarcza czyszczenie i udaje się przywrócić do życia czytnik DVD.
Znika problem wyskakującego napisu z błędem na wyświetlaczu , ale dalej w czytniku archaiczna mapa z 2011 roku, która nijak ma się do rzeczywistości.
Co do różnic w oryginalnym navi w benzynie sprzed i po lifcie - może ktoś z forumowiczów ma foto jak wygląda z tymi kostkami, o których piszesz to wtedy bym wiedział czego szukać,
jak czyszczenie obecnego czytnika nie przyniesie zmiany.
#45
Napisano 20:10, 22.12.2014
Siemka chciałbym życzyć wszystkim osobom którzy pomagali mi i przyczynili się do rozwiązania paru kłopotów z NAVI - Wesołych,szczęśliwych Świąt Bożego Narodzenia i szampańskiej zabawy w Nowy Rok - Daniel Ps.będę miał jeszcze parę pytań .......
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych