Ja narazie dałem sobie spokój, w senie została wymieniona sama uszczelka pod przekładnią (pewnie nic nie pomoże ale mogę dać znać za jakiś czas)
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 00:32, 04.12.2014
#17
Napisano 08:43, 04.12.2014
Niedawno przerabiałem wyciek z pompy oleju. Też na początku myślałem ,że uszczelnienie miski puściło, bo cała była w oleju.
Do wymiany była uszczelka pompy nr 11 ze schematu. Od tamtej pory jest spokój.
Jestem tego samego zdania. Wymiana uszczelek pompy olejowej to kupa roboty.
Na początek powinno się spróbować wymienić uszczelkę obudowy przekładni walka wyrównoważającego nr.: 11 .
Kolo pasowe przekładni nr.: 3 razem z jakimś łożyskiem w środku jest najprawdopodobniej nierozbieralne.
Jeśli w środku jest jakiś simering = uszczelka i tam cieknie to trzeba wymienić cala obudowę przekładni walka wyrównoważającego razem z kołem pasowym nr.: 3.
Jeśli ktos sam robi wymiane uszczelki nr. 11, to przy wymianie i potem zakładaniu = montowaniu obudowy przekładni trzeba tylko pamiętać żeby wałek wyrównoważający był ustawiony jak trzeba (zablokowany) i przy zakładaniu obudowy przekładni znak na obudowie pokrywał się z rowkiem na krawędzi kola pasowego.
Po założeniu znak na dole kola pasowego musi się pokrywać ze znakiem na obudowie pompy olejowej.
link z numerami hondy, powinno pasowac:
http://autopartmaste...21&id_pic=16306
zablokowany walek:
znak na obudowie (POINTER) pokrywa się z rowkiem (GROOVE):
znak na dole kola pasowego (PONTER PULLEY) pokrywa się ze znakiem na obudowie pompy olejowej (POINTER OIL PUMP:
++++++++++++++++++++++ EDIT-------------
Tak waściwie to pokręciła mi sie kolejność bo na pierwszym miejscu sprawdziłbym na waszym miejscu czy odpowietrzanie skrzyni korbowej funkcjonuje poprawnie.
Tzn. sprawdziłbym czy w czasie pracy silnika panuje w skrzyni korbowej podciśnienie = niższe ciśnienie powietrza jak na zewnątrz.
Bo jeśli odpowietrzanie nie funkcjonuje poprawnie może w skrzyni korbowej panować duże ciśnienie które może wypychać na zewnątrz olej silnikowy i tym samym spowodować takie objawy jak zaolejenie silnika.
Opis funkcji do tego tematu tu:
http://www.accordklu...cv-brak-vi-gen/
Użytkownik Kardynal edytował ten post 13:38, 04.12.2014
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
#18
Napisano 07:35, 21.01.2015
Widzę że problemy się mnożą z tym napędem pompy i w końcu będę musiał zabrać się za rozebranie napędu który dostałem od zbrodniego.
Wrzuci się na prasę to zobaczymy czy da się zdjąć koło pasowe.
Jeśli pójdzie gładko w miarę to będzie można myśleć czy jest sens rozbierania i regeneracji.
#19
Napisano 19:45, 21.02.2015
Witam, potrzebuje zespół nr 3 z zespołu nr 2 ze schematu + uszczelki?
Jak ten element się nazywa? Czy to jest koło pasowe pompy?
http://images.cmsnl....7E__13_2d0c.gif
Użytkownik sebulek edytował ten post 21:49, 21.02.2015
#20
Napisano 09:53, 23.02.2015
Widzę że problemy się mnożą z tym napędem pompy i w końcu będę musiał zabrać się za rozebranie napędu który dostałem od zbrodniego.
Wrzuci się na prasę to zobaczymy czy da się zdjąć koło pasowe.
Jeśli pójdzie gładko w miarę to będzie można myśleć czy jest sens rozbierania i regeneracji.
I jak , udało się rozebrać napęd ?
#21
Napisano 11:02, 23.02.2015
Niestety nie, zadyma w pracy plus przeprowadzka w trakcie uniemożliwiają cokolwiek.
#22
Napisano 14:29, 23.02.2015
Witam, potrzebuje zespół nr 3 z zespołu nr 2 ze schematu + uszczelki?
Jak ten element się nazywa? Czy to jest koło pasowe pompy?
Nr. 3 to obudowa przekładni (w środku 2 koła zębate) tylniego walka wyrównoważającego razem z kołem pasowym i nie widocznym od wewnątrz dużym kołem zębatym.
Duże koło zębate napędza mniejsze kolo zębate napędowe znajdujące się bezpośrednio na tylnim wałku wyrównoważającym.
Jeśli obudowa przekładni (Nr.: 3) walka wyrównoważającego cieknie to może raczej tylko cieknąc z powodu nieszczelnego O-ringu (Nr.: 11) albo nieszczelnego uszczelniacza w obudowie (simeringa).
Zdjęcia z i-netu:
od wewnątrz duże koło zębate w obudowie przekładni (Nr.: 3)
tu mniejsze kolo zębate napędowe (Nr.: 4) znajdujące się bezpośrednio na tylnim wałku wyrównoważającym i O-ring (Nr.: 11)
Użytkownik Kardynal edytował ten post 15:10, 23.02.2015
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
#23
Napisano 08:53, 24.02.2015
Nr. 3 to obudowa przekładni (w środku 2 koła zębate) tylniego walka wyrównoważającego razem z kołem pasowym i nie widocznym od wewnątrz dużym kołem zębatym.
Duże koło zębate napędza mniejsze kolo zębate napędowe znajdujące się bezpośrednio na tylnim wałku wyrównoważającym.
Jeśli obudowa przekładni (Nr.: 3) walka wyrównoważającego cieknie to może raczej tylko cieknąc z powodu nieszczelnego O-ringu (Nr.: 11) albo nieszczelnego uszczelniacza w obudowie (simeringa).
Zdjęcia z i-netu:
od wewnątrz duże koło zębate w obudowie przekładni (Nr.: 3)
tu mniejsze kolo zębate napędowe (Nr.: 4) znajdujące się bezpośrednio na tylnim wałku wyrównoważającym i O-ring (Nr.: 11)
Dzięki wielkie za super wyjaśnienie.
A pompa oleju od Hondy Accord 2.3 z 2001 r. powinna pasować?
#24
Napisano 15:32, 24.02.2015
Przyjmuje ze masz Accorda CG8 z silnikiem 1,8L F18B.
Według manula tylko wersja 1,6L CG7 ma inna pompę oleju.
CG8 1,8L, CG9 2.0L i CH1 2,2L ((1.8L/2.0L/2.2L/2.3L)) mają te same pompy oleju (15100-PDA-E01) ale dobrze by było żeby ktoś to potwierdził.
Użytkownik Kardynal edytował ten post 15:42, 24.02.2015
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
#25
Napisano 17:57, 30.12.2015
Moj mechanik stwiedzil ze winna u mnie jest uszczelka pompy olejowej,poniewaz byla juz twarda i przez to jest wyciek oleju i teraz w poszukiwaniu jestem tej uszczelki. "Uszczelka pompy olejowej ajusa 00723000" .Ktos pomoze w poszukiwaniu,gdzie mozna dostac taka uszczelke?.
#26
Napisano 18:37, 30.12.2015
Moj mechanik stwiedzil ze winna u mnie jest uszczelka pompy olejowej,poniewaz byla juz twarda i przez to jest wyciek oleju i teraz w poszukiwaniu jestem tej uszczelki. "Uszczelka pompy olejowej ajusa 00723000" .Ktos pomoze w poszukiwaniu,gdzie mozna dostac taka uszczelke?.
Partnerzy handlowi HAKP + Haparts W-wa.
No i oczywiście ASO
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#27
Napisano 20:52, 30.12.2015
Wg mnie nie ma co kombinować, tylko uderzyć do ASO lub Haparts.
Kupisz OEM i będziesz miał spokój. Już raz się przejechałem na uszczelkach pokrywy zaworów co prawda, ale Ajusa.
Nie minął rok, jak pomimo tego, że nie zdejmowałem pokrywy w międzyczasie nagle zaczęło sobie podciekać.
#28
Napisano 21:16, 30.12.2015
Moj mechanik stwiedzil ze winna u mnie jest uszczelka pompy olejowej,poniewaz byla juz twarda i przez to jest wyciek oleju i teraz w poszukiwaniu jestem tej uszczelki. "Uszczelka pompy olejowej ajusa 00723000" .Ktos pomoze w poszukiwaniu,gdzie mozna dostac taka uszczelke?.
Przerabiałem w VI dokładnie to samo. Wstawiłem OEM. Nie pamiętam ile kosztowała, ale poniżej stówki.
#29
Napisano 07:05, 07.01.2016
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#30
Napisano 06:40, 31.07.2017
Jestem po wymianie rozrządu w F18B2 i uszczelnieniu wszystkiego. U mnie ciekło w okolicach właśnie przekładni pompy olejowej (a dokładnie to się chyba nazywa napęd wałka balansowego). Udało nam się to rozebrać - na prasie. W środku jest uszczelniacz NOK BH4243E. Ze złożeniem też poszło.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, pompa oleju, wyciek
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , wczoraj, 20:37 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych